Wajonger met te veel tijd?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:17 schreef Gudetama het volgende:
Wie is Mapima en waarom is hij (heb de filmpjes gezien) zo met Braddie bezig.
Als Braddie aan carnaval zou doen dan zou hij het kunnen vieren in zijn dagelijkse kostuum.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn uiterlijk hierbij een rol speelt. Zijn gezicht - met name bril/neus/oren - lijkt rechtstreeks uit een feestwinkel te komen. Tel daarbij die korte beentjes op en 130kg aan massa en je hebt een op het oog zachte jongen.
Dit. Normaal gesproken worden schijnheilige hypocrieten uitgekotst, maar bij Braddie is het ineens zielig en sneu en moeten we die jongen met rust laten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn uiterlijk hierbij een rol speelt. Zijn gezicht - met name bril/neus/oren - lijkt rechtstreeks uit een feestwinkel te komen. Tel daarbij die korte beentjes op en 130kg aan massa en je hebt een op het oog zachte jongen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Het wordt tijd dat Bread met iets nieuws komt.
Binnenkort dus ongetwijfeld weer vlogsquote:Je kan hier van alles vinden wat met muziek te maken heeft, andere content is onderweg.
Wie is Petjesmeneer?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:30 schreef leolinedance het volgende:
Is Petjesmeneer eigenlijk nog aan het vloggen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je hem niet mag of zijn kanaal niet leuk vindt, kijk dan niet.
Velen van jullie hebben er plezier aan om negatief over hem te doen of hem uit de tent te lokken. Alleen maar om jezelf weer even beter te voelen, het is echt te sneu!
Hij is druk bezig met afvallen en werk zoeken. Hij heeft geen tijd meer voor vlogs en FOK!.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Het wordt tijd dat Bread met iets nieuws komt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:22 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij is druk bezig met afvallen en werk zoeken. Hij heeft geen tijd meer voor vlogs en FOK!.
Die heeft hij niet. Ik stelde dat voor tijdens een stream, en hij zei dat hij geen bokszak op kan hangen in het schuurtje want hij is bang dat de boel in elkaar stort.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 14:35 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Film eens hoe je met een bokszak traint
Hij zou in ieder geval lid kunnen worden van een mooie dojo. Ik zie hem als zwaargewicht wel voor spektakel zorgen in de ring.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 14:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Die heeft hij niet. Ik stelde dat voor tijdens een stream, en hij zei dat hij geen bokszak op kan hangen in het schuurtje want hij is bang dat de boel in elkaar stort.
Zou hij geen slaapkamer hebben? Hij slaapt niet in die schuur toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |