Dan kan de SC van KLB ook meteen op slot. Dus dat gaan we maar niet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 09:54 schreef Catkiller het volgende:
Beter komt er een slotje hier, gewoon zodat meneer zijn aandacht zo goed als kwijt raakt, zou geweldig zijn.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:07 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik vind het niet netjes om zo lang over iemand door te blijven roddelen die zelf niet kan reageren op wat er wordt geschreven.
En dit klopt ook wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:28 schreef Barrah het volgende:
[..]
Met dit argument kun je 80% van alle topics op FOK! Forum wel sluiten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan kan de SC van KLB ook meteen op slot. Dus dat gaan we maar niet doen
[..]
[..]
En dit klopt ook wel.
Je mag ook zelf nadenken, laat wat je doet niet over aan een mod van dit forum.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:28 schreef Barrah het volgende:
[..]
Met dit argument kun je 80% van alle topics op FOK! Forum wel sluiten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:44 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Je mag ook zelf nadenken, laat wat je doet niet over aan een mod van dit forum.
Volgens mij denk jij nu na voor mij?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:44 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Je mag ook zelf nadenken, laat wat je doet niet over aan een mod van dit forum.
Start een vlog en post ff je Twitter-account.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Als er gegevens werden gedeeld van andere users, via Twitter of wat dan ook, dan was de bezem er allang doorheen geweest. Omdat het Braddie is, mag het allemaal wel
Dat is zijn probleemquote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:07 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik vind het niet netjes om zo lang over iemand door te blijven roddelen die zelf niet kan reageren op wat er wordt geschreven.
Altijd als ik beeldmateriaal zie waar hij helemaal op staat moet ik toch wel schrikken. Ik vraag me af of hij wel kan rennen met zulke dikke benen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 03:18 schreef ikwordtergekvan het volgende:
wtf gebeurt hier met Braad? (3:33)
Zal daar ook gaan posten voor een gebande, kijken hoe lang het goed gaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan kan de SC van KLB ook meteen op slot. Dus dat gaan we maar niet doen
Hij doet wel eens een duck walk, dat kan hij in elk geval nog wel. Is ook een gifje van, maar die heb ik niet paraat.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:28 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Altijd als ik beeldmateriaal zie waar hij helemaal op staat moet ik toch wel schrikken. Ik vraag me af of hij wel kan rennen met zulke dikke benen.
Als het je hier niet bevalt, dan ga je toch weg?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal daar ook gaan posten voor een gebande, kijken hoe lang het goed gaat.
Ik was hier eerst, ga lekker zelf weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:18 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als het je hier niet bevalt, dan ga je toch weg?
Blijft fascinerend hoe hij het gewoon echt niet snapt en blijft voeden he. Dit is dan wel een oud filmpje, maar toch.quote:
Nee hoor, die keer dat hij een prima liedje had geüpload stond hij dik in de plus.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:19 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat ik eigenlijk heel erg sneu vind. Dat zijn video's continue geminned wordt. De inhoud schijnt niet uit te maken.
Was ff vergeten dat het om een nepkanaal ging.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Dit nepkanaal heeft meer abonnee's dan Braddie's echte kanaal
dit kanaal was toch juist real, had mrbradsleebradgetwingo toch bevestigd op twitter?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Dit nepkanaal heeft meer abonnee's dan Braddie's echte kanaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |