Ik eis een compensatie! Even bekijken wie/wat ik ga slachtofferen, Renault is heel populair in ieder geval.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die worden bij deze vriendelijk doch dringend verzocht om een andere keuze te maken . Het kan dus nog tot 24 maart, als het dan nog niet is gedaan doen wij het. Diegenen zullen nog een PM krijgen.
Excuses voor het ongemak.
Is goed. Aangepast.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ocon niet meer. Stond nog verkeerd prijsje bij.
Waarom moeten wij opdraaien voor jullie fout? Je weet toch dat dit de F1 is? Profiteren van mazen en foutjes in de regels is de helft van het spel. Kijk maar naar de T-wings van sommige nieuwe bolides. Het zou jullie dus sieren om het gewoon zo te laten voor degenen die het direct door hadden. Slimheid moet beloond worden, fouten maken niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die worden bij deze vriendelijk doch dringend verzocht om een andere keuze te maken . Het kan dus nog tot 24 maart, als het dan nog niet is gedaan doen wij het. Diegenen zullen nog een PM krijgen.
Excuses voor het ongemak.
Mja, er wordt wel meer aangepast nu. Zie post boven die van jou.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef caspervc het volgende:
De prijs van Ocon lijkt inmiddels op de koers van Shell
van 17M naar 60M naar 25M...
Dan moet ik nu instappen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef caspervc het volgende:
De prijs van Ocon lijkt inmiddels op de koers van Shell
van 17M naar 60M naar 25M...
Ocon is niet meer te koop zie ik netquote:
Gooi hem dan niet open totdat de fouten eruit zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. Er zit een foutje in, maar we gaan ervoor zorgen dat het voor iedereen eerlijk verloopt
Soms glipt er iets doorheenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gooi hem dan niet open totdat de fouten eruit zijn.
Stoffel doet gewoon mee.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stoffel Vandoorne die niet meedoet in 2017 kan je wel kopen
Ik had net nog gecheckt.... Kleine vent zeker. Had hem over het hoofd gezienquote:
Krijg ik nog rente vergoeding over die 11 miljoen onterechte roodstand?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms glipt er iets doorheen
Nu zijn de foute prijzen er definitief uit en gaan we de boel rechttrekken zodat niemand nadeel ondervindt.
1.76m valt nog meequote:Op zondag 26 februari 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik had net nog gecheckt.... Kleine vent zeker. Had hem over het hoofd gezien
Nee, je volgt f1 zeker niet zo lang.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik had net nog gecheckt.... Kleine vent zeker. Had hem over het hoofd gezien
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, je volgt f1 zeker niet zo lang.
Je moet rente betalenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Krijg ik nog rente vergoeding over die 11 miljoen onterechte roodstand?
Vettel inleveren vind ik wel een nadeel.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms glipt er iets doorheen
Nu zijn de foute prijzen er definitief uit en gaan we de boel rechttrekken zodat niemand nadeel ondervindt.
quote:
De bedoeling is dat je weer op 150 miljoen budget in totaal uitkomt en dat je vandaar uit je team op moet bouwen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar even serieus, worden die prijzen nog rechtgetrokken? Want ik stelde hem samen met nog 2 miljoen to spare.
Dus er is 13 miljoen verschoven in totaal.
Ja, maar ik had dus net een team gebouwd met 148 miljoen. En had dus 2 miljoen over. En daarna zijn er prijzen verschoven waardoor ik nu 11 miljoen in de min sta.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je weer op 150 miljoen budget in totaal uitkomt en dat je vandaar uit je team op moet bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |