hij grapt hoor, maar we hoorden veel herrie in het kastje, duidelijk muis met klem aan het worstelenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij grapt hoor, maar we hoorden veel herrie in het kastje, duidelijk muis met klem aan het worstelen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben zo weer terug, even bellen...
Ziet er lekker uit.quote:
Ik let ook wat meer op, maar ik kan niet goed zonder chocolade, dus mag van mezelf 1 zo'n reep per week.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit.
Net nu ik er wat kilo's probeer af te krijgen.
Geen idee wat ze hier eten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eten de Turken bij jou geen pistache noten?
Hier slaan ze er kilo's van in...
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik let ook wat meer op, maar ik kan niet goed zonder chocolade, dus mag van mezelf 1 zo'n reep per week.
Ow irritant is dat.quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben de schrik van de muizen in mijn huis in Utrecht nog steeds nooit te boven gekomen, nu denk ik weer bij elk geluid: oh shit, muis
Yeps, anders hou ik het helemaal niet vol.quote:
een rat, ieeeeeeeuw, ik zou het huis uit vluchtenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow irritant is dat.
Bij ons liepen vorig jaar muizen door de woonkamer. En we hadden een rat tussen de plafonds boven.
Wel beter dan Ringoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |