SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dijks kan er geen klote van. Ik noem het eerder een treurig iets dat ze geen back-up back hebben gehaaldquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:10 schreef skysherrif het volgende:
Met sinkgraven nu geblesseerd is het toch best onverstandig dat we dijks verhuurd hebben of niet?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit topic (quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks kan er geen klote van. Ik noem het eerder een treurig iets dat ze geen back-up back hebben gehaald) voorzag dat al in de zomer.
![]()
Nooit een gebalanceerde selectie met goede dubbele bezetting-genotquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic () voorzag dat al in de zomer.
RED ONS HENNIEGOD![]()
ja voor nu gaat het nog, maar je weet wie straks invalt als het nodig is.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vond Viergever uitstekend op linksback.![]()
De Ligt?quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja voor nu gaat het nog, maar je weet wie straks invalt als het nodig is.Oh.![]()
Ik doelde niet perse alleen op deze wedstrijdquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee die is dus ook niet mee in de selectieMaar als er een langdurige blessure is zal Bosz gewoon De Ligt opstellen boven Westergodd
Oh.![]()
dat mag ik toch wel hopen jaquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doelde niet perse alleen op deze wedstrijdMaar als er een langdurige blessure is zal Bosz gewoon De Ligt opstellen boven Westergodd
![]()
![]()
Ajax A1 speelt in kwartfinale UYL uit tegen Real Madrid met Mink Peeters. Hij stapte over van PSV naar Ajax naar Real Madrid. Werd hem niet in dank afgenomen. 7 of 8 maart aftrap.![]()
Net als het probleem met de buitenspelers. #genotquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic () voorzag dat al in de zomer.
Oh.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax A1 speelt in kwartfinale UYL uit tegen Real Madrid met Mink Peeters. Hij stapte over van PSV naar Ajax naar Real Madrid. Werd hem niet in dank afgenomen. 7 of 8 maart aftrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]Sorry, ga niet alles teruglezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel prachtig affiche, we spelen uit zeker? Zou wel mooi zijn als die Peeters deze ontwikkeling doorzet.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry, ga niet alles teruglezen![]()
Uit ja, daarna halve finale en finale in Nyon in april. Voor Peeters hoop ik dat Ajax A1 hem vernedert.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel prachtig affiche, we spelen uit zeker? Zou wel mooi zijn als die Peeters deze ontwikkeling doorzet.![]()
Heb die soap niet meegekregen toen, maar altijdquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uit ja, daarna halve finale en finale in Nyon in april. Voor Peeters hoop ik dat Ajax A1 hem vernedert.als je je cluppie verlaat natuurlijk in de jeugd, maar op dit moment kan het nederlands voetbal alle talenten gebruiken.
Kan halve finale nog thuis zijn? FOKmeet op de toekomst![]()
![]()
Gewoon met zijn allen naar Nyon toch.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb die soap niet meegekregen toen, maar altijdals je je cluppie verlaat natuurlijk in de jeugd, maar op dit moment kan het nederlands voetbal alle talenten gebruiken.
Kan halve finale nog thuis zijn? FOKmeet op de toekomstOh.![]()
Nee, halve finale en finale altijd in Nyon. 3 dagen na de halve finale is gelijk de finalequote:Op woensdag 22 februari 2017 19:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb die soap niet meegekregen toen, maar altijdals je je cluppie verlaat natuurlijk in de jeugd, maar op dit moment kan het nederlands voetbal alle talenten gebruiken.
Kan halve finale nog thuis zijn? FOKmeet op de toekomst![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon met zijn allen naar Nyon toch.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, halve finale en finale altijd in Nyon. 3 dagen na de halve finale is gelijk de finale![]()
![]()
En je kan nog schuiven met Riedewald op links, Tete op rechts en Veltman weer naar het centrum.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee die is dus ook niet mee in de selectie![]()
Morgen is Westermann wel de eerste invaller voor heel de defensie met de schorsing van Tete.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En je kan nog schuiven met Riedewald op links, Tete op rechts en Veltman weer naar het centrum.
Dan maar 3-4-3 spelen met De Jong, Nouri of Van de Beek![]()
![]()
Owusu zijn huurcontract verscheurd door Excelsior wegens gedrag.
Lijkt me lekker ventje
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haha, jullie krijgen zondag Higler als scheids.
Dat die man nog professioneel voetbal fluit is een wonder.![]()
Kan Ajax niet gewoon kappen met huren en verhuren. Nooit succesvol.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owusu zijn huurcontract verscheurd door Excelsior wegens gedrag.
Lijkt me lekker ventjeSnelle Egel![]()
Verhuur nog wel eens, zo op zijn tijd. Het eerste voorbeeld wat me te binnen schiet is Blind, maar er zijn er vast nog wel meer denkbaarquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kan Ajax niet gewoon kappen met huren en verhuren. Nooit succesvol.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vertonghen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verhuur nog wel eens, zo op zijn tijd. Het eerste voorbeeld wat me te binnen schiet is Blind, maar er zijn er vast nog wel meer denkbaarOh.![]()
Higler is toch bezig aan een prima seizoen? Overigens moet de scheids nooit een excuus zijn voor Ajax tegen Heracles-thuis.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha, jullie krijgen zondag Higler als scheids.
Dat die man nog professioneel voetbal fluit is een wonder.Oh.![]()
Vertonghen. Qua huur natuurlijk Milik; met huur met optie tot koop is dan ook niets mis.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verhuur nog wel eens, zo op zijn tijd. Het eerste voorbeeld wat me te binnen schiet is Blind, maar er zijn er vast nog wel meer denkbaar
Misschien kan Ajax wat betreft verhuren iets proactiever zijn. Bijvoorbeeld De Ligt zit tegen het eerste aan, maar ik zou hem volgend seizoen graag bij een Heerenveen aan het werk zien aangezien hij bij Ajax niet extreem veel speeltijd zal zijn (niet meer dan dit seizoen). Geldt voor meer spelers die te goed zijn voor de JL, middenveldertje minder redden we het nog steeds ook wel mee.![]()
Meen je dat? Ik kan me even geen slechtere scheids bedenken. Je ziet het zondag wel, als hij de wedstrijd sloopt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Higler is toch bezig aan een prima seizoen? Overigens moet de scheids nooit een excuus zijn voor Ajax tegen Heracles-thuis.![]()
Kan ik ook wel prima inkomen, ja. Moet zo'n club als Heerenveen natuurlijk nog wel interesse hebben, maar er kan vast wel zo'n club gevonden wordenquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vertonghen. Qua huur natuurlijk Milik; met huur met optie tot koop is dan ook niets mis.
Misschien kan Ajax wat betreft verhuren iets proactiever zijn. Bijvoorbeeld De Ligt zit tegen het eerste aan, maar ik zou hem volgend seizoen graag bij een Heerenveen aan het werk zien aangezien hij bij Ajax niet extreem veel speeltijd zal zijn (niet meer dan dit seizoen). Geldt voor meer spelers die te goed zijn voor de JL, middenveldertje minder redden we het nog steeds ook wel mee.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind Kevin Blom een matige scheidsrechter, maar verder let ik er nooit zo heel erg op.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik kan me even geen slechtere scheids bedenken. Je ziet het zondag wel, als hij de wedstrijd sloopt.Oh.![]()
tete is geschorstquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En je kan nog schuiven met Riedewald op links, Tete op rechts en Veltman weer naar het centrum.![]()
1-5 winnen bij psv, 0-4 bij Feyenoord, 1-4 bij Twente...quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed chokeseizoen was dat van Ajax.
En dan ondertussen verliezen van Sparta, Vitesse, Heerenveen, gelijk tegen Excelsior, NEC en RKC.
Wat een bizar, tegenstrijdig seizoen was dat.
Soort van bad modjo hing er om de ploeg van Ten Cate heen ofzo
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Om dan ontslagen te worden en vervangen te worden door Adrie Kosterquote:Op donderdag 23 februari 2017 08:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1-5 winnen bij psv, 0-4 bij Feyenoord, 1-4 bij Twente...
En dan ondertussen verliezen van Sparta, Vitesse, Heerenveen, gelijk tegen Excelsior, NEC en RKC.
Wat een bizar, tegenstrijdig seizoen was dat.
Soort van bad modjo hing er om de ploeg van Ten Cate heen ofzo![]()
Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana; Viergever, Riedewald, Sanchez, Veltman; Ziyech, Schöne, Klaassen; Younes, Dolberg en Traoré.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Traoréquote:Op donderdag 23 februari 2017 08:42 schreef mokkiemok het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana; Viergever, Riedewald, Sanchez, Veltman; Ziyech, Schöne, Klaassen; Younes, Dolberg en Traoré.![]()
![]()
![]()
is heel goed mogelijk aangezien kluivert er niet bij is.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zeker als we 4-0 voor staan na 32 minutenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
dan gaat bosz zelf het veld in.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:24 schreef franklop het volgende:
Zeker als we 4-0 voor staan na 32 minutenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kijk maar uit, straks bekladden ze je huis nogquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doelde niet perse alleen op deze wedstrijdMaar als er een langdurige blessure is zal Bosz gewoon De Ligt opstellen boven Westergodd
![]()
Koos hij daar niet zelf voor? Ok veld trainer te worden bij chelsea?quote:Op donderdag 23 februari 2017 08:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Om dan ontslagen te worden en vervangen te worden door Adrie KosterTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Adrie Kosterquote:Op donderdag 23 februari 2017 08:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Om dan ontslagen te worden en vervangen te worden door Adrie Kosterman man man
Snelle Egel![]()
NSquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:30 schreef Wave103 het volgende:
Hopen dat de ArenA een beetje bereikbaar is met die NS-maatregelen
Wat is er aan de hand? Blaadjes op het spoor gewaaid?
Wel echt een pre van de ArenA normaalgesproken; de bereikbaarheid![]()
![]()
Ja fantastisch zeg. Wel een sfeerloos kut stadionquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NS
Wat is er aan de hand? Blaadjes op het spoor gewaaid?
Wel echt een pre van de ArenA normaalgesproken; de bereikbaarheidGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja fantastisch zeg. Wel een sfeerloos kut stadionallang niet meer.
![]()
Ten Cate stapte zelf op.quote:Op donderdag 23 februari 2017 08:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Om dan ontslagen te worden en vervangen te worden door Adrie Koster
Koster was trouwens een ramp. Het begon nog wel aardig, maar toen Ajax kansloos thuis van NAC verloor was het vrij snel afgelopen met de titelaspiraties dat seizoen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Niet echt.quote:
Al geef je een aap een gouden ring. Het is en blijft een lelijk ding. Het heeft nog steeds niet de uitstraling van een voetbalstadion hoor met die open hoeken. Van de buitenkant al helemaal niet natuurlijk. Het gaat beter worden op de lange termijn maar het zou benieuwen of de akoestiek daar ook van op knapt.Groot fan van User Wotte![]()
Ligt er ook aan waar je zit natuurlijk he.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet echt.
Al geef je een aap een gouden ring. Het is en blijft een lelijk ding. Het heeft nog steeds niet de uitstraling van een voetbalstadion hoor met die open hoeken. Van de buitenkant al helemaal niet natuurlijk. Het gaat beter worden op de lange termijn maar het zou benieuwen of de akoestiek daar ook van op knapt.![]()
Ik zit op precies dezelfde plek dan jij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je zit natuurlijk he.al jaren.
Maar goed vak410 naar de eerste ring vind ik nog niet echt een succes.Groot fan van User Wotte![]()
Als je op dezelfde plek als mij zit, krijg je weinig mee neequote:Op donderdag 23 februari 2017 10:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit op precies dezelfde plek dan jij.al jaren.
Maar goed vak410 naar de eerste ring vind ik nog niet echt een succes.
Ga je zo nog ?![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als je op dezelfde plek als mij zit, krijg je weinig mee nee
Ga je zo nog ?Groot fan van User Wotte![]()
Hebben de andere Polen weer wat werk erbijquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks bekladden ze je huis nog![]()
Ik vind het ook redelijk spannend, ook zin in!quote:
Zometeen maar een paar bier drinken, dan gaat het wel weer beter![]()
![]()
Europees is het wel gekkenhuis normaal gesprokenquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit op precies dezelfde plek dan jij.al jaren.
Maar goed vak410 naar de eerste ring vind ik nog niet echt een succes.![]()
traore blijft in amsterdam.quote:Buitenspeler Bertrand Traoré krijgt nogal eens flink wat kritiek te verduren van de supporters van Ajax, maar coach Peter Bosz is heel erg blij met zijn aanwezigheid en doet telkens maar weer een beroep op de speler uit Burkina Faso. Traoré heeft nu wat interessant nieuws voor de Amsterdammers.
Onlangs sprak de international van het nationale elftal van Burkina Faso uit dat hij na het huidige seizoen weer naar Chelsea zou vertrekken, zijn eigenlijke werkgever, maar de Engelse media weten dat deze woorden verkeerd geïnterpreteerd zijn. Traoré zou enkel bedoeld hebben dat de Blues zeggenschap hebben over zijn toekomst, maar hij zou wel degelijk openstaan voor een langer verblijft in de Amsterdam ArenA.
Traoré voelt zich erg op zijn gemak in onze hoofdstad: "Ik voel me hier thuis, vind het een fijn land. Als ik niet voor een Nederlandse club zou spelen, zou ik hier ook komen. Ik woon in Zuid, maar ik kom niet veel buiten. Ik ben meestal alleen en kijk veel series." Het is onbekend wat Chelsea precies van plan is met de aanvaller, maar door de aanwezigheid van spelers als Diego Costa heeft hij natuurlijk niet veel uitzicht op een basisplek op Stamford Bridge.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/383104/Traoré_heeft_zéér_opvallend_transfernieuws_voor_Ajax#ixzz4ZV8uZHb7FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En PSV en Feyenoord. Maar dat was de andere jaren echt wel beter hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Europees is het wel gekkenhuis normaal gesprokenGroot fan van User Wotte![]()
dat was ook het eerste wat mij op viel. beetje tegenstrijdig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hij vind Amsterdam helemaal mooi, maar komt nooit buiten![]()
Welke FOK!ker is dit?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tjacka vindt dit niet erg.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wedstrijd van vanavond maakt voor mij het verschil tussen een mislukt seizoen in Europa, of een -naar huidige maatstaven- geslaagd seizoen in Europa.![]()
winnen vanavond is een must dit seizoen(EL). Alles daarna is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wedstrijd van vanavond maakt voor mij het verschil tussen een mislukt seizoen in Europa, of een -naar huidige maatstaven- geslaagd seizoen in Europa.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarna ga je Bosz horen zeggen> "Elke wedstrijd is een finale" iets waar ik echt jeuk van krijg.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
winnen vanavond is een must dit seizoen(EL). Alles daarna is mooi meegenomen.
Ik wil gewoon minimaal 2 eredivisiewedstrijden dit seizoen nog zien met een middenveld van Frenkie(how u doin'), AbdelHakkie en Maradonnie. Indien mogelijk, Neres en Cerny op de vleugels.
Edit:
Onana
Tete, Sanchez, Viergever, Sinkie
De Jong
vd Beek, Nouri
Neres, Goalberg, CernyThink of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that![]()
Grappige dealquote:Supporters van FC Twente kunnen zondag 12 maart gratis naar de uitwedstrijd in Amsterdam tegen Ajax. Bij de overgang van Hakim Ziyech naar Ajax is overeengekomen dat de Twente-fans dit seizoen niet hoeven te betalen voor hun ticket in het uitvak bij Ajax, valt te lezen op de website van FC Twente.
Augustus vorig jaar tekende Ziyech een vijfjarig contract bij de Amsterdammers.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
zet dan viergever op links en de ligt naast Sanchez. (jaja linkspoot bla bla)quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:42 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Daarna ga je Bosz horen zeggen> "Elke wedstrijd is een finale" iets waar ik echt jeuk van krijg.
Ik wil gewoon minimaal 2 eredivisiewedstrijden dit seizoen nog zien met een middenveld van Frenkie(how u doin'), AbdelHakkie en Maradonnie. Indien mogelijk, Neres en Cerny op de vleugels.
Edit:
Onana
Tete, Sanchez, Viergever, Sinkie
De Jong
vd Beek, Nouri
Neres, Goalberg, CernyFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit lijkt mij overigens een prachtige foto voor het "Waar is de bal?"- spelletje.
Als iemand die bal er natuurlijk uit weet te photoshoppen.Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that![]()
Hoe doe je know?quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:24 schreef skysherrif het volgende:
lichtshow in de arena voorafgaande aan de wedstrijd![]()
Zag net al het een en ander aan Legia supporters lopen in het Forepark (Den Haag)
Allemaal met een capuchon op gek genoeg,Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Want daar zijn alle aanwijzingen voor natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
Heb het gevoel dat die Neres gigantisch gaat botsen met Bosz
Top hoor Elan!Groot fan van User Wotte![]()
Hoop dat ze wegwaaien.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:53 schreef franklop het volgende:
Zag net al het een en ander aan Legia supporters lopen in het Forepark (Den Haag)
Allemaal met een capuchon op gek genoeg,
Groot fan van User Wotte![]()
Bosz = type strenge docent, Neres = type lastige leerlingquote:Op donderdag 23 februari 2017 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want daar zijn alle aanwijzingen voor natuurlijk.
Top hoor Elan!
blablablabla![]()
Hallo Henk Veldmatequote:Op donderdag 23 februari 2017 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Bosz = type strenge docent, Neres = type lastige leerlingGroot fan van User Wotte![]()
jaquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heeft Neres rijles gehad van Patrick Kluivert?quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
Heb het gevoel dat die Neres gigantisch gaat botsen met BoszOh.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Neres rijles gehad van Patrick Kluivert?
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Neres rijles gehad van Patrick Kluivert?![]()
7/10blablablabla![]()
godverquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Neres rijles gehad van Patrick Kluivert?![]()
![]()
![]()
Als ze al kunnen communiceren, volgens mij spreekt Neres geen woord Engelsquote:Op donderdag 23 februari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
Heb het gevoel dat die Neres gigantisch gaat botsen met Bosz![]()
Ok Mike Verweij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
Heb het gevoel dat die Neres gigantisch gaat botsen met BoszReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Update 23/02, 11.10 uur: De verhuurperiode van Owusu aan Excelsior is inderdaad beëindigd. De speler keert terug bij Ajax en sluit aan bij Jong Ajax. Met dat team traint hij de rest van het seizoen mee. Hij kan niet meespelen in officiële duels. "Ik ga op de trainingen bij Ajax alles geven en hoop ook nog een paar keer tijdens een vriendschappelijk duel in actie te kunnen komen. Het is zaak om vooruit te kijken zodat ik straks topfit aan het nieuwe seizoen kan beginnen", aldus de twintigjarige Owusu.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Same. Kampioen ga je niet worden, de bekerquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wedstrijd van vanavond maakt voor mij het verschil tussen een mislukt seizoen in Europa, of een -naar huidige maatstaven- geslaagd seizoen in Europa.nooit meer over praten, dus dan maar EL ver komen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik denk nog steeds dat zowel Ajax als PSV Feyenoord voorbij gaan. (ik verwacht dat psv wint zondag)quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Same. Kampioen ga je niet worden, de bekernooit meer over praten, dus dan maar EL ver komen.
de beker was inderdaad schandalig.
en zoals ik zei wat betreft de EL is vanavond winnen een must alles daarna is mooi meegenomen. (ligt er ook aan wie je dan loot)
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 23-02-2017 14:02:42 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Europese matchday toch altijd net wat spannender.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het wordt idd gewoon eens tijd dat je potjes die je kan en moet winnen in de EL ook eens gewoon wint. De afgelopen jaren is het gewoon drama geweest, je treft geen ManU etc maar elke keer red je het toch weer niet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit denkenquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat zowel Ajax als PSV Feyenoord voorbij gaan. (ik verwacht dat psv wint zondag)
en zoals ik zij wat betreft de EL is vanavond winnen een must alles daarna is mooi meegenomen. (ligt er ook aan wie je dan loot)![]()
![]()
Deze ga je nog wel door, dat Legia was vorige week wel echt schandalig slecht.quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Het wordt idd gewoon eens tijd dat je potjes die je kan en moet winnen in de EL ook eens gewoon wint. De afgelopen jaren is het gewoon drama geweest, je treft geen ManU etc maar elke keer red je het toch weer niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik hoop het, Ajax speelt ook nou niet echt de pannen van het dak. Om een commentaar van tijdens de CL na te praten: "kijk eredivisie, hier kunnen ze wel de bal overspelen"quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze ga je nog wel door, dat Legia was vorige week wel echt schandalig slecht..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ajax de tweede helft was de onderliggende partij. Al had de 0-1 wel voor een boost kunnen zorgen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze ga je nog wel door, dat Legia was vorige week wel echt schandalig slecht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En 30 minuten in de eerste helft ook. Eigenlijk ging het wel oké totdat Tete de rest meesleurde met zijn niveauquote:Op donderdag 23 februari 2017 14:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ajax de tweede helft was de onderliggende partij. Al had de 0-1 wel voor een boost kunnen zorgen.![]()
Ik denk dat deze selectie de meeste ervaring heeft van de afgelopen 5 jaar.quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Het wordt idd gewoon eens tijd dat je potjes die je kan en moet winnen in de EL ook eens gewoon wint. De afgelopen jaren is het gewoon drama geweest, je treft geen ManU etc maar elke keer red je het toch weer niet.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Wtf man. Kijk jij geen voetbal?quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat zowel Ajax als PSV Feyenoord voorbij gaan. (ik verwacht dat psv wint zondag)
en zoals ik zei wat betreft de EL is vanavond winnen een must alles daarna is mooi meegenomen. (ligt er ook aan wie je dan loot)![]()
Schone, Klaassen, Viergever, Veltman zijn je ervaren mensen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat deze selectie de meeste ervaring heeft van de afgelopen 5 jaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
goed argument 10/10quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wtf man. Kijk jij geen voetbal?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voordat je reageertquote:
Denk alsjeblieft na of het je kan lukken om een normale constructieve post te plaatsen zonder op de man te spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom kan Ajax geen kampioen meer worden?quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wtf man. Kijk jij geen voetbal?![]()
ik kijk voetbal. maar je bent het er blijkbaar niet mee eens.quote:
welk deel precies niet?
het kampioenschap, de beker of de EL?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Even een dilemma om de tijd te versnellen:
Ajax wint de Europa League, maar feyenoord dan wel het kampioenschap. Zelf teken ik daar toch meteen voor. Voetbal gaan volgen rond 1996/1997 dus nooit de Europese successen mogen meemaken, grote droom dus om Ajax eens in een Europese finale te zien spelen. Plus het feit dat het winnen van de EL ook recht geeft op de CL.![]()
Haha ja, de EL winnen. Leuk dat je erover fantaseert. Maar die kans is gewoon 0,0.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:26 schreef Simmertje het volgende:
Ajax wint de Europa League, maar feyenoord dan wel het kampioenschap. Zelf teken ik daar toch meteen voor. Voetbal gaan volgen rond 1996/1997 dus nooit de Europese successen mogen meemaken, grote droom dus om Ajax eens in een Europese finale te zien spelen. Plus het feit dat het winnen van de EL ook recht geeft op de CL.![]()
Je denkt toch niet echt dat Feyenoord nog 3e gaat worden?quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik kijk voetbal. maar je bent het er blijkbaar niet mee eens.
welk deel precies niet?
het kampioenschap, de beker of de EL?![]()
Daar zal iedereen blind voor tekenen natuurlijk, gaat niet gebeuren verder.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:26 schreef Simmertje het volgende:
Ajax wint de Europa League, maar feyenoord dan wel het kampioenschap. Zelf teken ik daar toch meteen voor. Voetbal gaan volgen rond 1996/1997 dus nooit de Europese successen mogen meemaken, grote droom dus om Ajax eens in een Europese finale te zien spelen. Plus het feit dat het winnen van de EL ook recht geeft op de CL.Oh.![]()
als mijn verwachting van zondag klopt. Ja dan zie ik dat nog best gebeuren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat Feyenoord nog 3e gaat worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als ze verliezen van PSV zondag dan wel. Van Ajax verliezen ze zeker. Dan is het verschil zo groot niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat Feyenoord nog 3e gaat worden?![]()
Ik zie Fey die allebei niet verliezen. Zondag zeker niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als ze verliezen van PSV zondag dan wel. Van Ajax verliezen ze zeker. Dan is het verschil zo groot niet meer.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als mijn verwachting van zondag klopt. Ja dan zie ik dat nog best gebeuren.! De vraag van hafcfan was gewoon terecht.
![]()
Wtf man. Kijk jij geen voetbal?quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie Fey die allebei niet verliezen. Zondag zeker niet.![]()
Vorige keer tegen Ajax waren ze inderdaad ook de onderliggende partij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als ze verliezen van PSV zondag dan wel. Van Ajax verliezen ze zeker. Dan is het verschil zo groot niet meer.![]()
Die zullen ze zeker wel verliezen.![]()
of ik voetbal kijk? waarom is die terecht? omdat ik een andere mening heb?quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]! De vraag van hafcfan was gewoon terecht.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
I know, maar ik heb toch mensen om mij heen die zeggen dat ze dan alsnog voor het kampioenschap kiezen omdat ze feyenoord geen kampioen willen zien worden. Dus was nieuwsgierig of meerdere mensen hier zo over denken. Maar het mooiste is toch een Europese finale winnen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal iedereen blind voor tekenen natuurlijk, gaat niet gebeuren verder.![]()
Lekker doen alsof Feyenoord er niks van kan en PSV en Ajax wel. Genotquote:Op donderdag 23 februari 2017 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]! De vraag van hafcfan was gewoon terecht.
![]()
Omdat je debiele uitspraken doet met een kans van minder dan 1%. Je kunt net zo goed roepen dat Heerenveen gaat degraderen. Of dat NAK nog kampioen wordt in de Jupiler. Het slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
of ik voetbal kijk? waarom is die terecht? omdat ik een andere mening heb?![]()
ik zie feyenoord trouwens gewoon winnen in de arena hoor, tenminste niet als favoriet, maar de kans dat ajax wint acht ik niet heel veel groter dan 50 procent.![]()
De mening van mensen op een sociale werkplaats moet je dan ook niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
I know, maar ik heb toch mensen om mij heen die zeggen dat ze dan alsnog voor het kampioenschap kiezen omdat ze feyenoord geen kampioen willen zien worden. Dus was nieuwsgierig of meerdere mensen hier zo over denken. Maar het mooiste is toch een Europese finale winnen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ajax staat 5 punten achter feyenoord en ze moeten nog tegen elkaar, waarom is dat minder dan 1 %quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je debiele uitspraken doet met een kans van minder dan 1%. Je kunt net zo goed roepen dat Heerenveen gaat degraderen. Of dat NAK nog kampioen wordt in de Jupiler. Het slaat gewoon nergens op.
als psv zondag van feyenoord wint is eht gat 5 punten (als ajax dan wint is het nog maar 2) waarom is dat minder dan 1%
for the record, ik zeg toch ook niet dit de enige optie is. feyenoord kan ook gewoon kampioen worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo zo gewaagd.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:41 schreef skysherrif het volgende:
maar de kans dat ajax wint acht ik niet heel veel groter dan 50 procent.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee joh, kampioen kan je elk jaar nog worden. Europees succes heb ik ook nog nooit meegemaakt van Ajax (kwartfinale halen is vaak al teveel gevraagd)quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
I know, maar ik heb toch mensen om mij heen die zeggen dat ze dan alsnog voor het kampioenschap kiezen omdat ze feyenoord geen kampioen willen zien worden. Dus was nieuwsgierig of meerdere mensen hier zo over denken. Maar het mooiste is toch een Europese finale winnen.Oh.![]()
Nee, dat wint Ajax wel. Al is dat niet genoeg om ze te achterhalen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:41 schreef skysherrif het volgende:
ik zie feyenoord trouwens gewoon winnen in de arena hoor, tenminste niet als favoriet, maar de kans dat ajax wint acht ik niet heel veel groter dan 50 procent.Oh.![]()
spelen ze wel 11 tegen 11 dan?quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jaja, dat is nou gogme calandFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee, 12 tegen 11, de scheids is immers altijd voor ajaxquote:Op donderdag 23 februari 2017 14:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spelen ze wel 11 tegen 11 dan?![]()
Een gelijkspel is uitgesloten?quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jaja, dat is nou gogme calandVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat kan nog wel, maar 3de worden ze sowieso niet.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ajax staat 5 punten achter feyenoord en ze moeten nog tegen elkaar, waarom is dat minder dan 1 %
als psv zondag van feyenoord wint is eht gat 5 punten (als ajax dan wint is het nog maar 2) waarom is dat minder dan 1%
for the record, ik zeg toch ook niet dit de enige optie is. feyenoord kan ook gewoon kampioen worden.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Die 3 ploegen ontlopen elkaar niet zoveel, het is dat Feyenoord ook als het beter is moeilijk van Ajax wint.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:41 schreef skysherrif het volgende:
ik zie feyenoord trouwens gewoon winnen in de arena hoor, tenminste niet als favoriet, maar de kans dat ajax wint acht ik niet heel veel groter dan 50 procent.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee, 12 tegen 11, de scheids is immers altijd voor ajaxquote:Gijs de Jong heeft donderdag een opvallende uitspraak gedaan over de titelstrijd in de Eredivisie. De operationeel directeur betaald voetbal van de KNVB hoopt dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt.
De Jong, die naar eigen zeggen als Brabander een hart voor PSV heeft, schrijft in zijn wekelijkse column op de website van de KNVB dat hij zondag tijdens de topper tussen de Eindhovenaren en Feyenoord gaat duimen voor de Rotterdammers.
'Ja, sorry Eindhoven, maar ik meen dat. Die ongelooflijk grote club Feyenoord, komend van zo ver, jaar-in-jaar-uit geploeterd om financieel en ander onheil af te wenden. Eindelijk staat die volksclub weer op de drempel van een landstitel', zo schrijft De Jong.
'Met zo'n enorme achterban is het goed voor het hele voetbal dat Feyenoord kampioen wordt. Als je als nationale topclub al zó lang geen rol van betekenis hebt gespeeld in de titelstrijd, mag het wel weer een keer. Eén keertje.'
Feyenoord verdedigt een voorsprong van acht punten op nummer drie PSV en vijf op naaste belager Ajax. De topper tussen Feyenoord en PSV in De Kuip begint zondag om 14.30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Bas Nijhuis.![]()
stel dat zowel ajax als psv alles wint en gelijk speelt tegen elkaar (is goed mogelijk)quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat kan nog wel, maar 3de worden ze sowieso niet.
dan hoeft fey er volgens mij nog maar 1 te verliezen om derde te eindigen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat jij vaak toch net iets meer van de debiele uitspraken bent. Zie je 'Die kans is 0,0'.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je debiele uitspraken doet met een kans van minder dan 1%. Je kunt net zo goed roepen dat Heerenveen gaat degraderen. Of dat NAK nog kampioen wordt in de Jupiler. Het slaat gewoon nergens op."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Afgerond 0,0.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat jij vaak toch net iets meer van de debiele uitspraken bent. Zie je 'Die kans is 0,0'.![]()
![]()
Wat een speculatief gezeik over Aja-Fey. Daar valt- als het überhaupt al mogelijk is- op dit moment helemaal niets over te zeggen. Alleen dat Feyenoord doorgaans niet wint in de Arena. Hoe de vorm is en de blessures/schorsingen weten we niet.Charlie: How's it going in there?
zag op twitter langskomen trouwens dat er 100 ado hooligans zijn staande gehouden op den haag station![]()
avondje vastzetten lijkt mij wijs.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:45 schreef skysherrif het volgende:
zag op twitter langskomen trouwens dat er 100 ado hooligans zijn staande gehouden op den haag stationFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hooligans mag je best langer dan een avondje vastzetten hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
avondje vastzetten lijkt mij wijs.Oh.![]()
bedoel meer vastzetten vanavond (voor, tijdens en na de wedstrijd)quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hooligans mag je best langer dan een avondje vastzetten hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja dat begreep ik Hans.quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bedoel meer vastzetten vanavond (voor, tijdens en na de wedstrijd)Oh.![]()
Waarom rellen die bij Ajax? Kunnen die niet beter gaan rellen bij Telstar of FC Emmen ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:45 schreef skysherrif het volgende:
zag op twitter langskomen trouwens dat er 100 ado hooligans zijn staande gehouden op den haag station![]()
vriendjes van Legiaquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom rellen die bij Ajax? Kunnen die niet beter gaan rellen bij Telstar of FC Emmen ofzo?![]()
Ado wel. Legia nietquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juventus is ook vriendjes met ADO toch? En Legia?![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 23-02-2017 om 17:06:58BREAK: Aanklager start onderzoek naar apengeluiden richting #Onana ... clubs gevraagd naar verklaring; beelden bestudeerd. #vitaja #Ajax reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ag dat soort dingen houd me niet bezig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel een bijzondere combinatie.![]()
Een verklaring?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:08 schreef Tagliano het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 23-02-2017 om 17:06:58BREAK: Aanklager start onderzoek naar apengeluiden richting #Onana ... clubs gevraagd naar verklaring; beelden bestudeerd. #vitaja #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:18 schreef skysherrif het volgende:
https://www.twitch.tv/afcajax
ajax staat al achterOh.![]()
dat verklaart hetquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
hé ze spelen daar wel met de echte teams.![]()
Die gozer kan er echt geen klote van, ik zou het nog beter doen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:20 schreef skysherrif het volgende:
oh koen speelt en dani doet commentaar, dan is het logisch dat ajax verliest
En Littlerabbit kan bevestigen dat ik er echt heel slecht in ben.Oh.![]()
En alleen maar dezelfde teams is niks aan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja vind ik ook, voor ajax uitkomen en met geen ajacied spelen slaat nergens opOh.![]()
"Nou meneer de aanklager. In feite is de verklaring heel simpel: er zitten enkele randidioten op de tribune."quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Hij neemt ze wel net zo slecht als Ajax irl in elk gevalquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:23 schreef skysherrif het volgende:
SOW SPANNING GENOT ALLES MET DIE CORNERS
Oh.![]()
Als Ajax niet minimaal deze en de volgende ronde doorkomt moet je eerlijk zijn en zeggen dat het alweer een mislukt seizoen is. Met deze selectie, in tegenstelling tot die van voorgaande jaren, behoort ajax tot de kanshebbers op de eindoverwinning in de Europeleague, daar moet je ook reëel in zijn.![]()
Jullie zitten nu echt naar een potje FIFA te kijken? Jullie dalen flink in mijn achtingFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
WAT MOETEN WE ANDERS NOG ANDERHALF UUR TOT DE WEDSTRIJD IK KA NDE SPANNING NIET MEER AANquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:24 schreef Bugno het volgende:
Jullie zitten nu echt naar een potje FIFA te kijken? Jullie dalen flink in mijn achting![]()
wtf koen zit daar ook gewoon met zn blije bakkes, je verliest net van die stukadoor ga je schamen man nietsnut![]()
Gewoon, op straat de eer van de stad tegen losgeslagen hordes Polen verdedigen. Wat anders?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WAT MOETEN WE ANDERS NOG ANDERHALF UUR TOT DE WEDSTRIJD IK KA NDE SPANNING NIET MEER AANFitter. Happier. More productive
Dan overschat je onze selectie.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:24 schreef AmaninFull het volgende:
Als Ajax niet minimaal deze en de volgende ronde doorkomt moet je eerlijk zijn en zeggen dat het alweer een mislukt seizoen is. Met deze selectie, in tegenstelling tot die van voorgaande jaren, behoort ajax tot de kanshebbers op de eindoverwinning in de Europeleague, daar moet je ook reëel in zijn.Oh.![]()
Ik zit nu in een woonkamer naar Patty Brard en haar hondjes bij Tijd Voor Max te kijken. Kan allemaal erger.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:24 schreef Bugno het volgende:
Jullie zitten nu echt naar een potje FIFA te kijken? Jullie dalen flink in mijn achting![]()
ik verdedig zeeland tegen de komende storm, luctor et emergo allesquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:25 schreef Bugno het volgende:
[..]
Gewoon, op straat de eer van de stad tegen losgeslagen hordes Polen verdedigen. Wat anders?![]()
Jij bent echt een oude lul in een jong lichaam.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu in een woonkamer naar Patty Brard en haar hondjes bij Tijd Voor Max te kijken. Kan allemaal erger.Oh.![]()
Gooi jezelf wegquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu in een woonkamer naar Patty Brard en haar hondjes bij Tijd Voor Max te kijken. Kan allemaal erger.
- GGMMFitter. Happier. More productive
Gast...quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu in een woonkamer naar Patty Brard en haar hondjes bij Tijd Voor Max te kijken. Kan allemaal erger.![]()
Mocht Neres vanavond minuten maken hij speelt met rugnummer 77 ipv 7. AEG heeft al in Europa met nummer 7 gespeeld mag blijkbaar niet van de uefa.![]()
#DN7quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:41 schreef bjanaan het volgende:
Mocht Neres vanavond minuten maken hij speelt met rugnummer 77 ipv 7. AEG heeft al in Europa met nummer 7 gespeeld mag blijkbaar niet van de uefa.Snelle Egel![]()
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, Riedewald, Viergever; Klaassen, Schöne, Ziyech; Traoré, Dolberg, Younes #ajaleg![]()
Alleen Heikogod als verdedigende wissel #genotquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:43 schreef bjanaan het volgende:
Wissels Ajax: Boer, Westermann, Van de Beek, De Jong, Nouri, Cassierra, Neres #ajalegOh.![]()
Regelgeving vanuit de KNVB. Maar bovenal enorme onzin. Zonder een verklaring (lees: het verhaal van Onana en minstens een getuige) over wat er tijdens de wedstrijd gebeurde, kunnen ze geen officieel onderzoek starten.quote:
Moest die dingen ook wel eens regelen toen ik nog in het wereldje werkzaam was. Vooral die verklaringen van situaties die tijdens wedstrijden niet zijn beoordeeld door de scheidsrechter, maar later door de aanklager werden bestudeerd, sloegen helemaal nergens op.![]()
Voor zover ik weet is dit ook pas zijn eerste Europese seizoen. Is ook weer niet heel gek, al had ik meer verwacht jaquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Ziyech is ook aan het zakken naar pure middelmaatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ook in de eredivisie is het niet veel meer om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dit ook pas zijn eerste Europese seizoen. Is ook weer niet heel gek, al had ik meer verwacht jaRED ONS HENNIEGOD![]()
Zijn kapsel is wel fresh.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook in de eredivisie is het niet veel meer om eerlijk te zijnSnelle Egel![]()
Ik bedoel niet per se het niveau, maar dat hij veel meer wedstrijden speelt en de extra wedstrijden die hij speelt zijn op een wat hoger niveau dan hij gewend is. Dat is op zich wel een stap, al had niet verwacht dat hij er zoveel moeite mee hadquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook in de eredivisie is het niet veel meer om eerlijk te zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat heeft eerder te maken met fitheid dan met zijn niveau want dat was nog wel aardig aan het begin van dit Europese seizoen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel niet per se het niveau, maar dat hij veel meer wedstrijden speelt en de extra wedstrijden die hij speelt zijn op een wat hoger niveau dan hij gewend is. Dat is op zich wel een stap, al had niet verwacht dat hij er zoveel moeite mee hadRED ONS HENNIEGOD![]()
Die deed net een No look pass.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Ziyech is ook aan het zakken naar pure middelmaat
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Helpt ook niet mee als je jezelf overschat iddquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die deed net een No look pass.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar het is nog niet heel erg best. Zal uiteindelijk wel goed komen. Maar dit is niet goed genoeg om de EL te winnen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat moet ie helemaal niet doen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee als je jezelf overschat iddWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dit blijft zo geweldig. Mensen die denken dat Peter Bosz Mourinho of Spalletti wel even voor schut zet in Solna.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar dit is niet goed genoeg om de EL te winnen.![]()
Deze wedstrijd leidt tot onderschatting bij de volgende tegenstander. Allemaal onderdeel van het grotere geheel, Lange_Lansquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar het is nog niet heel erg best. Zal uiteindelijk wel goed komen. Maar dit is niet goed genoeg om de EL te winnen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax heeft meer spelers die dingen doen die ze niet kunnenquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat moet ie helemaal niet doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
''Alleen Man Utd en Roma zijn teveel gevraagd''quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit blijft zo geweldig. Mensen die denken dat Peter Bosz Mourinho of Spalletti wel even voor schut zet in Solna.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze wedstrijd leidt tot onderschatting bij de volgende tegenstander. Allemaal onderdeel van het grotere geheel, Lange_Lans
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Shakhtar neemt vrijaf. Dat komt niet opdagen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Alleen Man Utd en Roma zijn teveel gevraagd''![]()
Helpt alleen niet echt als ze eerder een hartaanval dan levenslust krijgen bij grote ruimtes voor zich.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het druk zetten bij vlagen trouwens weer prima gaan.![]()
Die spelen Ajax dronken als ze zelf dronken zijnquote:Op donderdag 23 februari 2017 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shakhtar neemt vrijaf. Dat komt niet opdagen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je sarcasmemeter is kapot Stijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit blijft zo geweldig. Mensen die denken dat Peter Bosz Mourinho of Spalletti wel even voor schut zet in Solna.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Er schreef iemand vanmiddag bloedserieus in dit topic dat het mogelijk is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je sarcasmemeter is kapot Stijn.![]()
Je mist de Sink nu wel.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ja in balbezit is het heel treurig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helpt alleen niet echt als ze eerder een hartaanval dan levenslust krijgen bij grote ruimtes voor zich.Oh.![]()
Het was vooral hopen volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er schreef iemand vanmiddag bloedserieus in dit topic dat het mogelijk is.Oh.![]()
Ieder clubtopic kent zijn "speciale" users.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er schreef iemand vanmiddag bloedserieus in dit topic dat het mogelijk is.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dolberg is wel oké.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in balbezit is het heel treurig.![]()
Snap ik ook niet, al ga je eens 5 minuten binnen de wedstrijd dat even omdraaien.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom wisselen Younes en Traore niet eens?
Maar misschien kunnen ze gewoon geen capabele voorzet geven met hun abominale traptechniek.Oh.![]()
Bij PSV deden ze dat zeer actief juist.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, al ga je eens 5 minuten binnen de wedstrijd dat even omdraaien.
Maar misschien kunnen ze gewoon geen capabele voorzet geven met hun abominale traptechniek.![]()
Huh maar ze hebben nooit bij PSV gespeeld.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij PSV deden ze dat zeer actief juist.Oh.![]()
Ja leuk je weet hartstinneke goed wat ik bedoel. PSV, Narsingh Pereiro/quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar ze hebben nooit bij PSV gespeeld.![]()
Prima aanval.
Meer mensen die via Fox sports go kijken en last hebben van haperend geluid trouwens?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Shaktar , Shaktar , who the fuck is Shaktar ?quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AS ROMA BOSZIE KOMT ERAAN, BOSZIE KOMT ERAAN.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Op dit moment kijk ik tv, maar meestal helpt opnieuw laden welquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:08 schreef Monolith het volgende:
Prima aanval.
Meer mensen die via Fox sports go kijken en last hebben van haperend geluid trouwens?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Commentaar is op tv ook slecht. Valt steeds wegquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:08 schreef Monolith het volgende:
Prima aanval.
Meer mensen die via Fox sports go kijken en last hebben van haperend geluid trouwens?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Jammer, hier had je eigenlijk de genadeslag moeten geven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En in Gelsenkirchen zingen ze ''Boszie du hast die haren schönquote:[b]Op donderdag 23 februari 2017 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:[
[..]
Shaktar , Shaktar , who the fuck is Shaktar ?![]()
Nee, dit werkt prima zo. Moet ook wel zeggen dat Viergever echt zijn draai heeft gevonden.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Verdedigend met riedewald prima zo.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Best wel. Viergever speelt echt waardeloos.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik wil graag Neres zien in plaats van die debiel op rechts met z'n haar
Had ik maar m'n mond gehouden![]()
Jammer dat de vleugels zo slecht zijnquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolberg zijn loopacties zijn zó goed.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die omschakeling.quote:
Dit had je echt al lang kunnen beslissen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zeker dat Legia kan er echt niet veel vanquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die omschakeling.
Dit had je echt al lang kunnen beslissen.
Vreemde wissel dit![]()
Ik vraag me af of het nou zonder spits is (beetje de City-opstelling) of Traore centraalquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker dat Legia kan er echt niet veel van
Vreemde wissel ditMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax is schandalig slecht.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:44 schreef Heeinz het volgende:
Wat een schandalig slechte scheidsrechter zeg![]()
Niet teveel van iemand verwachten die het zelfs verklootte bij Kaiserslauternquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
DSLR de arena in is een no-go zeker?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Als niet minstens Neres is in de basis komt voor Traoré ..quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet teveel van iemand verwachten die het zelfs verklootte bij Kaiserslautern![]()
Ajax is dan een topclub,quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als niet minstens Neres is in de basis komt voor Traoré ..
hahaRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: