Zo te zien komt er een speciaal homo-executieplatform op.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sow. Duurt wel even dan voordat hun homo's de grond koppen.
quote:Op zondag 26 februari 2017 11:17 schreef Kaas- het volgende: [..] Ik ben aardig zeker van wel, want toen ik hem per dm beschreef hoe de man op m'n foto eruit zag en waar hij zat etc. wilde hij ontzettend graag de foto's zien om te kunnen beoordelen of het echt zo is en veranderde hij direct van toon. Minuutje voor die uitleg schold hij me nog uit, minuutje erna ineens vriendelijk en jolig want we hebben geen problemen met elkaar en zo. De foto's die hij die dag in CUL postte zijn in dat geval bewezen onzin.
Ik denk niet dat ik die ga plaatsen. Hoewel ik hem een ontzettende mongool vind die dagelijks liegt op fok en altijd heel vervelend foto's plaatst van mensen die daar totaal niet om gevraagd hebben, vind ik het ook weer niet zo netjes om hem zelf dan maar online te smijten. Ik geniet er al van hoe spastisch hij hier per dm op reageert.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou me uiteraard ook aanbevolen voor de foto's (net als half FOK!)
Spastische dms omdat hij wel die baardmans is?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die ga plaatsen. Hoewel ik hem een ontzettende mongool vind die dagelijks liegt op fok en altijd heel vervelend foto's plaatst van mensen die daar totaal niet om gevraagd hebben, vind ik het ook weer niet zo netjes om hem zelf dan maar online te smijten. Ik geniet er al van hoe spastisch hij hier per dm op reageert.
Je hoeft m ook niet te plaatsen, een DM is ook goedquote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die ga plaatsen. Hoewel ik hem een ontzettende mongool vind die dagelijks liegt op fok en altijd heel vervelend foto's plaatst van mensen die daar totaal niet om gevraagd hebben, vind ik het ook weer niet zo netjes om hem zelf dan maar online te smijten. Ik geniet er al van hoe spastisch hij hier per dm op reageert.
quote:Op zondag 26 februari 2017 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze deuk in onze vriendschap zal niet zomaar gerepareerd kunnen worden.
Christenen zijn echte kosmopolieten en dus eigenlijk D66'ers.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Leandra het volgende:
De SGP heeft de prioriteiten ook lekker op een rijtje, want Israël is idd een top drie onderwerp voor een NL partij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuh.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Spastische dms omdat hij wel die baardmans is?
Als we weer een POL-meet hebben gaat m'n telefoon wel even de tafel rond.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft m ook niet te plaatsen, een DM is ook goed
Oké, zal het een plekje proberen te geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry heb altijd al wat sympathie voor Ajax gehad
Pff wat een afgangquote:Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hee PaxDe Trots was niet best gister hey
Deceptie ditquote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het maakt Kaas iig al 100 keer fatsoenlijker dan Iwanius zelf, want die vindt het geen enkel probleem om mensen ongevraagd online te gooien.quote:
Goed zo. Dat iemand een eikel is betekent niet dat je zelf ook een eikel moet zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens hoorquote:Op zondag 26 februari 2017 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt Kaas iig al 100 keer fatsoenlijker dan Iwanius zelf, want die vindt het geen enkel probleem om mensen ongevraagd online te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |