als de bel het wel doet kan je alsnog niet open doen.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Maar de bel doet het niet dus deed niet open.
Dat sowieso, ik had gewoon naakt open gedaan, maar ik stond in de keuken en toen ik de kamer in liep zag ik ze weglopen van de deur. Gemiste kans.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:58 schreef racerdkb het volgende:
[..]
als de bel het wel doet kan je alsnog niet open doen.
Heb je de ONZ-SC jingle weleens geluisterd?quote:Op donderdag 6 april 2017 23:58 schreef racerdkb het volgende:
[..]
als de bel het wel doet kan je alsnog niet open doen.
is dat het geluid van je deurbel?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je de ONZ-SC jingle weleens geluisterd?
Ik stond niet naakt in de keuken. Ik "had gewoon naakt open gedaan", wel omslachtig, eerst uitkleden voordat ik de deur open doe.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:01 schreef racerdkb het volgende:
maar laatst zei je dat je bij je ouders woont waarom sta je naakt in de keuken
Staat in de OP: https://soundcloud.com/jomirar/onz-sc-jingle/s-QXQ9Lquote:
ja precies moet je eerst je broek netjes opvouwen en je overhemd op een haakje hangen en dan zijn ze al lang weg natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond niet naakt in de keuken. Ik "had gewoon naakt open gedaan", wel omslachtig, eerst uitkleden voordat ik de deur open doe.
luister zo wel even luister nu naar colour haze dat ene lange chille nummer omdat jij dat een paar dagen geleden linkte en ik nu hooked benquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat in de OP: https://soundcloud.com/jomirar/onz-sc-jingle/s-QXQ9L
Ach, woon aan het begin van een doodlopende stoep dus ze komen altijd nog een keer langs.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:03 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ja precies moet je eerst je broek netjes opvouwen en je overhemd op een haakje hangen en dan zijn ze al lang weg natuurlijk
het is je vergevenquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga pissen en daarna duik ik wat vroeger dan normaal mijn bed in. Slapen
quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:06 schreef racerdkb het volgende:
die jinglehet moment dat de "vocals" binnenkomen
quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:07 schreef racerdkb het volgende:
wel prima jingle qua kutheidsgehalte voor deze sc.
veel plezier op de datequote:Op vrijdag 7 april 2017 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die nu niet bier drinken met Ro-ald
Grgr van ons
Ik word nooit uitgenodigd.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die nu niet bier drinken met Ro-ald
Grgr van ons
Even minderen, geniet ik er straks meer van.quote:
ok zal straks een berliner weisse op jou toostenquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even minderen, geniet ik er straks meer van.
Radler, heb ze allebei al gehad, niet heel bijzonder maar zit gember in, dat maakt het toch anders dan de Amstel en Grolsch radlers etc.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:32 schreef racerdkb het volgende:
hertog jan heeft nu ook cider of iets anders raars toch
Ik heb wat Affligem tripels gehaald.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:30 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ok zal straks een berliner weisse op jou toosten
Hoiquote:
Wat.quote:
Hallonquote:
Tonijn.quote:
Welke sc dan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:44 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ja iedereen zit alleen in slowchats en niemand opent nieuwe topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |