Die reactiesquote:Op zondag 26 februari 2017 20:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://twitter.com/VoetbalInside/status/835935543770955777
Bedankt.quote:
Hoe vaak is het trouwens voorgekomen dat een club als kampioen vanaf dag 1 bovenaan stond?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:47 schreef De_Pel het volgende:
Bizar overigens dat de huidige voorsprong van 5 punten op Ajax al na 3 wedstrijden was bereikt. Daarna dus precies het gelijke aantal punten. Bewijst maar weer het grote belang van het op tijd rondhebben van de selectie. Dat is precies waar het eerdere jaren keer op keer misging (+diverse andere faalacties uiteraard).
Zou mooi zijn als je komend jaar eindelijk weer eens CL speel en dat direct in de selectie weerspiegeld zie. Nog een jaartje vilhena, karsdorp en kongolo zou genot zijn, en dat geld voor meer spelers, en inkomende transfers.
Goede vraag.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:53 schreef Oldground het volgende:
Hoe vaak is het trouwens voorgekomen dat een club als kampioen vanaf dag 1 bovenaan stond?
Snap dat ook inderdaad niet. Vijf punten is rant, maar ook weer niet beslissend. Verliezen in de Arena en een willekeurige uitwedstrijd op een druilerige zondagmiddag tegen de lamp lopen en het kan zomaar voorbij zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel de grootste flauwekul
Weet nog goed dat we met Schaken in de spits speelde tegen Kiev omdat we geen spits hadden (en nog bijna doorgingen ook), god, wat een genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:47 schreef De_Pel het volgende:
Bizar overigens dat de huidige voorsprong van 5 punten op Ajax al na 3 wedstrijden was bereikt. Daarna dus precies het gelijke aantal punten. Bewijst maar weer het grote belang van het op tijd rondhebben van de selectie. Dat is precies waar het eerdere jaren keer op keer misging (+diverse andere faalacties uiteraard).
Zou mooi zijn als je komend jaar eindelijk weer eens CL speel en dat direct in de selectie weerspiegeld zie. Nog een jaartje vilhena, karsdorp en kongolo zou genot zijn, en dat geld voor meer spelers, en inkomende transfers.
Het is niet des Feyenoords hé om in een topwedstrijd de tegenstander van het kassie naar de muur te spelen en 5-0 te winnen. Het moet altijd een jaar van je leven kosten aan zenuwen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord had na die 1-o voorsprong niet moeten terugzakken na de eigen helft.
Bij PSV hoor je nu roepen dat ze na de achterstand de wedstrijd in handen krijgen...ja me reet. Kwam alleen maar om Feyenoord zichzelf liet terugzakken rond de zestien.
Ik snap niet waarom feyenoord na die voorsprong gewoon door bleven voetballen, pas na de gelijkmaker nam begon Feyenoord weer te voetballen.
Beetje laffe tactiek, ik denk dat als Feyenoord gewoon door gevoetbals had na de voorsprong het zomaar 3 of 4 nul was geworden. Blijkbaar durfden ze dat niet aan, maar voor het zelfde geld had Feyenoord gewoon verloren vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |