Deze goal was nooit toegekend zonder doellijntechnologie, dus het is wel degelijk met hulp van doellijntechnologiequote:Op zondag 26 februari 2017 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kan je met hulp van de doellijntehnologie winnen? Iets is een goal of niet, de doellijntechnologie stelt dat vast.
Het is fijn dat het goed vastgesteld wordt, maar de goal is niet bepaald de verdienste van de doellijntechnologie.
Hoe is dat nou, blind zijn?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar het was knderdaad niet zo goed, alleen de eerste en laatste 20 minuten.
Dit is niet alleen een overwinning voor ons, maar vooral ook een verlies van PSV. Wat waren die slecht zeg, ontstellend.
Ik zal HMF ff een appje sturenquote:Op zondag 26 februari 2017 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Aan mijn achterbuurman op vakkie W3 trouwens, ik hoop dat je keeltyfus krijgt
Ik denk dat die mongool wel 50x keihard OP ZIJN ENKELSSS heeft geroepen in mijn oor.
Heerlijkquote:Op zondag 26 februari 2017 17:08 schreef RvLaak het volgende:
het bedrijf die de technologie tijdens de wedstrijd in de gaten hield (en van wie de tech is) heeft net tegen FOX bevestigd dat het idd Zoet was die de 2-1 heeft gemaakt
Idd...quote:Op zondag 26 februari 2017 17:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik zie de zeiksnor vanavond alweer zeiken dat Feyenoord het kampioenschap niet verdiend omdat ze het niet zonder hulp van zoet en de doellijntechnologie zouden afkunnen
Dat filmpje met De Wolf die dorpsgek Luuk uitlacht ook
Check. Kongolo heeft echt toekomst als linksback in een topcompetitie.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral Kongo, Botteghin en Vilhena waren écht heel goed
Waar kan ik dat filmpje vinden?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik zie de zeiksnor vanavond alweer zeiken dat Feyenoord het kampioenschap niet verdiend omdat ze het niet zonder hulp van zoet en de doellijntechnologie zouden afkunnen
Dat filmpje met De Wolf die dorpsgek Luuk uitlacht ook
Dan win je niet dankzij doellijntechnologie maar dan worden er niet 2 punten door je neus geboord dankzij het gebrek er aan.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze goal was nooit toegekend zonder doellijntechnologie, dus het wel degelijk met hulp van doellijntechnologie
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:39 schreef Anosmos het volgende:
[..]
https://www.foxsports.nl/video/jong-hoe-betrouwbaar-dit-systeem/
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij moet iemand hem even uitleggen hoe dit systeem werktquote:Volgens mij zitten de sensoren niet aan de rand van de bal, misschien was de rand van de bal wel op de lijn
Ook echt dat knikje zovan 'HAHAH moet je hem horen'quote:Op zondag 26 februari 2017 17:39 schreef Anosmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
En dan Ajax nu nog 1-1....
Could it be...
Lekker boeiend wat die joden doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
En dan Ajax nu nog 1-1....
Could it be...
Achja ik vind het best boeiend of je 5 punten voor staat of 7.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat die joden doen.
Nergens zoveel passie en beleving als in Rotterdamquote:Op zondag 26 februari 2017 17:55 schreef MPC60 het volgende:
Die ontlading na de 2-1.Mensen die helemaal over elkaar heen vallen en wat nog niet meer.
![]()
Feyenoord.
Nee totaaaal niet belangrijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat die joden doen.
Lag ook deels aan PSV, maar die eerste 20 minuten waren puur genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:01 schreef Keyos het volgende:
Doellijntechnologie of niet, we waren vandaag de beste ploeg met de meeste kansen. Dan kan PSV alleen maar naar zichzelf kijken dat ze gewoon de mindere waren.
Lolquote:Op zondag 26 februari 2017 17:08 schreef RvLaak het volgende:
het bedrijf die de technologie tijdens de wedstrijd in de gaten hield (en van wie de tech is) heeft net tegen FOX bevestigd dat het idd Zoet was die de 2-1 heeft gemaakt
quote:Op zondag 26 februari 2017 18:08 schreef Maastoren het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
LEKKER GEKEEPT JEROENTJEEEEE
Prima verhaal van Nijhuis die ik echt heel erg goed vond fluiten vandaag. Ook al had ie aan beide kanten wat missertjes.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 26-02-2017 om 17:33:09Scheidsrechter Nijhuis blij: "We zijn gered door het systeem." #feypsv https://t.co/i276oWk3Yk reageer retweet
Het formaat van een bal is ook niet bekend of zo..quote:Op zondag 26 februari 2017 17:50 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij zitten de sensoren niet aan de rand van de bal, misschien was de rand van de bal wel op de lijn![]()
![]()
Kost ook maar 2.5 miljoen per stuk..quote:Op zondag 26 februari 2017 18:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het formaat van een bal is ook niet bekend of zo..en daar wordt geen rekening mee gehouden bij de ontwikkeling van Hawkeye
Ja alleen een paar ingooien hier en daar, dus dat is verwaarloosbaar. Goed gefloten inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:13 schreef Scrummie het volgende:
Prima verhaal van Nijhuis die ik echt heel erg goed vond fluiten vandaag. Ook al had ie aan beide kanten wat missertjes.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 26-02-2017 om 17:33:09Scheidsrechter Nijhuis blij: "We zijn gered door het systeem." #feypsv https://t.co/i276oWk3Yk reageer retweet
Vond hem inderdaad ook prima, alleen dat ene moment dat wij een vrije trap snel namen en Karsdorp alleen door ging vond ik nergens op slaan dat hij dat affloot.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:13 schreef Scrummie het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:14:40Om 20.15 uur in #fcrijnmond: #feypsv geanalyseerd door Willem van Hanegem en Emile Schelvis. https://t.co/vyqeIzDqL7 reageer retweet
Typisch een jood weer. Met zijn voorbarige posts. Jammer al dat getrol.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:51 schreef Brammess het volgende:
Gefeliciteerd boysIs jullie wel eens gegund.
De kansen zijn nu echt 9 op 10.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch een jood weer. Met zijn voorbarige posts. Jammer al dat getrol.
Dit was wel echt het meest debiele dat ik in de afgelopen tijd heb gezien, en ik zie wekelijks Traoré spelenquote:Op zondag 26 februari 2017 18:50 schreef Scrummie het volgende:
Na het polletje van van Breukelen, nu dus het haviksoog van Zoet.
Tamelijk voorbarig inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel de grootste flauwekul
Niet zo zeuren. Ik word wekelijks of zelfs dagelijks gecondoleerd met Ado.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Feyenoord zet wel een grote stap natuurlijk maar als PSV had gewonnen deden ze schijnbaar nog vol mee om het kampioenschap en lag alles nog open terwijl ze dan 5 punten achter hadden gestaan. Nu staat Ajax 5 punten achter, maar is het ineens al beslistquote:
Dat hoef je toch niet op ons af te reageren?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. Ik word wekelijks of zelfs dagelijks gecondoleerd met Ado.
Ik ben gewoon erg positief, en ik gun het feyenoord en al haar fans van harte.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet op ons af te reageren?
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:19 schreef De_Pel het volgende:
Wel lekker voor elkaar dat we nou juist voor de wedstrijd tegen Ajax de interlandbreak hebben. Dat ze maar mooi 0 Feyenoorders oproepen en er 3 Ajacieden geblesseerd terug mogen komen.
Is er overigens al iets bekend over blessures bij karsgod en elgod?
Ik denk dat er niet eens 3 Ajacieden opgeroepen worden, waarschijnlijk alleen Veltman en Klaassen, waarvan alleen Klaassen misschien minuten maaktquote:Op zondag 26 februari 2017 20:19 schreef De_Pel het volgende:
Wel lekker voor elkaar dat we nou juist voor de wedstrijd tegen Ajax de interlandbreak hebben. Dat ze maar mooi 0 Feyenoorders oproepen en er 3 Ajacieden geblesseerd terug mogen komen.
Is er overigens al iets bekend over blessures bij karsgod en elgod?
Weet ik.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg positief, en ik gun het feyenoord en al haar fans van harte.
En van Feyenoord dan zeer waarschijnlijk Kongolo, Berghuis, Karsdorp en Toornstra momenteel.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet eens 3 Ajacieden opgeroepen worden, waarschijnlijk alleen Veltman en Klaassen, waarvan alleen Klaassen misschien minuten maakt
Mwhehehe. Ik ben geen Feyenoorder, maar dit is wel smullen geblazen.quote:
Elia, vanwege die actie op Arias.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://twitter.com/VoetbalInside/status/835935543770955777
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:35 schreef Divje het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
stemmen dus!
Ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:38 schreef Divje het volgende:
Op de Toorn gestemd. Die bewijst toch maar even het gelijk van de trainert.
Die reactiesquote:Op zondag 26 februari 2017 20:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bedankt.quote:
Hoe vaak is het trouwens voorgekomen dat een club als kampioen vanaf dag 1 bovenaan stond?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:47 schreef De_Pel het volgende:
Bizar overigens dat de huidige voorsprong van 5 punten op Ajax al na 3 wedstrijden was bereikt. Daarna dus precies het gelijke aantal punten. Bewijst maar weer het grote belang van het op tijd rondhebben van de selectie. Dat is precies waar het eerdere jaren keer op keer misging (+diverse andere faalacties uiteraard).
Zou mooi zijn als je komend jaar eindelijk weer eens CL speel en dat direct in de selectie weerspiegeld zie. Nog een jaartje vilhena, karsdorp en kongolo zou genot zijn, en dat geld voor meer spelers, en inkomende transfers.
Goede vraag.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:53 schreef Oldground het volgende:
Hoe vaak is het trouwens voorgekomen dat een club als kampioen vanaf dag 1 bovenaan stond?
Snap dat ook inderdaad niet. Vijf punten is rant, maar ook weer niet beslissend. Verliezen in de Arena en een willekeurige uitwedstrijd op een druilerige zondagmiddag tegen de lamp lopen en het kan zomaar voorbij zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet nog goed dat we met Schaken in de spits speelde tegen Kiev omdat we geen spits hadden (en nog bijna doorgingen ook), god, wat een genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:47 schreef De_Pel het volgende:
Bizar overigens dat de huidige voorsprong van 5 punten op Ajax al na 3 wedstrijden was bereikt. Daarna dus precies het gelijke aantal punten. Bewijst maar weer het grote belang van het op tijd rondhebben van de selectie. Dat is precies waar het eerdere jaren keer op keer misging (+diverse andere faalacties uiteraard).
Zou mooi zijn als je komend jaar eindelijk weer eens CL speel en dat direct in de selectie weerspiegeld zie. Nog een jaartje vilhena, karsdorp en kongolo zou genot zijn, en dat geld voor meer spelers, en inkomende transfers.
Het is niet des Feyenoords hé om in een topwedstrijd de tegenstander van het kassie naar de muur te spelen en 5-0 te winnen. Het moet altijd een jaar van je leven kosten aan zenuwen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord had na die 1-o voorsprong niet moeten terugzakken na de eigen helft.
Bij PSV hoor je nu roepen dat ze na de achterstand de wedstrijd in handen krijgen...ja me reet. Kwam alleen maar om Feyenoord zichzelf liet terugzakken rond de zestien.
Ik snap niet waarom feyenoord na die voorsprong gewoon door bleven voetballen, pas na de gelijkmaker nam begon Feyenoord weer te voetballen.
Beetje laffe tactiek, ik denk dat als Feyenoord gewoon door gevoetbals had na de voorsprong het zomaar 3 of 4 nul was geworden. Blijkbaar durfden ze dat niet aan, maar voor het zelfde geld had Feyenoord gewoon verloren vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |