quote:Nou, ik heb een keer hele grote, enorm zachte gehad, maar das ook niet alles hoor, zo'n drilpudding in je hand...
Op maandag 9 december 2002 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
willen vrijen... vreemd genoeg heb ik alleen nog maar sex gehad met dames met cup A , dus kleine borsten. Het lijkt me heerlijk eens lekker met grotere tieten te spelen, wie heeft daar ervaring mee en hoe is dat?
quote:Ligt aan de borsten zelf... de ene zijn fijner en mooier dan de andere
Hoe is dat?
Soms is een B/C cup mooier en harder dan een D cup...
Cup a?? geen idee, nog geen ervaring mee gehad...
quote:hij neukt volgens mij al jaren niet meer
Op maandag 9 december 2002 22:36 schreef RedVisioN het volgende:
kweenie wat jij doetmaar ik neuk de tieten niet, voor mij zijn andere dingen belangrijker
quote:* Pakt jas en loopt naar buiten *
Op maandag 9 december 2002 22:38 schreef NorthernStar het volgende:
Ga eens uit en zoek eentje uit. Hoef je het hier ook niet te vragen.
quote:Ik heb zo het idee dat jij niet goed gelezen hebt
Op maandag 9 december 2002 22:36 schreef RedVisioN het volgende:
kweenie wat jij doetmaar ik neuk de tieten niet, voor mij zijn andere dingen belangrijker
quote:wat zou er mis mee zijn>?
Op maandag 9 december 2002 22:40 schreef Pjederdy het volgende:
BHFH, een tip: zoek eens dames die ouder dan 16 zijn !
quote:weet je wel hoe fucking koud het buiten is?
Op maandag 9 december 2002 22:38 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
* Pakt jas en loopt naar buiten *
quote:niets, mits je 30 bent...
Op maandag 9 december 2002 22:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
wat zou er mis mee zijn>?
quote:Ja, je moet ook niet van die uiers hebben... (sorry dames) maar een mooie stevige borst...
Op maandag 9 december 2002 22:45 schreef Blijepeen het volgende:
Je went eraan. Maar het is wel leuk voor een x.
Nadeel dat ze zo heen en weer gaan tijdens neuken.
quote:* Komt weer gauw binnen *...
Op maandag 9 december 2002 22:44 schreef ChaoZzZzz het volgende:[..]
weet je wel hoe fucking koud het buiten is?
Ook heb ik van diverse mannen gehoord dat dit uiteindelijk toch geprefereerd wordt boven de DD-cups..
Tietneuken is leuk en lekker, maar je kan best zonder
voorspel is veel leuker
het is maar wat je van het vrijen maakt
quote:ehm, een hand vol zou bij mij minimaal D moeten zijn...
Op maandag 9 december 2002 22:47 schreef E.T. het volgende:
Als vrouw zijnde..
Als ik naar andere vrouwen kijk heb ik toch wel een voorkeur voor het 'handjevol' Een leuke B-cup of een C-cup.Ook heb ik van diverse mannen gehoord dat dit uiteindelijk toch geprefereerd wordt boven de DD-cups..
quote:Nadeel? No way! Niet lekkerders dan een stel van die deinende tieten onder je terwijl je bezig bent, toch?
quote:JUIST!!!!!!
Op maandag 9 december 2002 22:51 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Nadeel? No way! Niet lekkerders dan een stel van die deinende tieten onder je terwijl je bezig bent, toch?
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:44 schreef ChaoZzZzz het volgende:
weet je wel hoe fucking koud het buiten is?
quote:Zo zo. Jij wilt dus je neus in onbekend terrein steken?
willen vrijen... vreemd genoeg heb ik alleen nog maar sex gehad met dames met cup A , dus kleine borsten. Het lijkt me heerlijk eens lekker met grotere tieten te spelen, wie heeft daar ervaring mee en hoe is dat?
Zoek eens contact met de ruimer bedeelde dames zou ik zeggen en ervaar het zelf!
quote:Mwah is ook niet zon slecht gezicht dacht ik
Op maandag 9 december 2002 22:45 schreef Blijepeen het volgende:
Je went eraan. Maar het is wel leuk voor een x.
quote:Misschien es iemand nemen die ouder is als 15
willen vrijen... vreemd genoeg heb ik alleen nog maar sex gehad met dames met cup A , dus kleine borsten.
quote:Grote handen????
Op maandag 9 december 2002 22:48 schreef SolidArt het volgende:[..]
ehm, een hand vol zou bij mij minimaal D moeten zijn...
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:51 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Nadeel? No way! Niet lekkerders dan een stel van die deinende tieten onder je terwijl je bezig bent, toch?
Ben gek op mijn tieten
Aan alles zitten voor en nadelen, grote borsten hebben meer onderhoud nodig om ze netjes te houden(vooral als je kinderen hebt gehad).
Kleinere borsten zijn heel makkelijk, lekker zonder bh rondrennen zonder dat het pijn doet bv...(als je dat met grote borsten doet doet het pijn).
Zelf hou ik van flinke borsten, niet reuzegroot, maar ook niet heel erg klein.
Heb graag wat om mee te spelen.
Maar uiteindelijk, kom ik een meisje tegen wat ik helemaal te gek vind en is is zo plat als een dubbeltje, maakt niets uit, er is meer aan een vrouw dan alleen borsten.
Nee het is niet het eerste waar ik op "selecteer", eerder 1 van de laatste dingen.
quote:tot op de grond? hangen?
Op dinsdag 10 december 2002 13:28 schreef aarrgghh het volgende:
Lekkere dikke prammen die tot op de grond hangen da's toch wat iedere geen enkele man wil
Maar grootte is niet alles, ze zijn wat zwaarder en gaan sneller hangen na verloop van tijd. Dus Vorm is degelijk wel iets waar wij mannen op letten. Dus maby kan cupje C beter in de aard vallen (zeker voor iemand die alleen A gewend is)
Het moeten idd niet van die TE grote zijn, want dat worden van die thee-zakjes later...
Heerlijk, zij bovenop, beetje spelen met die dingen
Je moet het ook wel treffen met iemand die het ook lekker vind dat je continu aan haar borsten zit
quote:Same here
Op dinsdag 10 december 2002 09:54 schreef Hussein het volgende:
Vriendin met C75, dik tevreden hoor, hoeft echt niet groter...
quote:moet zeggen dat zou ik ook wel naast me in bed willen hebben liggen
Op dinsdag 10 december 2002 16:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ook niet TE groot natuurlijk, dirt formaat lijkt me wel, eens aardig.. :
[afbeelding]
quote:Ziet ze er verder ook nog wel leuk uit of niet?
Op dinsdag 10 december 2002 09:54 schreef Hussein het volgende:
Vriendin met C75, dik tevreden hoor, hoeft echt niet groter...
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 10-12-2002 21:39]
quote:hoe het is?
Weinig reacties van vrouwen, als ik de seksualiteit rubriek hier moet geloven zijn er toch wel wat bi dames...
quote:Mja, wil je zeggen dat je die koeienuiers mooi vindt dan? beetje te oversized..
Op dinsdag 10 december 2002 21:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou moe...
quote:dat viel reuze mee hoor..
Op dinsdag 10 december 2002 21:43 schreef generalist het volgende:
[offtopic]
BHFH, ik weet niet wat je geplaatst hebt, maar als ik zo de andere plaatjes (in andere threats) zie moet het wel grof geweest zijn.
[/offtopic]Weinig reacties van vrouwen, als ik de seksualiteit rubriek hier moet geloven zijn er toch wel wat bi dames...
quote:Zo dan! Wie mag dat wel zijn?
Op dinsdag 10 december 2002 16:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ook niet TE groot natuurlijk, dirt formaat lijkt me wel, eens aardig.. :
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 10-12-2002 22:24]
quote:Niet dezelfde hoop ik...
Op dinsdag 10 december 2002 19:02 schreef Intronic het volgende:{..]
Same here
quote:Ja is heel mooi meisie (maar dat vind toch iedereen van zn vriendin) Enne dat ik haar op haar borsten heb uitgezocht, nee... ze was gewoon een mooi lief meisje, met een lekker kontje! De rest is bonus
Op dinsdag 10 december 2002 19:41 schreef nozem het volgende:[..]
Ziet ze er verder ook nog wel leuk uit of niet?
Met alleen borsten red een meisje het niet namelijk
Kleine tietjes... Daar verlies ik toch mijn aandacht bij. Na een paar weken knoerften is de lol er wel af dan.
De dames met de bambonella's blijven toch het langst.
En als er een dame in een strak truitje met gigantische meelzakken lagnsloopt verrekken ALLE mannen hun nek om er maar naar te loeren (of ze nou zeggen dat ze van kleine tietjes houden of niet)
quote:En sommige vrouwen ook nog!!! (en terecht!)
Op donderdag 12 december 2002 16:37 schreef DoctorB het volgende:
Grote bambonella's zijn het beste wat er is!
Huidige vriendin: 75E![]()
![]()
Kleine tietjes... Daar verlies ik toch mijn aandacht bij. Na een paar weken knoerften is de lol er wel af dan.
En als er een dame in een strak truitje met gigantische meelzakken lagnsloopt verrekken ALLE mannen hun nek om er maar naar te loeren (of ze nou zeggen dat ze van kleine tietjes houden of niet)
75E? Kan je daar niet een (anoniem gemaakte) foto van plaatsen? Dan weten we waar we het over hebben!
Huidige vriendin heeft gewoon een flinke B. En das precies goed. Russische massage is gewoon goed mogelijk en de borsten passen precies bij haar lichaam.
Hebben we BHFH al lekker genoeg gemaakt?
quote:bambonella's? knoerften? meelzakken?
Op donderdag 12 december 2002 16:37 schreef DoctorB het volgende:
Grote bambonella's zijn het beste wat er is!
Huidige vriendin: 75E![]()
![]()
Cup F was wel erg fijn, maar geef mij toch maar een cupje B zodat het allemaal wat steviger is. Ook uit praktisch oogpunt, weten jullie wel wat een leuke bh voor een cup F kost? Meer dan 50 euro! En dan heb je een simpele!
quote:Huh?
Op donderdag 12 december 2002 17:16 schreef X-Ray het volgende:
Ik heb 3 maal een vriendin gehad die beide in het bezit waren van een flinke cup D, neigend naar dubbel D.
quote:Als je samenwoont komt het uit 1 pot, dus ... lijk wel een gierige hollander zo, waren vast genoeg mensen die met mij wilden ruilen...
Op vrijdag 13 december 2002 09:33 schreef rollator_GSI het volgende:
moet jij die bh's kopen dan????
quote:Tijdens het typen kwam er nog een ex naar boven.
Op vrijdag 13 december 2002 09:38 schreef jacko het volgende:[..]
Huh?
[edit]en ja ik vind dit toch wel een mooie maat, maarja...dat merk ik vanzelf wel, als ik het een keer in me handen heb
[/edit]
En ik ben niet op dr borsten gevallen btw, die zaten er gewoon bij inbegrepen
En we zijn nog steeds totally
quote:Foto's! Tja, ik zie nu eenmaal graag tiete... bewijs!
Op zaterdag 14 december 2002 13:11 schreef CreatinE het volgende:
Zat ik er ff naast, 't was nog 2 maten groter...
quote:Ooit eens met een Cup E gespeeld... geef mij maar B/C 75/80
quote:Foto!!!
Op vrijdag 13 december 2002 19:22 schreef sabyne het volgende:Jeetje het is niet snel goed.....komt natuurlijk omdat ik zelf 2 pracht exemplaren heb
quote:Er is maar 1 oplossing voor jou:
edit: linkje weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 15-12-2002 10:19]
quote:
Op zondag 15 december 2002 14:50 schreef WauseWillem het volgende:
nah, ik vind het belangrijker dat ze niet van pannekoektepels heeft. en dat ze een beetje stevig zijn en dus niet hangen.
quote:Haha... komt me bekend voor...
Op maandag 9 december 2002 22:34 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
Nou, ik heb een keer hele grote, enorm zachte gehad, maar das ook niet alles hoor, zo'n drilpudding in je hand...
quote:Ja, A of B is
Op maandag 9 december 2002 22:35 schreef CosmoKramer het volgende:
Vindt grote ook niet zo super. Cupmaatje A of B voor mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Party_P op 15-12-2002 20:42]
quote:Hmm ik heb juist van veschillende vrienden gehoord dat ze liever een DD hebben dan een C
Op maandag 9 december 2002 22:47 schreef E.T. het volgende:
Ook heb ik van diverse mannen gehoord dat dit uiteindelijk toch geprefereerd wordt boven de DD-cups..
quote:[IRONY ON]
Op maandag 16 december 2002 16:45 schreef thumper het volgende:
Mijn huidige vriendin heeft 80DD. Ze is van zichzelf vrij slank, en als ze dan een BH draagt die de boel nog ietsje lift (en d'r booby's naar elkaar toe trekt) met daaroverheen een strak topje........dan kan je me kwijlend wegdragen!
feit is gewoon dat alles beter blijft hangen als het wat kleinere proporties heeft
en topjes en BH's zijn fake t is TEH NATURAL LOOK die moet goed zijn imho
quote:Mijn vriend zegt: "Et is heerlijk om er tegenaan te liggen en het is heerlijk om ermee te spelen en eraan te likken enzo
(Tja, kutcookies )
quote:Het duurt gelukkig nog even voor ze dertig is, ze is net twintig geworden. En boy! wat zijn ze nog stevig!
Op maandag 16 december 2002 17:30 schreef irreke het volgende:[..]
[IRONY ON]
En als ze die BH uitdoet kan je mijwegdragen, zeker als ze ouder dan 30 is ....
[IRONY OFF]feit is gewoon dat alles beter blijft hangen als het wat kleinere proporties heeft
en topjes en BH's zijn fake
t is TEH NATURAL LOOK die moet goed zijn imho
En topjes en BH's mogen dan fake zijn, datzelfde geldt ook voor de haarkleur/nagels/wimpers van 80% van de dames, om nog maar niet te spreken over de make-up...
Ik ben zelf iets ouder en de mannen in mijn omgeving (en van mijn leeftijd, zeg maar rond de dertig), hoor ik vaker over een b/c cup dan groter..
quote:naja mij maakt het niet uit...maar te grote borsten vind ik echt niet mooi, borsten zijn mooi zolang ze bij de rest van het lichaam passen...bijvoorbeeld een erg slang meisje met grote borsten (richting cup d dus) vind ik niet mooi, een wat steviger meisje met cup d is daarentegen weer wel mooi imo
Op maandag 16 december 2002 20:46 schreef E.T. het volgende:
Wat ik me nou afvraag.. zou de smaak van mannen betreffende de cupmaat van borsten leeftijdafhankelijk zijn?
De meesten die ik hier zie posten en liever een grote maat zien zijn de wat 'jongeren' imo.Ik ben zelf iets ouder en de mannen in mijn omgeving (en van mijn leeftijd, zeg maar rond de dertig), hoor ik vaker over een b/c cup dan groter..
quote:
Op maandag 16 december 2002 22:17 schreef SPaC3MaN het volgende:
ik vind cup c 75 PERFEKT.
want dat heeft mijn vriendin.echt heerlijk.
Die van mij is nog beter: doordat ze de pil slikt, veranderen ze de hele tijd. Ze beginnen als 75B en groeien gedurende de maand naar 75C en dan worden ze weer klein, enz.
Voortdurend afwisseling voor mij dus
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:52 schreef Miwe het volgende:
Mij maakt het allemaal niet uit, als het maar een even aantal is![]()
Ik vind een cup op zich niet zoveel zeggen over mooi of lelijk. Je moet rekening houden met de rest van het figuur. Bij een heel erg mager meisje kan cup C al overdreven groot uitzien, terwijl dat bij een dik meisje weer niks lijkt. Bij iedereen is de cupmaat het mooist die het beste bij de rest van het lichaam past
Ik heb zelf F, lijkt veel, maar ik vind het wel bij de rest van m'n lichaam passen. Niet dat ik nou dik ben (oordeel zelf), maar toch. Het is allemaal wel redelijk in verhouding, en dat is het belangrijkst
Wat wil je, breast-fucking ofzo, wat denk je dat er extra is aan grote borsten?
quote:cup F is toch zo'n dikke vrouwen maat? Of ben ik nu de feministen aan het dissen, als het zo overkomt, sorry :s
Op vrijdag 20 december 2002 00:35 schreef nrg het volgende:
Hey,
Ik heb zelf grote borsten (cup F), en vrij ook weleens met vrouwen. Ik vind persoonlijk kleinere borsten fijner vrijen dan grote. Als je natuurlijk grote borsten hebt zijn ze namelijk nogal zwaar en hangen dus ook altijd wel wat. Als het meisje dus op haar rug ligt hangen ze een beetje opzij. Ik vind dat bij mezelf erg lelijk...Wat wil je, breast-fucking ofzo, wat denk je dat er extra is aan grote borsten?
quote:Ik bedoelde dus dat ik er altijd graag 2, 4, 6, enz. tegelijk heb en niet 1,3,5, enz. Dan ontbreekt er nl. iets
Op donderdag 19 december 2002 19:24 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Volgens mij zijn grote borsten alleen leuk om naar te kijken. Als je ze eenmaal in je handen hebt, heb je geen idee meer wat je er mee moet. (beetje tegen elkaar aan laten kletsen ofzo )
Cup B, C of hooguit D is prima wat mij betreft.
quote:Dikke vrouwen kunnen cup F hebben ja, maar je hoeft er niet per se dik voor te zijn hoor.
Op vrijdag 20 december 2002 19:34 schreef thetruth het volgende:[..]
cup F is toch zo'n dikke vrouwen maat? Of ben ik nu de feministen aan het dissen, als het zo overkomt, sorry :s
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 23-12-2002 15:41]
quote:Wat moet je dan volgens jou met kleine borsten
Op maandag 23 december 2002 14:54 schreef Miwe het volgende:Volgens mij zijn grote borsten alleen leuk om naar te kijken. Als je ze eenmaal in je handen hebt, heb je geen idee meer wat je er mee moet. (beetje tegen elkaar aan laten kletsen ofzo
)
Cup B, C of hooguit D is prima wat mij betreft.
![]()
En D is toch al vrij groot hoor...
quote:Dat bedoel ik eigenlijk ook. Grote borsten hebben helemaal niets extra's ten opzichte van kleine. Het lijkt leuker, maar ze hebben geen echte toegevoegde waarde.
Op maandag 23 december 2002 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Wat moet je dan volgens jou met kleine borsten
Nou, dat doe je dus ook met grote
En D is toch al vrij groot hoor...
Maar over het algemeen:
HURRAY FOR BOOBIES
quote:wil dit zeggen dat je cup F hebt?
Op maandag 23 december 2002 15:40 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dikke vrouwen kunnen cup F hebben ja, maar je hoeft er niet per se dik voor te zijn hoor.
Kijk bijvoorbeeld eens in mijn fotoboek, ben ik zo dikValt toch best mee
Niet om aandacht naar mezelf te trekken, maar gewoon om van het vooroordeel af te komen dat je als je cup E of F hebt, meteen van het formaat nijlpaard bent
quote:dat oudere meisjes over het algemeen grotere borsten hebben, doos.
Op maandag 9 december 2002 22:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
wat zou er mis mee zijn>?
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 23-12-2002 22:32]
quote:Eh ja, anders noemde ik mezelf niet als voorbeeld van vrouwen met cup F
Op maandag 23 december 2002 20:55 schreef CasB het volgende:[..]
wil dit zeggen dat je cup F hebt?
quote:Klopt, aan dat cijfer kun je dan wel weer een beetje het figuur aflezen, maar de letter staat voor de grootte van de borsten. De borsten van iemand met 70D en iemand met 100D zijn ongeveer even groot. Toch?
Op dinsdag 24 december 2002 02:12 schreef zoooitje het volgende:
Ooit gehoord van omvang of te wel...
70 D ---> maat 38 met een handjevol
100 D ---> Vet nijlpaard met hangwangen(maat 60)
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 11:23 schreef Big_M het volgende:zijn er nog mooie foto's van fok dames??
Hoewel ondergetekende toch een voorliefde heeft voor cup C kan het me toch daadwerkelijk niet schelen als ik naar een meisje kijk wat voor grootte haar borsten hebben.
Beetje naief trouwens dat 99% van alle gasten hier zeggen dat HUN vriendin cup DD of hoger heeft
quote:Nou misschien reageren die mensen juist op een topic als ze in de titel 'grote borsten' zien staan?
Op dinsdag 24 december 2002 12:20 schreef S.L.Y het volgende:
Ik snap de fuzz niet helemaal hier...Hoewel ondergetekende toch een voorliefde heeft voor cup C kan het me toch daadwerkelijk niet schelen als ik naar een meisje kijk wat voor grootte haar borsten hebben.
Beetje naief trouwens dat 99% van alle gasten hier zeggen dat HUN vriendin cup DD of hoger heeft
![]()
![]()
Daar zitten wel wat dames met een (siliconen)cup-D of groter!
quote:tuurlijk... dat zijn dus allemaal vooroordelen en ligt er ook nog aan of je sport of iets dergelijks....
Op vrijdag 13 december 2002 19:22 schreef sabyne het volgende:
Ik vind hele grote borsten echt niet mooi of sexy,doe mij maar cup B of C want een A vind ik eigenlijk weer net te klein(maar beter dan DD of zoiets).Grote borsten hangen (bijna) altijd en hebben grote tepels wat ik ook heel lelijk vind en grote borsten die niet hangen zijn bijna altijd opgevulde silliconen borsten en dat vind ik helemaal ranzig!!
Jeetje het is niet snel goed.....komt natuurlijk omdat ik zelf 2 pracht exemplaren heb
doegie
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:24 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Niet dat ik nou dik ben (oordeel zelf), maar toch.
quote:Ja, Ierse tietjes roeleren!
Op woensdag 25 december 2002 17:51 schreef ByteMe het volgende:
Huidige vriendin heeft 34DD (Ierse maat)
quote:Mwah, tijdens de sex heb je niet zoveel aan de tieten,
Heb ut met een meisje gedaan die Cup C had, maar jah echt niet boeiend tijdens het spel. Voor mij dan niet.
quote:Nou ben van mening dat voor mening man het een mooi schouwspel is de borsten mee te zien op het ritme
Op woensdag 25 december 2002 17:58 schreef c4nn1b4l het volgende:[..]
Mwah, tijdens de sex heb je niet zoveel aan de tieten,
ja als ze beetje grote heeft kan je ut op z´n russisch gaan doenHeb ut met een meisje gedaan die Cup C had, maar jah echt niet boeiend tijdens het spel. Voor mij dan niet.
quote:Echt NIET mee eens!
Op woensdag 25 december 2002 17:58 schreef c4nn1b4l het volgende:
Mwah, tijdens de sex heb je niet zoveel aan de tieten,
Een vrouw met cup - A is volgens mij geen vrouw...
vanaf cup C begint het leuk te worden.. ze moeten alleen niet TE groot zijn want dan is de lol er vlug vanaf.
Voor tony alleen vrouwen met grote tieten anders hoeft 't niet.
quote:Nee hoor, hoeft helemaal niet.
Op vrijdag 20 december 2002 19:34 schreef thetruth het volgende:[..]
cup F is toch zo'n dikke vrouwen maat?
quote:Wat ben jij bot zeg
Op zaterdag 28 december 2002 14:35 schreef powertony het volgende:
...Een vrouw met cup - A is volgens mij geen vrouw...
quote:Ja, gemeen ben jij! Want klein of groot, het kan allebei heel mooi zijn! (met een beetje smaak en goede wil)
Op donderdag 29 mei 2003 02:10 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Wat ben jij bot zeg
Leuk voor de Foksters die een A cup hebben
Ik hàd cup B of kleine C ( ligt er maar net aan welk merk BH je koopt )
Nu zit ik ruim 1,5 maat groter en ik vind er geen bal aan.
Zowel niet qua lichamelijk gevoel als qua uiterlijk. Ik vond het veel charmanter ( vrouwelijker ) toen ze wat meer " mijn formaat " hadden.
Ik zeg bewust " mijn formaat " omdat ik wel denk dat het per vrouw verschillend is.
Bij sommige andere dames met grotere of kleinere borsten die ik gezien heb vond ik het weer fantastisch bij staan.
Bij mij past gewoon zoals ze waren. Er is niet één maat die hartstikke mooi is.. een lichaam is een geheel.. en het geheel moet passend of mooi zijn... als ieder deeltje een andere stijl heeft ziet het geheel er niet uit.
Dan nog een tip vor BHFH:
De leeftijdcategorie waar jij je mee bezig houdt hééft ook nog maar amper borstjes...
Als je je leeftijdsnorm bijstelt, dan kom je vanzelf meer variatie tegen
quote:dus 81 in plaats van 18
Op donderdag 29 mei 2003 08:12 schreef Mirage het volgende:
En dan nu een dame zelf aan het woord
( o nee.. er waren er al meerdere geweest )Ik hàd cup B of kleine C ( ligt er maar net aan welk merk BH je koopt
)
Nu zit ik ruim 1,5 maat groter en ik vind er geen bal aan.
Zowel niet qua lichamelijk gevoel als qua uiterlijk. Ik vond het veel charmanter ( vrouwelijker ) toen ze wat meer " mijn formaat " hadden.
Ik zeg bewust " mijn formaat " omdat ik wel denk dat het per vrouw verschillend is.
Bij sommige andere dames met grotere of kleinere borsten die ik gezien heb vond ik het weer fantastisch bij staan.Bij mij past gewoon zoals ze waren. Er is niet één maat die hartstikke mooi is.. een lichaam is een geheel.. en het geheel moet passend of mooi zijn... als ieder deeltje een andere stijl heeft ziet het geheel er niet uit.
Dan nog een tip vor BHFH:
De leeftijdcategorie waar jij je mee bezig houdt hééft ook nog maar amper borstjes...Als je je leeftijdsnorm bijstelt, dan kom je vanzelf meer variatie tegen
![]()
Ik vind cup a prima trouwens hoor voor een dame, lekker gevoelig..
maar een handje vol is wel prettig een 75B of iets in die richting.
btw ik ken zat jongens die niet van die grote dingen houden, ik vind het ook niet staan liever dan wat kleiner.. anders zie je als eerst borsten en dan de rest..:?
Handvol heb ik volgens me vriend.. en ik heb gewoon B75. Er kijken niet minder mannen/jongens naar me hierom..
quote:B75 is precies goed in mijn ogen. Maar dat is ook weer een kwestie van smaak.
Op donderdag 29 mei 2003 22:29 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
pff boeiuhh, gaat 't alleen om de borsten ofso??btw ik ken zat jongens die niet van die grote dingen houden, ik vind het ook niet staan liever dan wat kleiner.. anders zie je als eerst borsten en dan de rest..:?
Handvol heb ik volgens me vriend.. en ik heb gewoon B75. Er kijken niet minder mannen/jongens naar me hierom..
quote:Nope..
Op dinsdag 24 december 2002 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Klopt, aan dat cijfer kun je dan wel weer een beetje het figuur aflezen, maar de letter staat voor de grootte van de borsten. De borsten van iemand met 70D en iemand met 100D zijn ongeveer even groot. Toch?
70 D= 70 cm onder de borst 90 cm borstomvang (gemeten incl borsten)
100 D = 100 cm onder, 120 incl borsten
dus 100 F is ongeveer 135 cm borstomvang..
(elke maat = 5 cm verschil )
( ik heb niet het hele topic gelezen dus als deze oplossing al gegeven is sorry)
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 22:44 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Mmm je maximum leeftijd van 9 verleggen naar 17, dat wil vast wel helpen( ik heb niet het hele topic gelezen dus als deze oplossing al gegeven is sorry)
en wanneer zijn ze "vrouw" ?
Die begrippen overlappen elkaar waarschijnlijk iets. En ik ben erg benieuwd waar jouw lijn ligt.
quote:Je hebt ook meisjes van 30... het is de uitstraling en de looks/gedrag van iemand waardoor ik iemand als meisje zie of als vrouw....Ik hou het liefst van meisjes die lekker jong zijn (bij voorkeur in de leeftijd van 18-max 20) maar dat wil nieggen dat ik meisjes van 30 niet aantrekkelijk vind) Van die assertieve "vrouwen" die alles beter denken te weten hou ik niet zo van.
Op zaterdag 31 mei 2003 09:44 schreef Mirage het volgende:
Wat is eigenlijk een "meisje" in jouw ogen..en wanneer zijn ze "vrouw" ?
Die begrippen overlappen elkaar waarschijnlijk iets. En ik ben erg benieuwd waar jouw lijn ligt.
mijn ex had C85 , 85C hoe je et ook wil zeggen.
mijn nieuwe vriendin heeft B nog wat maar die is best jong die heeft nog heel wat jaartjes dus tegen die tijd dat ze ouder is krijgt ze C/D
verder de rest van me exen hadden niet veel maar toen was ik zelf ook nog jong
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 15:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je hebt ook meisjes van 30... het is de uitstraling en de looks/gedrag van iemand waardoor ik iemand als meisje zie of als vrouw....Ik hou het liefst van meisjes die lekker jong zijn (bij voorkeur in de leeftijd van 18-max 20) maar dat wil nieggen dat ik meisjes van 30 niet aantrekkelijk vind) Van die assertieve "vrouwen" die alles beter denken te weten hou ik niet zo van.
quote:nee, jij komt inderdaad over als iemand die liever een jong jaknikkertje heeft
Op zaterdag 31 mei 2003 15:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je hebt ook meisjes van 30... het is de uitstraling en de looks/gedrag van iemand waardoor ik iemand als meisje zie of als vrouw....Ik hou het liefst van meisjes die lekker jong zijn (bij voorkeur in de leeftijd van 18-max 20) maar dat wil nieggen dat ik meisjes van 30 niet aantrekkelijk vind) Van die assertieve "vrouwen" die alles beter denken te weten hou ik niet zo van.
denk dat de bed prestaties niet gerelateerd zijn aan de grootte van de borsten..
quote:kan ik me bij aansluiten!!!!
Op maandag 9 december 2002 22:34 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
Nou, ik heb een keer hele grote, enorm zachte gehad, maar das ook niet alles hoor, zo'n drilpudding in je hand...
quote:hahahahaha laat me niet lachen jong,
Op woensdag 4 juni 2003 09:53 schreef Casah het volgende:
hahaha ik heb net altijd meiden gehad met cup C en nu eenne met D en ze hebben ook nog eens een perfect figuurtje!:-)
quote:met 16 jaar kan je ook al wel met grotere borsten rondlopen hoor...
Op maandag 9 december 2002 22:40 schreef Pjederdy het volgende:
BHFH, een tip: zoek eens dames die ouder dan 16 zijn !
jah??? jah! ben het levende bewijs
quote:Auw.... Hier dus iemand met een cup A.. en ik schaam me er niet voor.. Ik zou graag wat meer hebben, maar zolang mijn borsten nog voor mijn buik uitsteken ben ik tevreden.
Op zaterdag 28 december 2002 14:35 schreef powertony het volgende:
Mmmm... verstandige keuze.Een vrouw met cup - A is volgens mij geen vrouw...
vanaf cup C begint het leuk te worden.. ze moeten alleen niet TE groot zijn want dan is de lol er vlug vanaf.
Voor tony alleen vrouwen met grote tieten anders hoeft 't niet.
quote:Ik was op mijn 16e uitgegroeid... dus dat ook....
Op vrijdag 6 juni 2003 18:29 schreef GeM het volgende:[..]
met 16 jaar kan je ook al wel met grotere borsten rondlopen hoor...
quote:Nog erger, vrouwen die dat doen
Op zaterdag 7 juni 2003 15:40 schreef ProhibitArt het volgende:
Nou k vin r niks aan hoor, grote borsten...k kan me er wild aan ergeren hoe mannen er op gefixeerd zijn..Vroeg k me laatst trouwens af..schamen mannen zich uberhaupt niet als ze zo ongegeneerd naar je borsten staren ??
Of het meest erg, van die dronken boerenpummels die er wel ff aan willen zitten ARGH! (gelukkig heb ik tegenwoordig altijd mijn eigen bodyguard bij me, nml mijn lieverd van 1.95
)
quote:Vrouwen die dat doen tsja...die laat ik dan maar meestal onder de categorie vallen 'nieuwsgierig' als in jaloers of lelijk .... Maar mannen die komen op me werk echt gewoon binnenlopen met hun ogen daarop gericht en schamen zich daar niet eens voor...daar kan k me echt aan ergeren
Op zaterdag 7 juni 2003 15:53 schreef Swatkat het volgende:[..]
Nog erger, vrouwen die dat doen
Of het meest erg, van die dronken boerenpummels die er wel ff aan willen zitten ARGH! (gelukkig heb ik tegenwoordig altijd mijn eigen bodyguard bij me, nml mijn lieverd van 1.95
![]()
)
quote:Ik kan me voorstellen dat het zwaar irritant is, als een gozer de godganzetijd naar je borsten zit te kijken. Maar ik kan me niet voorstellen dat er een man is, die niet naar borsten kijkt. Als het kwijl maar niet uit zijn mond gaat lopen en als het ook maar bij een korte blik blijft. Maar goed, thats me thinking
Op zaterdag 7 juni 2003 16:04 schreef ProhibitArt het volgende:[..]
Vrouwen die dat doen tsja...die laat ik dan maar meestal onder de categorie vallen 'nieuwsgierig' als in jaloers of lelijk .... Maar mannen die komen op me werk echt gewoon binnenlopen met hun ogen daarop gericht en schamen zich daar niet eens voor...daar kan k me echt aan ergeren
![]()
![]()
Verder zou de cupmaat mij echt niks uitmaken. Persoonlijk heb ik liever een wat kleinere cupmaat hebben, als van die enorme borsten. Maar uiteindelijk gaat het er bij toch om wat ik voor gevoel (nee, niet alleen sexueel...) bij haar heb en die borsten zijn dan een leuke bijkomstigheid. Maar die hebben alle meiden, dus wat dat betreft, lekker boeiend.
quote:Sorry maar als een vrouw sowieso grote borsten heeft en zich zo kleed dat het uitdagend is en ieder moment een van haar borsten uit haar BH kan 'floepen' nou dan is het voor een man zeer moeilijk om er NIET naar te kijken.
Op zaterdag 7 juni 2003 16:04 schreef ProhibitArt het volgende:[..]
Vrouwen die dat doen tsja...die laat ik dan maar meestal onder de categorie vallen 'nieuwsgierig' als in jaloers of lelijk .... Maar mannen die komen op me werk echt gewoon binnenlopen met hun ogen daarop gericht en schamen zich daar niet eens voor...daar kan k me echt aan ergeren
![]()
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 08-06-2003 11:41]
quote:Juist, volgens mij doen dat soort meiden het er ook om. Er zijn zat andere manieren van kleden, dat je er heel leuk en mooi uit kan zien, zonder dat direct de aandacht op de borsten wordt gevestigd. Maar als je zelf al met een inkijk tot aan je navel gaat lopen, dan vraag je erom.
Op zondag 8 juni 2003 09:53 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Sorry maar als een vrouw sowieso grote borsten heeft en zich zo kleed dat het uitdagend is en ieder moment een van haar borsten uit haar BH van 'floepen' nou dan is het voor een man zeer moeilijk om er NIET naar te kijken.
quote:Anders ik wel...
quote:Vroegah op de MAVO kende ik een meisje uit de brugklas. Zij had dus gewoon al cup C en al die vriendinnen van haar begonnen net tietjes te krijgen.
quote:Dan vragen ze er inderdaad ook om...maar ik heb het over als je een gewoon trui(tje) aanhebt, dan nog gaan mannen kijken
Op zondag 8 juni 2003 11:32 schreef LKP het volgende:[..]
Juist, volgens mij doen dat soort meiden het er ook om. Er zijn zat andere manieren van kleden, dat je er heel leuk en mooi uit kan zien, zonder dat direct de aandacht op de borsten wordt gevestigd. Maar als je zelf al met een inkijk tot aan je navel gaat lopen, dan vraag je erom.
quote:ach weer een typisch BHFH topic
quote:Ik kan me voorstellen dat het jou ergert. Tlijkt mij ook superirri, als ik me dit probeer in te beelden. Alleen dat inbeelden gaat wel moeilijk hoor. Ligt het ook niet aan de manier waarop een man naar je kijkt dan? Want ik denk dat het toch ook een soort van natuurdrang is, om daar naar te kijken, mits het normaal gebeurd. En ik neem ook aan, dat vrouwen op hun beurt ook naar mannen kijken, als die er goed uitziet.
Op zondag 8 juni 2003 14:37 schreef ProhibitArt het volgende:[..]
Dan vragen ze er inderdaad ook om...maar ik heb het over als je een gewoon trui(tje) aanhebt, dan nog gaan mannen kijken
..dààr erger ik me aan!!
..k zou het niet eens durven, zo'n truitje aandoen waarbij je een inkijk tot aan je navel hebt ....
... en ondertussen naar de kont van elke voorbij lopende man kijken....
Vrouwen zijn gewoon wat subtieler in deze
of was dat té off-topic
quote:*mee eens is*
Op woensdag 25 december 2002 17:47 schreef Aernout het volgende:
Doe mij maar lekkere gevoelige borstjes
Dat is veel belangrijker dan de grootte.
nog nooit grote borsten o.i.d. in me handen gehad, maar afgelopen weekend wel ff een cupje AA (inschatting) in me hand gehad (wel met dur kleren nog aan), klein maar fijn
Kan er serieus niet vanaf blijven!!
Ik vind kleine borsten gewoon niet echt aantrekkelijk.. ze missen gewoon 'vorm'
quote:Heej sniker, ik concludeer uti je stukje dat ze dus vrijgezl is
Op vrijdag 13 december 2002 20:12 schreef sniker het volgende:
ok ik hebeen meid met cup G(ne serieus echt puur natuur cup G ik heb t zelf nofg in t etiket gelezen en kunnen voelen)gehad en die van haar hingen dus echt bijna niet (ok cup g is onmogenlijk recht te krijgen dus vandaar bijna niet) en ik heb er zeer van genoten
btw heb ik ook een meid met cup A gehad en das echt way to small dan heb je niets in je handen... geef mij mar mooi een B/C cup das meestal precies goed alhouwel er uitzonderingen zijn zoals ik net gezegd heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |