No problemo!quote:
Nou vooruitquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens sterk gebaseerd op Mozart
Ja allemaal rechtenvrij inmiddels die muziekquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens sterk gebaseerd op Mozart
Jij ook bedankt. Ik kon maar kort meeluisteren, maar het was fijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
No problemo!
Jij en anderen bedankt voor het luisteren
Als ik me niet vergis is dat ook de essentie van dat nummerquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een mooie omschrijving voor dit nummer.
Kort maar fijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij ook bedankt. Ik kon maar kort meeluisteren, maar het was fijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat ook de essentie van dat nummer
En dank voor de deuntjes
Paar maanden geleden was er op het KPN kanaal een interview met Duncan Stutterheim. Daarin werd het al subtiel gehint.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
Afgelopen week werd aangekondigd dat Sensation ophoudt te bestaan. Dit is door de jaren heen mijn favoriete anthem....
Het nieuws was is in elk geval een goede reden om die track nog eens uit de kast te halenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Paar maanden geleden was er op het KPN kanaal een interview met Duncan Stutterheim. Daarin werd het al subtiel gehint.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kort maar fijn.
[ afbeelding ]
Hier had ie gewoon blijven stoffen. * OscarMopperkont heeft niks met dat soort muziekquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het nieuws was is in elk geval een goede reden om die track nog eens uit de kast te halen
Ik zal het hierna even compenseren, ok?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier had ie gewoon blijven stoffen. * OscarMopperkont heeft niks met dat soort muziek
East 17 is best ondergewaardeerd. Ze schreven alles zelf. Best een plus.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
In 1995 maakte East 17 deze cover van de Pet Shop Boys: West End Girls.
Avondquote:
Ze hebben een aantal fijne platen gemaakt. Met name It's Alright blijf ik graag horen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
East 17 is best ondergewaardeerd. Ze schreven alles zelf. Best een plus.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het nieuws was is in elk geval een goede reden om die track nog eens uit de kast te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |