Bijna. Eerste 3 letters zijn juist...quote:
o ja, die van Holleeder smokkelde brieven naar binnen.quote:
"Liefdesbrieven" denk dat dat gewoon gecodeerd is...quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
o ja, die van Holleeder smokkelde brieven naar binnen.
Close, maar bedenk dat het Jiddisch is...quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:23 schreef plagvreugd het volgende:
twee soorten vlees geloof ik. pekelvlees en varkenslever?
Klein Orkest/Harry Jekkersquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:48 schreef derLudolf het volgende:
[b] Wie ging schuil achter het pseudoniem Harry Klorkestein?[/url]
Nee, insuline is een beetje vernoemd naar waar t gemaakt wordtquote:
Kwartje valt op de juiste plaatsquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:48 schreef derLudolf het volgende:
Oja het kwartje valt
Eilandjes van Langerhans bij de alvleesklier.
Valt dat nu onder de omgevingswet?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:36 schreef derLudolf het volgende:
Hoe heet de nieuwe wet die per 1 januari de Flora- en Faunawet heeft vervangen?
Even gecontroleerd en nee, die gaat in 2019 in lees ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 09:18 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Valt dat nu onder de omgevingswet?
natuurbeschermingswet?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 09:22 schreef derLudolf het volgende:
Als je bedenkt wat het doel is van de flora- en faunawet is de nieuwe naam best logisch
Hint Urbanus was niet nodigquote:
Zoiets ja. Niemand daar die het nu perfect uitspreekt laat staan een eventueel schrijffoutje ontdektquote:
Jupquote:
Opgeruind staat netjes.quote:
Mag ook iets specifiekerquote:
Ninjahintquote:
Bon, ik zal nog een tip moeten geven.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:50 schreef lubje25 het volgende:
Zat aan cote d'azur te denken maar dat is vast niet juist
Stand AKQ #3304:quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:05 schreef BeamofLight het volgende:
Napoleon
Bijna me eige kapot gereden ooit daar
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:05 schreef BeamofLight het volgende:
Napoleon
Bijna me eige kapot gereden ooit daar
Stand AKQ #3304:quote:
Philadelphia?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:01 schreef Berkery het volgende:
In welke stad speelt de serie 'The Wire' zich af?
Boston?quote:
Meer steden met een B kende ik ook niet.quote:
Jup, naar men zegt de langste rivier die zowel in NL ontspringt als uitmondt.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:20 schreef pipster het volgende:
Gezien dinsdag en woensdag zou het zommar de basis van de Championsleague hymne kunnen zijn.
Papin ?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:50 schreef Asap het volgende:
Van welke oud-voetballer zijn deze gegevens?
Years Team Apps (Gls)
1984–1985 Valenciennes 33 (15)
1985–1986 Club Brugge 31 (20)
1986–1992 Marseille 215 (134)
1992–1994 Milan 40 (18)
1994–1996 Bayern Munich 27 (3)
1996–1998 Bordeaux 55 (22)
1998–1999 Guingamp 10 (3)
1999–2001 Saint-Pierroise 27 (13)
Total 438 (228)
quote:
Vind ik wel wat voor Johan Cruijff.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:03 schreef tong80 het volgende:
Wie zei over Papin dat een voetballer met één technisch voetbalbeen nooit Europees voetballer van het jaar had mogen worden ?
Stand AKQ #3304:quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:12 schreef pipster het volgende:
[..]
Vind ik wel wat voor Johan Cruijff.
PS, je kunt in muziek nog een puntje toekennen.
In welke plaats kun je de volgende musea vinden?quote:Musea:
Affichemuseum
Museumstoomtram-Medemblik
Museum van de 20e Eeuw
Speelgoedmuseum De Kijkdoos
Westfries Museum
Reagan om precies te zijn. Ik lees net dat hij weer vrij is (onder voorwaarden).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:58 schreef derLudolf het volgende:
Probeerde een president van de VS om te leggen.
Wie isquote:is een ongeschoren, onguur en onfris ogend mannetje. Hij heeft een vet kapsel, een koortslip en draagt altijd een lange lichte regenjas en een stropdas. Hij heeft geen woning maar verblijft, zoals bleek in de uitzendingen over Juinen, op de vuilnisbelt en zwerft overdag meestal door de straten. In veel sketches valt hij met schuchtere stem voorbijgangers lastig met seksueel getinte vragen en probeert hij mensen geld af te troggelen. Meestal voelen de mensen die hij aanspreekt, zich snel ongemakkelijk. Ironisch genoeg wordt de
boos, als zijn 'slachtoffers' er uiteindelijk met een smoes vandoor gaan, en scheldt hij hen uit voor "viespeuk" en "
".
'Daar liggen er twee!'quote:
Ik regel het zelf wel...quote:
Yeeyquote:
Dat is de enige die ik zeker weet, maar heb nog wel wat educated guesses...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:58 schreef Postbus100 het volgende:
Eiffeltoren
Verder eigenlijk geen idee.
Ter info, gebouwd voor de Floriade van 1960, lees ik.quote:
Dat had ik niet gezien. De Floriade is de wereldtuinbouwtentoonstelling, dus punt voor lubje lijkt me danquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:30 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ter info, gebouwd voor de Floriade van 1960, lees ik.
River Phoenix?quote:
Yepquote:
Niet editten hèquote:
kan ook wel eigenlijk, misschien gooi ik DE en van Nelle wel door elkaar in mijn hoofdquote:
Yepquote:
Jup. Tinca tinca in het Latijn. Ik moet altijd aan de vis denken als ik de naam Tinka hoorquote:
quote:was een Amerikaanse producent van modelauto's, vooral vrachtauto's en bouwvoertuigen als hijskranen, graafmachines en bulldozers. De firma werd in 1991 overgenomen door Hasbro. Nu een merk van Funrise.com.
Yup je hoeft bij mij vaak niet heel ver te zoekenquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:17 schreef derLudolf het volgende:
van Tinka is de stap naar Tonka snel gemaakt
Jup.quote:
ow jawel hoor, Washingtonquote:Op woensdag 1 maart 2017 18:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
juist jij zou t moeten weten
Hoofdstad niet van een land btw
Hmm qua schip en staatsman dacht ik Bismarck...quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
juist jij zou t moeten weten
Hoofdstad niet van een land btw
Lijkt me goedquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm qua schip en staatsman dacht ik Bismarck...
yepquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm qua schip en staatsman dacht ik Bismarck...
Kok ?quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:30 schreef derLudolf het volgende:
Wat is het beroep van Mes op Tafel pianist Klaas van Dijk
Hintje ?quote:
Dat is hij nog steedsquote:
Welke naam isquote:volgt het leven van de forensisch onderzoeker
, werkzaam als bloedspatpatroononderzoeker bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken.
is daarnaast een seriemoordenaar. Om deze afwijking toch enigszins in goede banen te leiden, heeft hij van zijn adoptievader Harry geleerd om enkel degenen te vermoorden die het "verdienen": andere moordenaars die hun straf ontlopen zijn.
is voortdurend op zoek naar de balans tussen zijn drang en het leiden van een normaal leven, zijn adoptievader leerde hem namelijk als eerste regel om "nooit gepakt te worden".
Is goed: http://www.byaranka.nl/mijn-favoriete-series-tot-nu-toe/quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:58 schreef plagvreugd het volgende:
heb de serie nooit gezien maar klinkt als Dexter.
Stef Blokquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:25 schreef plagvreugd het volgende:
Wie is momenteel Minister van Veiligheid en Justitie?
Yepquote:
Eef Blokker ?quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is zijn echte voor- en achternaam?
Punt voor Tongmansquote:
Stand AKQ #3304:quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eigenaar van Waldolala, Dolf Brouwers.
Reeds...
Robbie Williams en leona phillipo?quote:
Stand AKQ #3304:quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Robbie Williams en leona phillipo?
Neen, helaas.quote:
Geen Baltische staat in ieder geval.quote:
Yes. Punt komtquote:
Inmiddels aangepast, Letland hoorde bij Polen dacht ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Geen Baltische staat in ieder geval.
Je kan van de hoofdstad van het land naar Tallin met de boot.
zit mobiel zag de correctie inmiddelsquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Inmiddels aangepast, Letland hoorde bij Polen dacht ik.
Niet wat ik zocht, maar schijnt ook te kloppen. Finland en Estland ook namelijkquote:
dat was mijn tweede gok inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:34 schreef Mark het volgende:
Daar zat Moore niet in. Denk St Elmo's fire
quote:Worldwide,is the second best-selling album of all time, behind only Michael Jackson's Thriller.
was very successful around the world, and despite never reaching no. 1 on the US Billboard 200, it received the 22× multi-platinum distinction, denoting 22 million albums sold.
Metallica ?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:46 schreef Berkery het volgende:
Geen soundtrack of verzamelalbum. Ik denk dat Mark het wel in de kast heeft staan.
Jan Roos ?quote:
Welke hit uit 2001 van wie?quote:Ik heb het koud het is hier donker,
Mijn oogjes knijp ik dicht,
We zijn echt supervroeg vertrokken,
Nog voor het ochtendlicht,
Waar gaan we heen, ik wil het weten, maar
Ik zie niks en hou me klein,
Ik wacht op morgen, op een nieuwe dag,
Op een nije dei.
quote:Lieve Syb,
Ik smste je, maar ik krijg geen antwoord.
Ik had je nummer van die lui van Twarres, heb je dat nieuwe liedje al gehoord?
Het is dan wel in `t Fries, maar niet zo goed als dat van jou.
Jij zingt over het leven, zij zingen steeds, waar ben je nou?
Mijn cavia is zwanger, dus ik ben ook een beetje vader.
Je kunt me trouwens nu even niet sms-en, mijn telefoon zit in de lader.
Ik heb een grote poster van jouw hoofd boven mijn bed.
En die muziek die je maakte met Venice heb ik ook op bandje, ik vind het vet.
Ik heb al je platen, Syb, al mag ik ze van Beppe niet meer spelen.
Ze zegt dat alle muzikanten schorem zijn, dat jullie jokken en stelen.
Maar ik geloof haar niet hoor Syb, je kunt me altijd bellen,
Groeten van je grootste fan in Fryslân, dit is
Yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |