SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Wordt nu afgespeeld : UTFO - Bite It
Vanwege het nummer Roxanne, Roxanne waar Roxanne Shante een answersong op heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hadden beef met Roxanne Shante
uit het rooster?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef tailfox het volgende:
Ik luister zo even mee op de fiets.
Knok kan je me uit het rooster gooien ?
oh daar hadden we het eerder overquote:
Op verzoek Tailfox verwijderdquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef tailfox het volgende:
Ik luister zo even mee op de fiets.
Knok kan je me uit het rooster gooien ?
quote:Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Houston, We Have Sound!
20:00 - 22:00 DJ PaRo - Valt in met "kraakverse" beatjes
Goed geoliede machinequote:
Ieder zijn dingquote:
en dat is nuquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op verzoek Tailfox verwijderd![]()
PaRo erin
[..]
Have funquote:
quote:
Is nog op het journaal geweest hierquote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]En dat was meteen de inspiratie voor de vreemdste hijacking van de Amerikaanse tv-signaal in de geschiedenis!
moet overwerken. Stiekem luister ik meequote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op verzoek Tailfox verwijderd![]()
PaRo erin
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet overwerken. Stiekem luister ik mee
Ah!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is nog op het journaal geweest hier
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet overwerken. Stiekem luister ik mee
Volgens mij mag je dan geen plaatjes kijken op je werkquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zeg maar het rustige broertje van fu-schnikens.
vanwege het overlijden van Leon Warequote:
2Pac shall rise againquote:
Sorry ben nooit een 2pac doch biggie lieverhebber geweest, kan sommige nummers waarderen, anderen totaal niet.quote:
Ik wilde gewoon obstinaat doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sorry ben nooit een 2pac doch biggie lieverhebber geweest, kan sommige nummers waarderen, anderen totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |