in de teamgeschiedenis zie je jouw actuele punten. Het klassement wordt eens per uur bijgewerktquote:Op zondag 26 maart 2017 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was dat nu niet dan
Ik heb meer punten dan uit de kwalificatie.
Er waren mensen met 280 punten uit de kwalificatie ja?quote:Op zondag 26 maart 2017 09:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de teamgeschiedenis zie je jouw actuele punten. Het klassement wordt eens per uur bijgewerkt
Bij teamgeschiedenis heb ik 322 punten.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de teamgeschiedenis zie je jouw actuele punten. Het klassement wordt eens per uur bijgewerkt
dat is niet eens mogelijkquote:Op zondag 26 maart 2017 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er waren mensen met 280 punten uit de kwalificatie ja?
Nou, ik zwaai de witte vlag alvast.
Waarom staat dat in het klassement dan dat eens per uur wordt bijgewerkt?quote:
simpel, als je de uitslag van de race om 9.10 uur al ingevoerd hebt is het al bijgewerkt voordat jij hebt gekekenquote:Op zondag 26 maart 2017 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom staat dat in het klassement dan dat eens per uur wordt bijgewerkt?
Maar dan is jouw score weer niet mogelijk... ik tel mijn score handmatig welquote:Op zondag 26 maart 2017 09:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
simpel, als je de uitslag van de race om 9.10 uur al ingevoerd hebt is het al bijgewerkt voordat jij hebt gekeken
Toch wel, want Giovanazzi is pas later toegevoegd en daarmee ook de Sauberpuntenquote:Op zondag 26 maart 2017 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan is jouw score weer niet mogelijk... ik tel mijn score handmatig wel
Niet!!!!!!quote:Op zondag 26 maart 2017 09:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch wel, want Giovanazzi is pas later toegevoegd en daarmee ook de Sauberpunten
Maar een gebalanceerd team is toch beter geweest dan vol inzetten op Kimi
Aha. Ook precies nu heb ik plots 276quote:Op zondag 26 maart 2017 09:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch wel, want Giovanazzi is pas later toegevoegd en daarmee ook de Sauberpunten
Twijfelen aan het systeemquote:Op zondag 26 maart 2017 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan is jouw score weer niet mogelijk... ik tel mijn score handmatig wel
Ah dan klopt het verschil bij mij ook.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat Sauber het niet slechter ging doen dan Haas of Renaultquote:Op zondag 26 maart 2017 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aha. Ook precies nu heb ik plots 276
Ik doe nog mee.
En jij deed alles op Kimi ja?
Slecht aantal punten per ¤.
Als je de punten van Giovinazzi mist, dan ga je er toch aan twijfelenquote:
Ik maakte dezelfde denkfoutquote:Op zondag 26 maart 2017 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat Sauber het niet slechter ging doen dan Haas of Renault
Dat Wehrlein niet reed heeft mij veel punten gekost en ik hoopte op P3 voor Kimi, maar goed dat hoort bij risico nemenquote:Op zondag 26 maart 2017 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aha. Ook precies nu heb ik plots 276
Ik doe nog mee.
En jij deed alles op Kimi ja?
Slecht aantal punten per ¤.
Grosjean ging geweldigquote:Op zondag 26 maart 2017 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat Sauber het niet slechter ging doen dan Haas of Renault
Volgens mij hebben dan alsnog meer punten dan wetcat racing.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat Wehrlein niet reed heeft mij veel punten gekost en ik hoopte op P3 voor Kimi, maar goed dat hoort bij risico nemen
Kutstokbroodquote:Op zondag 26 maart 2017 10:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dan alsnog meer punten dan wetcat racing.
Jawel.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn alle punten al bijgewerkt? Nee toch?
Sauber staat nog steeds op 18+19 kwalificatie. Race punten staan er niet bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |