Je krijgt punten die geld waard zijn. Per behaald punt krijg je 19.000 euro. Ik eindigde met Rosberg vorig jaar, dus dure coureurs kun je zeker kopen op een bepaald punt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vraagje als nieuweling. Kan je tijdens het seizoen ook geld verdienen? Want met de huidige prijzen kan je sowieso nooit Hamilton in je team zetten.
78 miljoen, met goedkoopste 2e coureur 25, en dan 1 motor en 1 chassis goedkoopste 28 miljoen. Kom je dus boven de 150 miljoen uit.
Ja http://managers.fok.nl/f1/f1-2017/puntentellingquote:Op zondag 26 februari 2017 18:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vraagje als nieuweling. Kan je tijdens het seizoen ook geld verdienen? Want met de huidige prijzen kan je sowieso nooit Hamilton in je team zetten.
78 miljoen, met goedkoopste 2e coureur 25, en dan 1 motor en 1 chassis goedkoopste 28 miljoen. Kom je dus boven de 150 miljoen uit.
quote:Op zondag 26 februari 2017 18:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je krijgt punten die geld waard zijn. Per behaald punt krijg je 19.000 euro.
Had de puntentelling gezien, maar was te lui om verder te zoeken of daar dus geld aan gekoppeld wasquote:Op zondag 26 februari 2017 18:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ja http://managers.fok.nl/f1/f1-2017/puntentelling
Als je het goed doet kun je aan het einde van het seizoen de beste onderdelen/coureurs kopen
Neuh, ik heb een mooie balans vind ik. Pas na de 1e race kan je kijken hoe de auto's het daadwerkelijk doen. Dan pas ik wel weer aan eventueel.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:55 schreef ReQuiem83 het volgende:
En 4 weken twijfelen welke onderdelen en 100x aanpassen ^^
Tot na de eerste en tweede vrije training kun je het nog aanpassen!quote:Op zondag 26 februari 2017 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een mooie balans vind ik. Pas na de 1e race kan je kijken hoe de auto's het daadwerkelijk doen. Dan pas ik wel weer aan eventueel.
Ghehequote:Op zondag 26 februari 2017 18:55 schreef ReQuiem83 het volgende:
En 4 weken twijfelen welke onderdelen en 100x aanpassen ^^
We krijgen nog de tests en de vrije trainingen. Geeft wel een beeld.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een mooie balans vind ik. Pas na de 1e race kan je kijken hoe de auto's het daadwerkelijk doen. Dan pas ik wel weer aan eventueel.
Klopt. Maar met je beperkte beginkeuze zal het vrij weinig verschil maken. Een volle race kan je meer inzicht geven. Dus ik vind het wel prima zo.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:28 schreef k_man het volgende:
[..]
We krijgen nog de tests en de vrije trainingen. Geeft wel een beeld.
Er is een mooiere combi mogelijk.quote:
2 x Renault, Sainz en Oconquote:Op zondag 26 februari 2017 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er is een mooiere combi mogelijk.
Een mooiere is mogelijk.quote:
En wat houdt dat in voor mensen die hem hadden en dus nu over budget gaan?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ocon niet meer. Stond nog verkeerd prijsje bij.
Die worden bij deze vriendelijk doch dringend verzocht om een andere keuze te maken . Het kan dus nog tot 24 maart, als het dan nog niet is gedaan doen wij het. Diegenen zullen nog een PM krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En wat houdt dat in voor mensen die hem hadden en dus nu over budget gaan?
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die worden bij deze vriendelijk doch dringend verzocht om een andere keuze te maken . Het kan dus nog tot 24 maart, als het dan nog niet is gedaan doen wij het. Diegenen zullen nog een PM krijgen.
Excuses voor het ongemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |