Bij Hoelgaard stond toch een 2?quote:Op zondag 5 maart 2017 11:58 schreef heywoodu het volgende:
Tijd geeft Hoelgaard aan? Leek me toch echt dat Dahl won
Ja, LEA bracht me in de war en deed me aan leader denken, maar dat was natuurlijk van Team LeasePlanquote:
Hier ook Jillert Anema tactieken?quote:Op zondag 5 maart 2017 11:59 schreef heywoodu het volgende:
Eliassen is vreselijk ver teruggezakt, komt nu pas richting finish. Kilometertje of vijftig op kop beulen was toch wat teveel, maar die zal het ook wel voor Hoelgaard gedaan hebben.
Meer een beetje gebruikelijke wielertactiekenquote:
Topsprinterquote:Op zondag 5 maart 2017 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Dahl lag een meter of vijftig voor de finish nog zesde
quote:
quote:
Scherpquote:Op zondag 5 maart 2017 12:21 schreef H.Vviv het volgende:
Nee, in 2012 was de top tien al sneller dan de editie in 1998. Wel de achtste beste tijd voor de winnaar.
Ik ookquote:
mooi dat dit kan voor een relatief klein landquote:Op zondag 5 maart 2017 15:19 schreef heywoodu het volgende:
De snelheid van de ski's van Harvey op die laatste afdaling
Ach, ook een Harvey heeft gewoon vijftig paar ski's voor zichzelf in de cabine liggenquote:Op zondag 5 maart 2017 15:20 schreef komrad het volgende:
[..]
mooi dat dit kan voor een relatief klein land
leuk bij de douanequote:Op zondag 5 maart 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ook een Harvey heeft gewoon vijftig paar ski's voor zichzelf in de cabine liggen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |