MadMaster is een anagram van Amsterdamquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Als ik vanavond naar het verjaardagsfeestje was gegaan, had ik de hele avond tussen de Amsterdamse megameezingers gestaan. Met allemaal mensen die dat nog mee staan te brullen ook.
Pure horror...
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MadMaster is een anagram van Amsterdam
Het typische is dat iedereen denkt dat ik het fantastisch vind, omdat ik ras Amsterdammer ben.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
ach, ik zal eerlijk zijn, ik kan er van tijd tot tijd wel van genieten
quote:
Joh...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SHerlock, hoiquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het hangt heel erg van mijn bui af en het gezelschap afquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het typische is dat iedereen denkt dat ik het fantastisch vind, omdat ik ras Amsterdammer ben.
Niet dus, voor mij geen slingers aan de wand...
Ik zou hier echt niet een hele middag naar kunnen luisteren. Ik val van de ene in de andere verbazing. En ik ben wel wat gewend vwb slechte muziek.quote:
wat is jouw slechte muziek ?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou hier echt niet een hele middag naar kunnen luisteren. Ik val van de ene in de andere verbazing. En ik ben wel wat gewend vwb slechte muziek.
Heb je die van mij al opgelost?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt niet de hele dag bezig met usernames door elkaar husselen....
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou hier echt niet een hele middag naar kunnen luisteren. Ik val van de ene in de andere verbazing. En ik ben wel wat gewend vwb slechte muziek.
Niet die van mij, maar van mij ex. Die was nogal actief bij een piraten zender. Wat daar soms voorbij kwam.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet die van mij, maar van mij ex. Die was nogal actief bij een piraten zender. Wat daar soms voorbij kwam.![]()
Ja eigenlijk is het niet Vout, alleen maar erg slecht.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zal ik dat als compliment opvatten?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het niet Vout, alleen maar erg slecht.
Heel rustig beginnen. Het is een heel proces. Geef het een paar uitzendingen en je kunt het steeds beter aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Die moet ik hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:59 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout gaat morgenvroeg maar eens een cd samenstellen voor in de auto met lekkere nieuwe carnavalsmuziek.
Heeft Melting mooi pech gehad.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:
ga je dit jaar weer op vakantie met Melting ?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heel rustig beginnen. Het is een heel proces. Geef het een paar uitzendingen en je kunt het steeds beter aan.Na dit weekend is carnaval voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Make love, not war ☮
Arme Meltingquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:59 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout gaat morgenvroeg maar eens een cd samenstellen voor in de auto met lekkere nieuwe carnavalsmuziek.
Heeft Melting mooi pech gehad.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
ga je dit jaar weer op vakantie met Melting ?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Na dit weekend is carnaval voorbij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heel rustig beginnen. Het is een heel proces. Geef het een paar uitzendingen en je kunt het steeds beter aan.Precies wat Knokkels zegt. Zo heb ik ook leren luisteren naar de shows van Knokkels...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hij zegt dat het er niet aan zit. Geld is al ergens anders voor gereserveerd.
VHAOS!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies wat Knokkels zegt. Zo heb ik ook leren luisteren naar de shows van Knokkels...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:04 schreef knokkels het volgende:
Deze ken ik via Radio49 Vout.
Vout heeft aandelen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |