quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ervaring 3 vinnik ook wel tof
?quote:komt in hoekjes waar mijn man niet raakt
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ervaring 3 vinnik ook wel tof
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb 'm meteen veranderd naar ToTmoetzichmetzijneigenzakenbemoeien.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb 'm meteen veranderd naar ToTmoetzichmetzijneigenzakenbemoeien.
Komt wel goed met de huwelijksnachtquote:
knokkels ik wil niet weten waar de SymphDevil allemaal kan komenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Komt wel goed met de huwelijksnacht
In de hoekjesquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
knokkels ik wil niet weten waar de SymphDevil allemaal kan komen
confettibommenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
In de hoekjes![]()
Iemand moet de zaal toch schoonmaken na het feest?![]()
bij de vrienden waar we vorig jaar oudjaar vierden vinden ze die confetti waarschijnlijk nog steeds terugquote:
wat het zo ergquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de vrienden waar we vorig jaar oudjaar vierden vinden ze die confetti waarschijnlijk nog steeds terug
het is troep, is van dat foliespul, vliegt overal heen, statisch, het hing er meteen in de spinnewebben aan het plafond en voordat wij beneden stonden lag het daar ook al.quote:
Dat spul is heel moeilijk weg te krijgen. Van die kleine metalen kogellagertjes in een contragewicht van een lamp, ook leuk. Die vind je een jaar later nog terugquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de vrienden waar we vorig jaar oudjaar vierden vinden ze die confetti waarschijnlijk nog steeds terug
wat?quote:
confetti, wachtwoordquote:
quote:
En anders de confetti wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:34 schreef knokkels het volgende:
de wachtwoorden liggen hier ineens voor het oprapen
Nu de koffie nogquote:
PaRoquote:
Ik heb 49 nog niet eens aanstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
PaRo
* knokkels queuet er eentje voor PaRo
Daarom wacht ik er ook nog even mee, en komt ie om 18:45quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb 49 nog niet eens aanstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |