Nouja voor de halve en hele wel omdat je daar niet op getraind bent, maar de 5 en 10 zitten toch niet zover van je prs af?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 08:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb mijn horloge nog niet zo lang terug na reparatie, dus hij is nu weer opnieuw bezig met mijn VO2max bepalen en wedstrijdresultaten inschatten. Over dat laatste is hij in ieder geval optimistisch:
[ afbeelding ]
ik vind 5km rennen eng
De tijd op de 5 komt erg in de buurt bij wat ik morgen hoop te lopen, maar 45 op de 10 is voor mijn gevoel nog wel erg ver weg. PR uit 2014 staat op 48:02. Eerst dat maar eens verbeteren, en daarna hoop ik wel richting de 45 te kunnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja voor de halve en hele wel omdat je daar niet op getraind bent, maar de 5 en 10 zitten toch niet zover van je prs af?
Heb je al iets op 't oog eb zijb het dan dezelfde soort schoenen, of iets heel anders? Beetje afwisseling qua schoenen kan volgens mij ook geen kwaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:33 schreef wyccie het volgende:
Wat een poepiesjieke horloges.
Ik heb een route voor een duurloopje gekozen en het is droog. Zo maar gaan dan.
En misschien vanmiddag nieuwe schoenen. Eigenlijk zou het niet per se moeten, want ze zijn nog net geen half jaar oud, maar ik vind het wel fijn om voor een marathon op niet-versleten schoenen te lopen.
Dit is supergrappig. Ik kende het scherm niet, dus ging net even op zoek naar de mijne. Moet je onze voorspellingen eens vergelijken!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 08:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb mijn horloge nog niet zo lang terug na reparatie, dus hij is nu weer opnieuw bezig met mijn VO2max bepalen en wedstrijdresultaten inschatten. Over dat laatste is hij in ieder geval optimistisch:
[ afbeelding ]
ik vind 5km rennen eng
Whahahahahaha briljant!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit is supergrappig. Ik kende het scherm niet, dus ging net even op zoek naar de mijne. Moet je onze voorspellingen eens vergelijken!
[ afbeelding ]
Mijn garmin beweert dat mijn vo2 Max 51 isquote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:49 schreef BlueT het volgende:
Dat werkt op basis van je VO2Max.
Bij mij is die 45 met deze voorspellingen:
[ afbeelding ]
Mijn voorspellingen zijn wel iets minder snel:
5 km: 24:00
10 km: 53:00
21.1 km: 1:55:00
42.2 km: DNS
Zelfde schoen, nieuwer model. Het is altijd maar de vraag of er niet te veel is veranderd waardoor het niet meer zo fijn past.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Heb je al iets op 't oog eb zijb het dan dezelfde soort schoenen, of iets heel anders? Beetje afwisseling qua schoenen kan volgens mij ook geen kwaad.
Ik vind dat wel vrij hoog, ik kan het me niet meer precies herinneren maar volgens mij was die van mij ook rond de 50 bij de laatste inspanningstest. Maar ja ik geloof sowieso niet echt in horloges die dat schatten op basis van je hartslag en tempo.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mijn garmin beweert dat mijn vo2 Max 51 is
Ik heb de Saucony Triumph ISO 2, dat is de opvolger van die van jou. Erg tevreden overquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfde schoen, nieuwer model. Het is altijd maar de vraag of er niet te veel is veranderd waardoor het niet meer zo fijn past.
Ik heb standaard twee paar schoenen, en het paar voor kort werk kan nog wel langer mee. Daar heb ik ook veel minder op gelopen.
Ik ook, dus ik neem het met een flinke korrel zout.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind dat wel vrij hoog, ik kan het me niet meer precies herinneren maar volgens mij was die van mij ook rond de 50 bij de laatste inspanningstest. Maar ja ik geloof sowieso niet echt in horloges die dat schatten op basis van je hartslag en tempo.
Cijfers!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
Whooot weer een wedstrijd gelopen, ook nu op de 10 km een PR gelopen/runnershigh
Mijn horloge zegt het, dus het is waar! Kan ik me nog aanmelden voor R'dam, dan loop ik daar wel even een sub 3:30 marathonquote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind dat wel vrij hoog, ik kan het me niet meer precies herinneren maar volgens mij was die van mij ook rond de 50 bij de laatste inspanningstest. Maar ja ik geloof sowieso niet echt in horloges die dat schatten op basis van je hartslag en tempo.
Super! En idd: cijfers!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
Whooot weer een wedstrijd gelopen, ook nu op de 10 km een PR gelopen/runnershigh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |