Boks.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:25 schreef silliegirl het volgende:
Klinkt heerlijk LeSage!
Mijn dreumes is zoek. Ik heb hier een boos, niet slapend, hangerig, drammerig, eten-weigerend exemplaar. Ik wil graag mijn gezellige vrolijkerd terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja... een keer minimaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:47 schreef Mariposas het volgende:
Wat kan ze heerlijk slapen, selvaria! Zou hier helaas nooit gebeuren.
Slapen jullie dreumessen nog overdag? Dreumes slaat helaas steeds vaker overdag over.![]()
Leuk pakje MLB!
Ik houd er geen rekening mee in de planning hoor, als het slaapje niet in het schema past, dan maar niet. Dreumes slaat 2-3 x per week middagslaapje over. Ik vind het slaapje eerlijk gezegd heerlijk, even rustig op de bank een tijdschrift lezen en thee drinken zonder dat er op me wordt geklauterd. Of dat ik m voor de 10e keer weer van de tafel moet plukken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak slaapt niet altijd meer overdag. Hij slaat gemiddeld 1x per week het middagdutje over. Het lijkt me fijn om dat dutje niet meer te hebben, dan hebben we wat meer bewegingsvrijheid. Hoewel ik dat uurtje rust ook wel erg lekker vind...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Stippelrientje op 26-02-2017 14:32:54 ]Schudden voor gebruik
Oh bah! Beterschap!quote:Op zondag 26 februari 2017 13:51 schreef pinquit het volgende:
Onze dreumes is Dwars vandaag. En verkouden vanaf gisteravond, wat blijkbaar betekent dat er niet geslapen wordt. Waar hij dan zijn energie vandaan haalt snap ik niet zo goed, maar mij lukt het niet zo goed met zo weinig nachtrust
Waarom altijd zulke dingen als m'n lief nachtdienst heeft
Heet jouw kind ketel?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Ik sloot het vorige topic net met deze heuglijke mededeling:
Ketel zette vanavond zijn eerste losse stapjes!![]()
![]()
Ooooh zo trots!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |