Daar rol je vanzelf in. Echt waar. Vanaf dag 1 gaat dat bijna volautomatisch.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh DJMO die foto in dat bedjezo slaapt E ook, met dat kontje in de lucht
.
E zegt nu een tiental woordjes denk ik.
Ja nou ik kan me wel voorstellen dat een 2e makkelijker gaat in sommige opzichten maar anderzijds lijkt me de aandacht moeten verdelen bv ook best lastig. Of 's ochtends alles op tijd naar kdv oid krijgenhehe.
Wij laten een flat achter in een wijk vol flats dus dat loopt niet zo storm. Op het open huis dat we gepland hadden (want handig, dan zouden de bezichtigingen tegelijk komen) is niemand afgekomen. Dit zijn de eerste twee bezichtigingen dus ik ben al blij dat ze op dezelfde dag zijn en dat ze er überhaupt zijn. Bij eengezinswoningen of in een goede wijk loopt het idd wel storm. En de auto heb ik nodig om O mee te vervoeren. Wij hebben al heel wat dozen ingepakt bij m'n schoonvader gestald, waardoor er ruimte kwam in kasten voor klein speelgoed. Alleen de garage, loopauto en ander groot spul past daar niet in helaas. Keukentje krijgt hij pas bij z'n verjaardag in het nieuwe huis gelukkigquote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:31 schreef Mariposas het volgende:
Wat onhandig die bezichtigingen FF. Wij gaan eind dese maand beginnen met onze woning, maar onze makelaar gaat ze zoveel mogelijk in hetzelfde tijdvak inplannen. Maar hier heb je nu ook te maken met gerust 20 bezichtigingen als de woning net 2 dagen op Funda staat. Onze makelaar adviseerde om je auto als opslag te gebruiken. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik het keukentje opberg, maar waar dan in godsnaam...
Wij deden dat ook, auto helemaal vol en dan iets verderop parkeren zodat het niet leek alsof onze bovenwoning te klein wasquote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:31 schreef Mariposas het volgende:
Wat onhandig die bezichtigingen FF. Wij gaan eind dese maand beginnen met onze woning, maar onze makelaar gaat ze zoveel mogelijk in hetzelfde tijdvak inplannen. Maar hier heb je nu ook te maken met gerust 20 bezichtigingen als de woning net 2 dagen op Funda staat. Onze makelaar adviseerde om je auto als opslag te gebruiken. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik het keukentje opberg, maar waar dan in godsnaam...
Doet me denken aan onze eerste bezichtigingsdag, auto vol maar toen regende hetquote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij laten een flat achter in een wijk vol flats dus dat loopt niet zo storm. Op het open huis dat we gepland hadden (want handig, dan zouden de bezichtigingen tegelijk komen) is niemand afgekomen. Dit zijn de eerste twee bezichtigingen dus ik ben al blij dat ze op dezelfde dag zijn en dat ze er überhaupt zijn. Bij eengezinswoningen of in een goede wijk loopt het idd wel storm. En de auto heb ik nodig om O mee te vervoeren. Wij hebben al heel wat dozen ingepakt bij m'n schoonvader gestald, waardoor er ruimte kwam in kasten voor klein speelgoed. Alleen de garage, loopauto en ander groot spul past daar niet in helaas. Keukentje krijgt hij pas bij z'n verjaardag in het nieuwe huis gelukkig
Mijn mobiel tegen zijn hoofd aan houden en 'Haaaaai' roepen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:08 schreef Sara82 het volgende:
Oh, knap he Jagar! De was doen is hier ook tha bomb.
Sowieso, wat ze al proberen na te doen... En soms was je je er niet eens van bewust dat ze iets hebben opgeslagen als "dit doe je ermee"... Telefoon in zijn kontzak stoppen, folietje van het toetje aflikken, deobus onder zijn trui doen ("pssspssss"), wc-papier achter mijn rug langs in de plee proppen ("want dat doe jij toch ook, mam? Graag gedaan!"): dat soort dingen.
FF, succes met de bezichtigingen. Geen kelderbox waar de zooi even in kan? (Zal wel niet he?)
oh zo herkenbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik kan me sowieso voorstellen dat het gek is, zo'n bezichtiging. Vreemde mensen in jouw huis terwijl je er niet bent. Hopenlijk schiet het op met de verkoop, FF!
Ik ben elke keer versteld van wat T begrijpt, en hoeveel hij mee krijgt van wat we allemaal doen. Vanmorgen had ik de wasmand vanuit de slaapkamer in de gang gezet, om hem later naar de wasmachine te brengen. Hij had daar 1 overhemd uitgepakt, naar de wasmachine gebracht en in de wasmachine gestopt. Deur dicht, en vervolgens had hij het wasmiddel ook nog uit het keukenkastje gepakt, en voor de wasmachine gezet. Dat alles zonder dat ik er bij was..
(Ok, het wasmiddel moet wat kindvriendelijker opgebergd worden, dat was de les die er ook uit kwam)...
Frits hielp laatst mee met afvegen, tussen mijn knieën.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:08 schreef Sara82 het volgende:
Oh, knap he Jagar! De was doen is hier ook tha bomb.
Sowieso, wat ze al proberen na te doen... En soms was je je er niet eens van bewust dat ze iets hebben opgeslagen als "dit doe je ermee"... Telefoon in zijn kontzak stoppen, folietje van het toetje aflikken, deobus onder zijn trui doen ("pssspssss"), wc-papier achter mijn rug langs in de plee proppen ("want dat doe jij toch ook, mam? Graag gedaan!"): dat soort dingen.
FF, succes met de bezichtigingen. Geen kelderbox waar de zooi even in kan? (Zal wel niet he?)
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:51 schreef Cholula het volgende:
[..]
Frits hielp laatst mee met afvegen, tussen mijn knieën.![]()
![]()
Het is zo leuk om te zien wat ze allemaal al begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |