Nee hoor dat hij mijn drank betaalt die ik bestelt heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:
op fok wordt met afrekenen bedoelt dat jij morgen niet meer kan lopen.....
Haha, kan je het niet zelf betalenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:20 schreef Iwanius het volgende:
Nee hoor dat hij mijn drank betaalt die ik bestelt heb.
Je was toch zo rijk, droevert? Man, man, man.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:20 schreef Iwanius het volgende:
Kun je van al je geld niet eens een keer een cursus Nederlands volgen ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:20 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je van al je geld niet eens een keer een cursus Nederlands volgen ofzo
Mietje omdat ik niet om tegenspraak op een fucking forum wil vechten? Je bent echt niet honderd in je bovenkamer. Maar dat weet iedereen hier al, zoals je kunt zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Volgens loonslaaf en mietje heb ik een uitkering, jeweetwel waar ik die restaurantrekeningen van betaal in CUL, maar ik heet elke bijdrage van mietjes en loonslaven welkom.Altijd lekker als anderen voor je betalen.
Zo pochen met je zogenaamde rijkdom is wel echt enorm pauper.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Volgens loonslaaf en mietje heb ik een uitkering, jeweetwel waar ik die restaurantrekeningen van betaal in CUL, maar ik heet elke bijdrage van mietjes en loonslaven welkom.Altijd lekker als anderen voor je betalen.
Misschien kun je beter even uitloggenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
OH shit de zwaaismileyquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Zo klaar,. Mietje/loonslaaf op kantoor. Je komt dus niet,alsof ik dat verwachte van dit soort types,en ik ga verder van de mooie dag genieten terwijl jij voor NL geld verdiend.
verwachtte*quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Zo klaar,. Mietje/loonslaaf op kantoor. Je komt dus niet,alsof ik dat verwachte van dit soort types,en ik ga verder van de mooie dag genieten terwijl jij voor NL geld verdiend.
Hoezo verwacht je dat iemand om een reactie op het forum naar buiten gaat om te vechten? Ben srs benieuwd hoe idioten als jij dat kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je dat iemand om een reactie op het forum naar buiten gaat om te vechten? Ben srs benieuwd hoe idioten als jij dat kunnen voorstellen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:25 schreef Faeroer het volgende:
lekker boeiend welke feestdag, kan ik eten halen hier? kip?
boeie is maar dagjequote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik wil zo graag zijn DM's openbaren maar dan word ik geband en dat wil ik niet.
Jij moet in mijn mooie stad Rotterdam komen wonen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:25 schreef Faeroer het volgende:
lekker boeiend welke feestdag, kan ik eten halen hier? kip?
Jij hoeft geen slachtoffer te worden van andermans idioterie.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie is maar dagje
ik wil het wel doen anders
ik kom elke weekend in rotterdam en vrijdag avond om te trainen bij sportschool, overal eten gewoon meenemen kilo adhiev ofzo kruiden en andere dingen met rare namen gewoon alles pakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:27 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij moet in mijn mooie stad Rotterdam komen wonen.
ik kan gewoon als een regenboog warrior m'n kip eten, ik ga ook ja togquote:Het Holi feest van Nederland! Op zondag 12 maart 2017 staat Holi weer in het teken van poeder kanonnen, lekker eten, muziek en een heleboel poeder met gezelligheid!
Heeft hij misschien sws wel door al dat vreten, drinken en roken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:29 schreef Yiha3 het volgende:
doe eens rustig straks heeft ie een attack
heeft ie al zo te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:29 schreef Yiha3 het volgende:
doe eens rustig straks heeft ie een attack
Haha. Vertel eens, welk terras moet dat zijn waar je nu zit?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
De Beren.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Vertel eens, welk terras moet dat zijn waar je nu zit?
Een eckte Rotterdammer die 020 supporter is, gooi jezelf per direct weg manquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Een eckte Rotterdammer die zich dood schaamt voor fake Rotterdammers met een grote internet wafel.
Nu komt hij vast met het excuus dat hij geen tijd meer heeft en alleen met mij wilde afspreken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
TS, waar ben je? Ik ben toevallig sinds een half uur vrij voor het eerst in weken, ben in Rotterdam centrum en ben echt ontzet-tend nieuwsgierig. Het is mooi weer dus ach.
Maak wel even een foto van hem.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
TS, waar ben je? Ik ben toevallig sinds een half uur vrij voor het eerst in weken, ben in Rotterdam centrum en ben echt ontzet-tend nieuwsgierig. Het is mooi weer dus ach.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maak wel even een foto van hem.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maak wel even een foto van hem.
Sukkel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
Commissaris kan toch gewoon de DM van Iwanius doorsturen naar Kaas?quote:
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Commissaris kan toch gewoon de DM van Iwanius doorsturen naar Kaas?
Lafaard! Loonslaaf!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Kaas- het volgende:
Hij stuurt niks dus laat maar.Ik ga de kroeg in.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Kaas- het volgende:
Hij stuurt niks dus laat maar.Ik ga de kroeg in.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |