Oooohhhh Barracuda!quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:07 schreef ikwordtergekvan het volgende:
sowieso is hij dit
[ afbeelding ]
Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:09 schreef ikwordtergekvan het volgende:
abbo op Casey Neistat![]()
ik voel een goed ingelichte troll
Nee, dat is sowieso een trollquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:17 schreef nostra het volgende:
Dus dit is het nieuwe kanaal?
Wat is er nu weer gebeurd waarom het dicht moest?
Eeeeen z'n nieuwe account is alweer ontdektquote:
quote:Je kan hier van alles vinden wat met muziek te maken heeft, maar ook Dashcambeelden en Vlogs kunnen voorbij komen.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:29 schreef RedFever007 het volgende:
RIP BradgeTV
Zonet even snel in elkaar gezet na het verlies van BradgeTV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja, was ook wel een beetje te verwachten met zo'n omschrijving.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eeeeen z'n nieuwe account is alweer ontdekt
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:30 schreef Barrah het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sowieso 'Tyros' in alle titelsquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sja, was ook wel een beetje te verwachten met zo'n omschrijving.
Eerste upload: "Kom we gaan er weer tegenaan". Goede titelkeuzequote:Op woensdag 22 februari 2017 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eeeeen z'n nieuwe account is alweer ontdekt
[..]
Ik geloof het wel, en vooral vanwege de connectie met de naam van het kanaal en Freddy Mercury waar sonicVolcano het over had. Als het een trol is, zou die wel een naam die we meteen herkennen als Brad gekozen hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:34 schreef Voszje het volgende:
Ik kan eigenlijk niet geloven dat TheMusicalProstitute Bradge is. Die Tyros filmpjes konden ook opgeslagen zijn, volgens mij is die content dan ook niet nieuw. Die kanaalbeschrijving is weinig verrassend, kan iedereen bedenken die Bradge kent of zelfs gekopieerd hebben.
Heb je ook wel weer een puntje.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, en vooral vanwege de connectie met de naam van het kanaal en Freddy Mercury waar sonicVolcano het over had. Als het een trol is, zou die wel een naam die we meteen herkennen als Brad gekozen hebben.
Aldus mijn logica van de koude grond
Geen van de video's komen mij bekend voor.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:34 schreef Voszje het volgende:
Ik kan eigenlijk niet geloven dat TheMusicalProstitute Bradge is. Die Tyros filmpjes konden ook opgeslagen zijn, volgens mij is die content dan ook niet nieuw. Die kanaalbeschrijving is weinig verrassend, kan iedereen bedenken die Bradge kent of zelfs gekopieerd hebben.
Misschien wil deze trol ons dat juist wel laten geloven, zodat het kanaal authentiek lijkt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, en vooral vanwege de connectie met de naam van het kanaal en Freddy Mercury waar sonicVolcano het over had. Als het een trol is, zou die wel een naam die we meteen herkennen als Brad gekozen hebben.
Aldus mijn logica van de koude grond
Die Dumpert anthem en Bassie & Adriaan waren er sowieso alquote:Op woensdag 22 februari 2017 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen van de video's komen mij bekend voor.
Overigens waar is BragdeMusicVault gebleven? Of was die al eerder ewg?
quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:42 schreef Barrah het volgende:
[..]
Misschien wil deze trol ons dat juist wel laten geloven, zodat het kanaal authentiek lijkt.
Niets is wat het lijkt bij Wie is de Trol. Ik zou voor de zekerheid een joker inzetten...
Matige poging tot humor 3/10quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:37 schreef Stratotanker het volgende:
Officieel bericht
Middels dit topic wil ik graag mijn beklag doen over de uitbater en vermoedelijk tevens hoofdproducent van BradgeTV. Alhoewel dit persoon er in zijn videos een ogenschijnlijk gematigde levensstijl op nahoudt is het overduidelijk dat er bijzonder goed met zijn Youtube activiteiten wordt geboerd.
Ondanks de emotionele investering van zijn publiek kiest deze persoon ervoor zijn bedrijfseigendommen keer op keer aan zijn kanaal te ontrekken en wederrechtelijk onder te brengen bij een nieuwe bedrijfsactiviteit. Deze methodiek is vermoedelijk in het leven geroepen zodat op slinkse wijze de afdrachten, waar één ieder in het kader van de maatschappelijke verplichting aan moet voldoen, te omzeilen.
Mijn intiutie vertelt mij dat wij hier niet te maken hebben met BradgeTV, maar BradgeBV. Het is klip en klaar dat deze uitbater met karrevrachten zijn zakken vult onderwijl er gretig aftrek wordt gevonden aan de emotionele weerbaarheid van zijn fans. Aan één ieder die bewijs wilt zien, de calculaties zijn gemaakt, geverifieerd en beschikbaar ter publicatie. Ik heb er schoon genoeg van.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:29 schreef RedFever007 het volgende:
RIP BradgeTV
Zonet even snel in elkaar gezet na het verlies van BradgeTV.Bedankt voor dit mooie eerbetoon. Ik heb zojuist een weekendje in Hotel De Nederlanden geboekt om het verlies een plekje te kunnen geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien maar beter voor alle partijen ook.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Het heeft natuurlijk ook zijn weerslag op dit topic. Nu zijn we allen samen in rouw, maar als er geen nieuwe BradgeTV komt dan is dit topic ook naar de eeuwige jachtvelden. Want laten we wel wezen, dit topic draait alleen vanwege het bestaan van onze goedlachse vriend uit Hilversum. Andere youtubers zijn niet interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |