Ooooh zo trots!
 Ooooh zo trots!

quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Ik sloot het vorige topic net met deze heuglijke mededeling:
Ketel zette vanavond zijn eerste losse stapjes!

Ooooh zo trots!

Stappende ketel! Hoe oud is hij nu ook weer?

20 maanden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]

Jaah! Wat goed! Zo leuk is dat he, zo'n trots koppie erbij ook?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Ik sloot het vorige topic net met deze heuglijke mededeling:
Ketel zette vanavond zijn eerste losse stapjes!

Ooooh zo trots!

toen we 1,5 uur later gingen kijken of hij zich nog vermaakte was hij nog enthousiast aan het spelen, maar nadat hij mij zag was dat over en wilde hij mee en toen hadden we het drukke deel gelukkig al gehad. Al met al een zeer positieve eerste keer dus, ik denk dat hij niet kan wachten tot het augustus is. De beurs zelf vond hij ook leuk (denk ik), met dingen proeven en veel aandacht en hij heeft twee keer liggen slapen. En hij heeft naast een mega bambixbeer nu ook een mini beer waar hij heel gelukkig mee was.
 toen we 1,5 uur later gingen kijken of hij zich nog vermaakte was hij nog enthousiast aan het spelen, maar nadat hij mij zag was dat over en wilde hij mee en toen hadden we het drukke deel gelukkig al gehad. Al met al een zeer positieve eerste keer dus, ik denk dat hij niet kan wachten tot het augustus is. De beurs zelf vond hij ook leuk (denk ik), met dingen proeven en veel aandacht en hij heeft twee keer liggen slapen. En hij heeft naast een mega bambixbeer nu ook een mini beer waar hij heel gelukkig mee was.

Ketel loopt! Wat goed!
 Ketel loopt! Wat goed!  

. Wat sneu voor A.. snap wel dat ze dan dicht bij mama wil zijn. Hopelijk komt het tandje snel door.. weltruste alvast!
. Wat sneu voor A.. snap wel dat ze dan dicht bij mama wil zijn. Hopelijk komt het tandje snel door.. weltruste alvast!  goed bezig! Wat fijn! nu lekker oefenen en stappen
 goed bezig! Wat fijn! nu lekker oefenen en stappen  .
.  

) vanmiddag meer dan een uur sliep.
 ) vanmiddag meer dan een uur sliep.  het enige tv-programma dat mijn kind kan boeien
 het enige tv-programma dat mijn kind kan boeien  

Dat gebeurt hier ook, nog 2 dutjes. Maar goed, als ik die energie zie die uit zo'n klein mannetje moet komen iedere dag, dan zou ik geloof ik wel 4 dutjes nodig hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Hier is het overdag rommelig met slapen, 's nachts gaat het wel ok (gelukkig). Krijg er maar geen goed ritme in overdag, ze is nu 15 mnd maar heeft nog steeds 2 slaapjes per dag (en snachts 12-14 uur). Slaapkop..

Dan schelen de onze heel weinig denk ik!quote:

snel eens laten zien hier.
 snel eens laten zien hier.  

Is dat gek?
 Is dat gek? 

Ketellll de wereldveroveraar
 Ketellll de wereldveroveraar 
 We kijken af en toe een aflevering Tik Tak en sinds kort wil ze soms het liedje van Kikker horen om lekker op te dansen, maar godzijdank geen Bumba of wat dan ook
 We kijken af en toe een aflevering Tik Tak en sinds kort wil ze soms het liedje van Kikker horen om lekker op te dansen, maar godzijdank geen Bumba of wat dan ook  Mijn vader zet wel eens een natuurdocumentaire voor haar op en dan zit ze dierengeluiden te maken voor tien
 Mijn vader zet wel eens een natuurdocumentaire voor haar op en dan zit ze dierengeluiden te maken voor tien  Ze is (net als ik) te beweeglijk om rustig tv te kijken.
 Ze is (net als ik) te beweeglijk om rustig tv te kijken. Lijkt me zooo leuk! Wel een hele lange dag weg van mini
 Lijkt me zooo leuk! Wel een hele lange dag weg van mini  

het enige dat regelmatig aan staat is een K3-mix op YouTube, want dan kan S. lekker dansen
 het enige dat regelmatig aan staat is een K3-mix op YouTube, want dan kan S. lekker dansen 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |