Jij bedoelt https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQquote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:28 schreef Seam het volgende:
[..]
dit kanaal was toch juist real, had mrbradsleebradgetwingo toch bevestigd op twitter?
ah my bad, thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:30 schreef Barrah het volgende:
[..]
Jij bedoelt https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQ
Het is ook een beetje moeilijk bij te houden met al die kanaalwissels continuquote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Was ff vergeten dat het om een nepkanaal ging.Vond zijn haar al zo kort.
De eckte eckte Brad heet tegenwoordig themusicalprostitute op youtube.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:34 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik dacht ook dat dat kanaal echt was
Best schokkend dat zijn onderkin in een paar maanden tijd gigantisch is gegroeid. Zogenaamd was hij bezig met afvallen, maar zijn onderkin zegt iets andersquote:
Had het al gevraagd op den joetjoep, maar so far geen reactiequote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:13 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop wel dat ie live gaat vanavond
Ach als iemand zoiets zegt dan weet je dat je een gevoelige snaar hebt geraakt. BTW, mijn zoon zijn verslaving is begonnen toen zijn vader dood was.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 09:34 schreef nostra het volgende:
'Geen wonder dat je zoon 10 jaar verslaafd is geweest', godsamme.
Je kent Braddie zijn familie niet? Dan heb je genoeg munitie om hem terug te pakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach als iemand zoiets zegt dan weet je dat je een gevoelige snaar hebt geraakt. BTW, mijn zoon zijn verslaving is begonnen toen zijn vader dood was.
Ik zou dit niet pikken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach als iemand zoiets zegt dan weet je dat je een gevoelige snaar hebt geraakt. BTW, mijn zoon zijn verslaving is begonnen toen zijn vader dood was.
Yep; ik weet genoeg over zijn familie. Braadslee wist dat trouwens van mijn zoon en de reden van zijn verslaving dus dat geeft zijn niveau wel aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:11 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Je kent Braddie zijn familie niet? Dan heb je genoeg munitie om hem terug te pakken
Op een of andere manier lijkt dat een verdedigingsmechanisme van hem ofzo, door te doen alsof hij een nare persoonlijkheid heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep; ik weet genoeg over zijn familie. Braadslee wist dat trouwens van mijn zoon en de reden van zijn verslaving dus dat geeft zijn niveau wel aan.
Volgens mij is het gewoon niet zo'n aardige jongen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op een of andere manier lijkt dat een verdedigingsmechanisme van hem ofzo, door te doen alsof hij een nare persoonlijkheid heeft.
Als je ons niet mag of dit topic niet leuk vindt, kijk dan niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je hem niet mag of zijn kanaal niet leuk vindt, kijk dan niet.
Velen van jullie hebben er plezier aan om negatief over hem te doen of hem uit de tent te lokken. Alleen maar om jezelf weer even beter te voelen, het is echt te sneu!
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je hem niet mag of zijn kanaal niet leuk vindt, kijk dan niet.
Velen van jullie hebben er plezier aan om negatief over hem te doen of hem uit de tent te lokken. Alleen maar om jezelf weer even beter te voelen, het is echt te sneu!
Ik zie vaak voorbij komen dat mensen aan het einde van een post die vol staat met allerlei kritiekpunten t.o.v. Braddie nog even geforceerd moeten vermelden dat ze hem ondanks alles toch wel een ''relaxte gast'' vinden door iets in de trant van ''maar verder is het een prima kerel hoor'' neer te pennen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon niet zo'n aardige jongen.
Ik denk niet dat dat alsof isquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op een of andere manier lijkt dat een verdedigingsmechanisme van hem ofzo, door te doen alsof hij een nare persoonlijkheid heeft.
Ik denk dat zijn uiterlijk hierbij een rol speelt. Zijn gezicht - met name bril/neus/oren - lijkt rechtstreeks uit een feestwinkel te komen. Tel daarbij die korte beentjes op en 130kg aan massa en je hebt een op het oog zachte jongen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie vaak voorbij komen dat mensen aan het einde van een post die vol staat met allerlei kritiekpunten t.o.v. Braddie nog even geforceerd moeten vermelden dat ze hem ondanks alles toch wel een ''relaxte gast'' vinden door iets in de trant van ''maar verder is het een prima kerel hoor'' neer te pennen.
Mijn bloed kookt iedere keer.
gaat diep ditquote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |