Of morgen is D-Day.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou je je morgen beterder moeten voelen
Dan is het of goed, of het spuit er aan alle kanten uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of morgen is D-Day.
Maar dat zien we morgenochtend wel...
Ik hou het bij voorkeur slechts bij snotwatervallen...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan is het of goed, of het spuit er aan alle kanten uit.
quote:
Is al lastig genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het bij voorkeur slechts bij snotwatervallen...
Stiekem is dit een heel prettig, vrolijk liedje.... - een beetje vergeten, dit nummer van Army Of Lovers. Ik kwam het tegen op zo'n dancehits-verzamel-cd...quote:
Met die dame met overrijpe lippen die op uitbarsten staan, en ze zou niet echt snel verdrinkenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stiekem is dit een heel prettig, vrolijk liedje.... - een beetje vergeten, dit nummer van Army Of Lovers. Ik kwam het tegen op zo'n dancehits-verzamel-cd...
Nee, is helaas komen te vervallen. Wil je trouwens aan Vout vragen of hij straks Meet Her At The Carnaval Parade wil draaien in zijn show?quote:
Broertje kreeg er iets tussendoorquote:
hier is niets verbodenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Coldplay![]()
Ik dacht dat dat verboden was hier.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, is helaas komen te vervallen. Wil je trouwens aan Vout vragen of hij straks Meet Her At The Carnaval Parade wil draaien in zijn show?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, is helaas komen te vervallen. Wil je trouwens aan Vout vragen of hij straks Meet Her At The Carnaval Parade wil draaien in zijn show?
Daar heb ik schijt aan. Een fijne plaat is een fijne plaatquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Coldplay![]()
Ik dacht dat dat verboden was hier.
Niets?quote:
Doe ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |