quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:44 schreef praadje het volgende:
[..]zo lijkt het wel in de video's ja. maar hopelijk krijgt hij door zijn baantje als bijrijder en wasstraat meneer weer beetje zin erin en gaat het dan beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het in ieder geval voor hem ook al ben ik natuurlijk ook van het leedvermaak.
Klinkt heel logisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Goh, meer omdat ik zijn moeder niet snap. Zo'n jong geef je toch een trap onder zijn reet. Mijn oudste is 10 jaar verslaafd geweest maar mooi dat hij wel wat nuttigs moest doen, een dagbesteding moest hebben. Bah wat heb ik een hekel aan lamzakkerij.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:23 schreef Moira. het volgende:
Gewoon én lamzak zijn én fulltime studeren én parttime werken toch
Ik ben een tyfusluie doch maatschappelijk functionerende wietrookster
Ik had dat ooit aan hem gevraagd, maar hij deed er heel geheimzinnig over en ik kreeg elke keer tegenstrijdige antwoordenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:45 schreef Moira. het volgende:
Ik ben door die reactie van Mapima nu wel benieuwd hoe het precies zit met Braddie's voortgezet onderwijs. Praktijkschool én Voortgezet Speciaal Onderwijs dus, maar allebei zijn na de basisschool. Zou hij van de ene gekickt zijn en toen naar het ander gegaan? Of zelf gestopt en naar het ander gegaan? Welke kwam eerst en waarom gewisseld?
Gewoon puur nieuwsgierig, Brad zal het vast ooit zelf eens op FOK! verteld hebben maar geen zin om op te zoeken
Ik denk inderdaad dat hij een hele lieve moeder heeft. Te lief misschien wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:46 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Zonder met een vinger te willen wijzen, zijn moeder is daar waarschijnlijk helemaal niet bij gebaat. Je wordt niet zomaar 130kg. Geval te lieve moeder, zal vast meer achter zitten. Maar ja, sneu wel.
Hij betaalt iedere maand 400 EUR aan zijn moeder, zo lief vind ik dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat hij een hele lieve moeder heeft. Te lief misschien wel.
Nou... 400 voor woning en eten. Niet slecht hoor. Wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij betaalt iedere maand 400 EUR aan zijn moeder, zo lief vind ik dat nou ook weer niet.
Wel mooi, je weet gewoon 'hoe vaker ik het roep, hoe groter de kans dat dat idee in Brads hoofd verschijnt'quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
Ik verwacht vanavond wel gewoon een live stream.
Sowieso, hij kan nooit lang op z'n handen zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:26 schreef praadje het volgende:
Ik denk ook dat hoe meer hij getriggerd wordt des te eerder hij weer online verschijnt.
Alleen al door het feit dat de bloedtoevoer naar zijn handen daar hevig onder te lijden heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso, hij kan nooit lang op z'n handen zitten.
Scherp, as always.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alleen al door het feit dat de bloedtoevoer naar zijn handen daar hevig onder te lijden heeft.
Als hij vanavond online gaat, dan bestel ik een pizza voor hemquote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel mooi, je weet gewoon 'hoe vaker ik het roep, hoe groter de kans dat dat idee in Brads hoofd verschijnt'
En dan fappen !!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alleen al door het feit dat de bloedtoevoer naar zijn handen daar hevig onder te lijden heeft.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als hij vanavond online gaat, dan bestel ik een pizza voor hem![]()
Welke zou hij lekker vinden? https://www.thuisbezorgd.nl/casa-del-porto
Geerdje weet er alles vanquote:
quote:
Hij ziet ze nu letterlijk en figuurlijk vliegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 03:18 schreef ikwordtergekvan het volgende:
wtf gebeurt hier met Braad? (3:33)
Inb4 post van gebandequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |