Hadden die lafzakken op rechts maar gewoon moeten komenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vies veel aandacht voor links mad
Klopt, dit staat héél lelijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarom staat die overbodige komma daar voor 'en'? GGMM en ik vinden dit niet leuk
Als jij serieus denkt dat er mensen die normaal gesproken op een linkse partij over gaan stappen naar die charlatan van een Baudet...quote:Op zondag 26 februari 2017 21:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wie heeft momenteel meer zetels. links of rechts?
Maar jij roept wekelijks dat je er klaar mee bent.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Als ik er klaar mee ben wil ik gewoon de optie hebben om op een cyanide capsule te kauwen.
Woorden in mijn mond stoppen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Als jij serieus denkt dat er mensen die normaal gesproken op een linkse partij over gaan stappen naar die charlatan van een Baudet...
Die snoept zijn zeteltjes weg van zijn eigen flank.
Dat heb ik nu al iedere maandagochtend.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Als ik er klaar mee ben wil ik gewoon de optie hebben om op een cyanide capsule te kauwen.
Nobody gives a damnquote:Op zondag 26 februari 2017 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarom staat die overbodige komma daar voor 'en'? GGMM en ik vinden dit niet leuk
Elke belasting of wet is een vorm van afgedwongen solidariteit, inclusief het afgeschafte stakingsrecht.quote:
Nee maar nu echt.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar jij roept wekelijks dat je er klaar mee bent.
Kun je misschien nog wat makkelijker zelfmoord plegen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit bijzonder dom. Waarom mag je vanaf een bepaalde leeftijd bepalen dat je leven voltooid is?
Als ik bepaal dat ik er klaar me ben en dat mijn leven wel weer mooi geweest is, kom ik toch niet in aanmerking voor deze wet
Kan zijn, maar het heeft niets te maken met oorlogen in verre landen en je kunt uit mijn post ook niet afleiden wat ik daarvan vind.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Elke belasting of wet is een vorm van afgedwongen solidariteit, inclusief het afgeschafte stakingsrecht.
No man is an island
Ik kan ontzettend boos worden, van komma's die ergens staan waar ze niet horen. En als het dan de hele tijd, in beeld staat, zorg dan dat je het goed doetquote:
Heb je nog steeds de NS nodig.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit bijzonder dom. Waarom mag je vanaf een bepaalde leeftijd bepalen dat je leven voltooid is?
Als ik bepaal dat ik er klaar me ben en dat mijn leven wel weer mooi geweest is, kom ik toch niet in aanmerking voor deze wet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |