Ericsson straks ook stuk.quote:Op zondag 26 maart 2017 07:33 schreef k_man het volgende:
Grosjean is zojuist onverwacht uitgevallen. Ik ga er wel vanuit dat ik die nog even snel mag vervangen door een andere coureur. Toch?
Ik ook. Het is verdorie toch niet mijn schuld dat-ie uitvalt?quote:Op zondag 26 maart 2017 07:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja nu wil ik ericsson ruilen hoor
Nee precies. Komt door die Magnussen. Dus mensen die Magnussen hebben moeten minpunten krijgen.quote:Op zondag 26 maart 2017 07:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ook. Het is verdorie toch niet mijn schuld dat-ie uitvalt?
Magnussen is ook uitgevallen, dus die krijgt al genoeg strafpunten.quote:Op zondag 26 maart 2017 07:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee precies. Komt door die Magnussen. Dus mensen die Magnussen hebben moeten minpunten krijgen.
Strafpunten? 0.quote:Op zondag 26 maart 2017 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Magnussen is ook uitgevallen, dus die krijgt al genoeg strafpunten.
Die zijn er niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe werkt het strafpunten systeem?
Huh 286 is het hoogst in het klassement ?quote:
Het was zelfs met de niet rijdende Wehrlein de beste combinatiequote:Op zondag 26 maart 2017 09:36 schreef k_man het volgende:
Ik heb:
- Renault
- Renault
- Grosjean
- Ericsson
En dan zeggen mensen dat hun seizoen nu al voorbij is omdat ze Wehrlein hadden gekozen...
wordt nog bijgewerkt. Dat gebeurt over een half uurquote:Op zondag 26 maart 2017 09:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh 286 is het hoogst in het klassement ?
Maar het lijkt alsof je minder punten krijgt als je sauber onderdelen hebt. Bij je geschiedenis staat wat anders dan bij je profiel.quote:
PSM heeft toegang tot de databasequote:Op zondag 26 maart 2017 09:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh 286 is het hoogst in het klassement ?
Was dat nu niet danquote:Op zondag 26 maart 2017 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wordt nog bijgewerkt. Dat gebeurt over een half uur
Ow haha zat mezelf al rijk te rekenen met een gedeelde 1e plaats, niet dus.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wordt nog bijgewerkt. Dat gebeurt over een half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |