Nou veel plezier dan met je verloren stem.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo ver staat VNL anders niet bij Forum voor Democratie vandaan.
Ik ga Nieuwe Wegen stemmen. Dat heb ik inmiddels ongeveer net zo vaak verteld als het gegeven dat ik ooit 2 dagen mod ben geweest.
Maar die krijgen nooit een zetel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo ver staat VNL anders niet bij Forum voor Democratie vandaan.
Ik ga Nieuwe Wegen stemmen. Dat heb ik inmiddels ongeveer net zo vaak verteld als het gegeven dat ik ooit 2 dagen mod ben geweest.
Ik oefen doorgaans niet in een toiletpot...quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:43 schreef Specularium het volgende:
Henk heeft weer de hele oefenruimte ondergescheten.
Waarom zou ik stemmen op een partij die compleet wat anders wil doen dan wat ik wil? Ik had vier partijen op de gedeelde tweede plaats, allemaal met 53 procent... net iets meer dan de helft. Nieuwe Wegen scoorde 73 procent...quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan met je verloren stem.
Ik heb besloten dat me dat niet uitmaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die krijgen nooit een zetel.
Dan kun je net zo goed op DENK stemmen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat me dat niet uitmaakt.
Ik spring eerder van een brug af dan dat ik op DENK stem.quote:Op donderdag 23 februari 2017 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed op DENK stemmen.
Hopelijk krijgen die 27 zetels. Wordt een grote heerlijke chaos.
Verbaast me niks. Het zou me verbazen als het er minder dan 3 worden. Turken en Marokkanen gaan massaal op deze moslimpartij stemmen. DENK krijgt tienduizenden, zo niet enkele honderdduizenden kiezers naar de stembus die normaal nooit stemmen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:04 schreef Specularium het volgende:
DENK staat gewoon op 4 zetels ook nog.
Dat is al minder grappig.
quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja goed! Laatste paar dagen pas echt zon en geen regen. Verder doe ik weinig :p
Is ook een goed teken als het zo snel gaat, maximaal genieten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
6 maart snachts vlieg ik terug. Gaat echt snel deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |