) en zet hem dan op kinderstand om daar een puzzel of duplotrein te vinden. Filmpjes van onszelf te kijken of te kleuren. Hij mag dat meestal ff doen als ik crappy nights heb gehad en echt om half zes even nodig heb om rustig een oog open te bikken. Hij tikt mij af en toe aan dan van euhmmmm mama! Wakkeuh!
 ) en zet hem dan op kinderstand om daar een puzzel of duplotrein te vinden. Filmpjes van onszelf te kijken of te kleuren. Hij mag dat meestal ff doen als ik crappy nights heb gehad en echt om half zes even nodig heb om rustig een oog open te bikken. Hij tikt mij af en toe aan dan van euhmmmm mama! Wakkeuh!  

Gegiechel en gelach vaak.
 Gegiechel en gelach vaak.  Dat mag dan ook.
 Dat mag dan ook.

samen slapen en giebelen! Dat vond ik vroeger zo leuk aan mijn tweeling-oppaskindjes.
 samen slapen en giebelen! Dat vond ik vroeger zo leuk aan mijn tweeling-oppaskindjes. 

) Of ze verplaatst al haar speelgoed naar waar ik of mijn man bezig zijn, bijv. in de keuken waardoor je continu struikelt over allerlei knuffels/duplo/etc. En toch zijn ze zo leuk he
 ) Of ze verplaatst al haar speelgoed naar waar ik of mijn man bezig zijn, bijv. in de keuken waardoor je continu struikelt over allerlei knuffels/duplo/etc. En toch zijn ze zo leuk he  

.
.  

Boks.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:25 schreef silliegirl het volgende:
Klinkt heerlijk LeSage!
Mijn dreumes is zoek. Ik heb hier een boos, niet slapend, hangerig, drammerig, eten-weigerend exemplaar. Ik wil graag mijn gezellige vrolijkerd terug.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Morgen verjaardag vieren en dinsdag is het echt zover.
 Morgen verjaardag vieren en dinsdag is het echt zover.  

ja... een keer minimaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:47 schreef Mariposas het volgende:
Wat kan ze heerlijk slapen, selvaria! Zou hier helaas nooit gebeuren.
Slapen jullie dreumessen nog overdag? Dreumes slaat helaas steeds vaker overdag over.
Leuk pakje MLB!

Ik houd er geen rekening mee in de planning hoor, als het slaapje niet in het schema past, dan maar niet. Dreumes slaat 2-3 x per week middagslaapje over. Ik vind het slaapje eerlijk gezegd heerlijk, even rustig op de bank een tijdschrift lezen en thee drinken zonder dat er op me wordt geklauterd. Of dat ik m voor de 10e keer weer van de tafel moet plukken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak slaapt niet altijd meer overdag. Hij slaat gemiddeld 1x per week het middagdutje over. Het lijkt me fijn om dat dutje niet meer te hebben, dan hebben we wat meer bewegingsvrijheid. Hoewel ik dat uurtje rust ook wel erg lekker vind...

daarbij denk ik dat het volgend jaar makkelijker is. De jongste is dan nog best klein (dus draagdoek) en S. kan dan lopen. Ik moet er niet aan denken hem nu een dag mee te nemen, een hele dag met 10 kg beweging rondsjouwen
 daarbij denk ik dat het volgend jaar makkelijker is. De jongste is dan nog best klein (dus draagdoek) en S. kan dan lopen. Ik moet er niet aan denken hem nu een dag mee te nemen, een hele dag met 10 kg beweging rondsjouwen  

lief hoe je het omschrijft!
 lief hoe je het omschrijft! 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Stippelrientje op 26-02-2017 14:32:54 ]Schudden voor gebruik

Oh bah! Beterschap!quote:Op zondag 26 februari 2017 13:51 schreef pinquit het volgende:
Onze dreumes is Dwars vandaag. En verkouden vanaf gisteravond, wat blijkbaar betekent dat er niet geslapen wordt. Waar hij dan zijn energie vandaan haalt snap ik niet zo goed, maar mij lukt het niet zo goed met zo weinig nachtrust
Waarom altijd zulke dingen als m'n lief nachtdienst heeft

"; riep hij vrolijk
 "; riep hij vrolijk  

), dus dat is het overwegen nog wel waard over een jaartje of zo.
 ), dus dat is het overwegen nog wel waard over een jaartje of zo.  We hebben al een tijdje een potje in de badkamer staan en meestal gebruikt ze die als stoel, maar gisteren zei ze "Noja oot passuh potje
 We hebben al een tijdje een potje in de badkamer staan en meestal gebruikt ze die als stoel, maar gisteren zei ze "Noja oot passuh potje  " Op zich had ze dat al wel vaker gezegd, maar als ik haar zei dat dan haar broek en luier eigenlijk ook uit moesten begon ze altijd te lachen en zei ze nee. Gisteren zei ze voor het eerst ja, dus ik trek haar broek uit, knoop haar romper boven vast en trek haar luier uit en ineens was er complete paniek: "Neeneenee, aan, aan!". Ik ging even drie tellen een nieuwe luier pakken en in die tussentijd plaste ze dus op de grond en moest ze echt Heel Hard Huilen, het was pas weer goed toen de luier weer veilig om haar billen zat en we even lekker geknuffeld hadden. Het was zo ontzettend sneu om te zien en het is nu wel heel duidelijk dat ze nog niet klaar is voor de volgende stap.
 " Op zich had ze dat al wel vaker gezegd, maar als ik haar zei dat dan haar broek en luier eigenlijk ook uit moesten begon ze altijd te lachen en zei ze nee. Gisteren zei ze voor het eerst ja, dus ik trek haar broek uit, knoop haar romper boven vast en trek haar luier uit en ineens was er complete paniek: "Neeneenee, aan, aan!". Ik ging even drie tellen een nieuwe luier pakken en in die tussentijd plaste ze dus op de grond en moest ze echt Heel Hard Huilen, het was pas weer goed toen de luier weer veilig om haar billen zat en we even lekker geknuffeld hadden. Het was zo ontzettend sneu om te zien en het is nu wel heel duidelijk dat ze nog niet klaar is voor de volgende stap.  

Heet jouw kind ketel?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Ik sloot het vorige topic net met deze heuglijke mededeling:
Ketel zette vanavond zijn eerste losse stapjes!

Ooooh zo trots!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |