Inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:06 schreef rubbereend het volgende:
Monach was toch geen lijsttrekker?
Was. Onlangs is dat weer gewijzigd.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:06 schreef rubbereend het volgende:
Klopt, maar hij heeft zich bedacht en heeft zichzelf uiteindelijk alsnog tot lijsttrekker gebombardeerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:06 schreef rubbereend het volgende:
twitter:HenriBontenbal twitterde op vrijdag 24-02-2017 om 16:56:21Kroemer. Heb er vast een plaatje van gemaakt. #radio1debat https://t.co/YdrhK0Du4L reageer retweet
o'reilly?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HenriBontenbal twitterde op vrijdag 24-02-2017 om 16:56:21Kroemer. Heb er vast een plaatje van gemaakt. #radio1debat https://t.co/YdrhK0Du4L reageer retweet
Lijkt wel wat op Teeven.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HenriBontenbal twitterde op vrijdag 24-02-2017 om 16:56:21Kroemer. Heb er vast een plaatje van gemaakt. #radio1debat https://t.co/YdrhK0Du4L reageer retweet
Inderdaad. Goed plan van de verveelde 18 jarigen die opoe d'r billen moeten wassen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:09 schreef Morendo het volgende:
Nu ik zelf geen jongere meer ben, vind ik de idee van een dienstplicht geweldig.
Die komt ook terug als het aan het cda ligt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
Studiebeurs moet terug ipv dienstplicht.
In Japan leren ze heel goed wat respect is, maar ook daar heb je rotte appels. Dus in Nederland kunnen nog veel stappen maken door ze op school goed op te voeden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
Dit leer je niet op school Alexander.
Wegbezuinigd ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:12 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb 12 jaar geleden maatschappelijke stage gedaan, 10 uur eten rondrijden in een verzorgingstehuis, is dat alweer weg?
Goed om te horen dat de wereld voor mij als D66-stemmer erg rooskleurig isquote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:13 schreef rubbereend het volgende:
als een D66'er
nooit voor een ander praten
In Japan heb je een monoculturele samenleving.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:13 schreef Odaiba het volgende:
[..]
In Japan leren ze heel goed wat respect is, maar ook daar heb je rotte appels. Dus in Nederland kunnen nog veel stappen maken door ze op school goed op te voeden.
Klopt, in het geval van Nederland moeten al die minderheden gewoon meedoen met ons.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Japan heb je een monoculturele samenleving.
Is toch ook gewoon zo?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:15 schreef Strani het volgende:
Dus voor Marrokanen is de dienstplicht er voor heropvoeding, en voor de jongen uit Wassenaar is het om iets terug te geven. Weten we dat ook weer.
Iedereen moet iets terug doen voor de samenleving. Niet alleen lusten ook lasten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:15 schreef Strani het volgende:
Dus voor Marrokanen is de dienstplicht er voor heropvoeding, en voor de jongen uit Wassenaar is het om iets terug te geven. Weten we dat ook weer.
Ja en dat doen ze dus vaak niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Klopt, in het geval van Nederland moeten al die minderheden gewoon meedoen met ons.
Ik heb juist o.a. daarom al op D66 gestemd (per brief). Niet dat ik per se vind dat de samenwerking nog veel verder moet gaan, maar omdat de D66 wellicht een beetje de balans kan vinden met de anti-Europese houding van andere partijen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:16 schreef Odaiba het volgende:
D66 wil weer meer EU hoor... Zou net op die partij stemmen dacht ik nog.
Prima partij wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:16 schreef Odaiba het volgende:
Zou bijna ChristenUnie gaan stemmen nu
Dat zou voor mij juist reden zijn om er op te stemmen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:16 schreef Odaiba het volgende:
D66 wil weer meer EU hoor... Zou net op die partij stemmen dacht ik nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |