Ja en in het vervolg geen Formidable meer draaien he?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, alleen mocht ik toen niet meedansen want ik draaide
Oh, ik mag het wel. Vond die Global Climax nachten op Lowlands altijd wel lachen.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Behoorlijk latin afropop iig
Ja klopt, de microfoon draaide ineens naar beneden. Zit niet zo goed vastquote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
Je klinkt wat zacht, Knokkels. En er lijkt een ruis in de microfoon te zitten.
Daar ben ik nog nooit geweest...quote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh, ik mag het wel. Vond die Global Climax nachten op Lowlands altijd wel lachen.
Ja, en ik heb spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat er daar spieren zitten.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Maar Fogel, als je dat 8 uur lang gedaan hebt, dan moet je wel moe zijn?
Nou dit ritme is toch meer gebruikelijk in latin dan afro. De rest van de muziek uiteraard niet.quote:
Hoe warmer het klimaat, hoe warmer de dansmovesquote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en in het vervolg geen Formidable meer draaien he?
Nee maar serieus; dansen op Afrikaanse feestjes bevat echt heel veel paringsdans. Niet sensueel erotisch, maar echt platvloerse neukbewegingen!
Was geniaal om op zulke feesten Braziliaanse dames te zien dansen en daarnaast Afrikaanse!
De basis voor beide dansen was zo ongeveer het zelfde, maar die Braziliaanse vrouwen (zelfs de wat oudere en dikkere) konden heel wat in je broek laten gebeuren met hun sensuele bewegingen, terwijl ik bij die Afrikaanse dames juist bijna een lachstuip kreeg!
OK, wat ga jij nu denken als ik zeg dat het juist het Braziliaanse milieu is dat me in deze dansen betrekt?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar serieus; dansen op Afrikaanse feestjes bevat echt heel veel paringsdans. Niet sensueel erotisch, maar echt platvloerse neukbewegingen!
Was geniaal om op zulke feesten Braziliaanse dames te zien dansen en daarnaast Afrikaanse!
De basis voor beide dansen was zo ongeveer het zelfde, maar die Braziliaanse vrouwen (zelfs de wat oudere en dikkere) konden heel wat in je broek laten gebeuren met hun sensuele bewegingen, terwijl ik bij die Afrikaanse dames juist bijna een lachstuip kreeg!
Iedereen heeft een climax na afloop?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh, ik mag het wel. Vond die Global Climax nachten op Lowlands altijd wel lachen.
Ik heb nog nooit een dansvloer ZO snel leeg zien stromen.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdens alquote:Op zondag 26 februari 2017 17:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iedereen heeft een climax na afloop?
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en ik heb spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat er daar spieren zitten.
Snelle edit!!quote:Op zondag 26 februari 2017 17:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer en Mammagamma zullen wat gebruikt zijn in TROS en AVRO shows in de jaren 80
Gelukkig ZIE je nog wat het euvel is...quote:Op zondag 26 februari 2017 17:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja klopt, de microfoon draaide ineens naar beneden. Zit niet zo goed vast
Het is het intro hequote:Op zondag 26 februari 2017 17:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer en Mammagamma zullen wat gebruikt zijn in TROS en AVRO shows in de jaren 80
Ja, bedoel ook alleen Siriusquote:
Het schemert watquote:Op zondag 26 februari 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig ZIE je nog wat het euvel is...
Had gister mijn telefoon in mijn broekzak zitten en die heeft ca 5km "lopen" geregistreerd terwijl ik aan het dansen was.quote:
Hehehehe ik denk dat dat helemaal prrrrrrrrrima is!quote:Op zondag 26 februari 2017 17:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, wat ga jij nu denken als ik zeg dat het juist het Braziliaanse milieu is dat me in deze dansen betrekt?
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister mijn telefoon in mijn broekzak zitten en die heeft ca 5km "lopen" geregristreerd terwijl ik aan het dansen was.
geregristreerd nog wel.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister mijn telefoon in mijn broekzak zitten en die heeft ca 5km "lopen" geregristreerd terwijl ik aan het dansen was.
quote:
Goede lichaamsbeweging gehad..quote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister mijn telefoon in mijn broekzak zitten en die heeft ca 5km "lopen" geregistreerd terwijl ik aan het dansen was.
Ik hoef alleen maar op te warmen en spaghetti te kokenquote:Op zondag 26 februari 2017 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me zo maar eens bezighouden met het eten maken. Geen zin in.
Ik gooi wat aardappeltjes in de oven en ga varkenshaas bakken. Wat komkommer erbij en klaar!quote:Op zondag 26 februari 2017 17:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar op te warmen en spaghetti te koken
Muziek gewoon wat harder zetten zodat je het in de keuken kunt horen
En dan Dusty Springfield - I close my eyes?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, ik heb als verzoekje: Sander van Doorn & Robbie Williams - Close My Eyes
Dan vertel ik zo iets over de voorgeschiedenis van dat nummer...
...."vroeger, toen ome 11 nog ome 10 was..."quote:Op zondag 26 februari 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, ik heb als verzoekje: Sander van Doorn & Robbie Williams - Close My Eyes
Dan vertel ik zo iets over de voorgeschiedenis van dat nummer...
... and count to ten (helaas niet eleven). Prachtig nummer, dat zekerquote:Op zondag 26 februari 2017 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan Dusty Springfield - I close my eyes?
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... and count to ten (helaas niet eleven). Prachtig nummer, dat zeker
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
...."vroeger, toen ome 11 nog ome 10 was..."
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toen ik 10 was, was ik nog geen oomquote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die draai ik nooit.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, het viel op, want we kregen Spinvis er tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |