Aangifte van wat? Laat de politie eens gewoon met rust in plaats van janken omdat je kutfilmpjes zonder winstoogmerk online worden gezet.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Ja. Hij rapporteert de videos en doet aangifte als het doorgaat.
Denk ook dat ie bot vangt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aangifte van wat? Laat de politie eens gewoon met rust in plaats van janken omdat je kutfilmpjes zonder winstoogmerk online worden gezet.
Is denk ik voor zijn oudersquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:56 schreef foknerd het volgende:
Dat tosti filmpje...icetea en 2 flesjes gewone cola. En maar lullen dat je op 1500 calorieën per dag leeft..
Hij gaf al een paar keer aan wel inkomsten te hebben verdiend, maar weinig. Hij wilde er zijn rukbunker van opknappen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:49 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
In de stream zei hij nog niks te hebben verdiend tot nu toe.
Was dat niet voor dat die dat zei ?quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:56 schreef foknerd het volgende:
Dat tosti filmpje...icetea en 2 flesjes gewone cola. En maar lullen dat je op 1500 calorieën per dag leeft..
Dat riep ie toch iedere week wel een keerquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was dat niet voor dat die dat zei ?
Insert je UI goed planquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij gaf al een paar keer aan wel inkomsten te hebben verdiend, maar weinig. Hij wilde er zijn rukbunker van opknappen.
Als hij al die uren die hij heeft weggegooid aan die filmpjes had gewerkt dan had hii zijn schuurtje kunnen opknappen, zichzelf en een fatsoenlijke auto kunnen kopen. Zelfs al was het voor het minimumloonquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij gaf al een paar keer aan wel inkomsten te hebben verdiend, maar weinig. Hij wilde er zijn rukbunker van opknappen.
kan me nog herinneren dat hij in zijn slagharen vlog uitgebreid heeft verteld over het eten faar en dat was meer 1500cal per hap.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:56 schreef foknerd het volgende:
Niet toen ik het vroeg.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij gaf al een paar keer aan wel inkomsten te hebben verdiend, maar weinig.
Flesje icetea is alsnog meer dan 10% van wat hij beweert in te nemen :p Overigens is 1500 voor een man van zijn postuur ook wel fors aan de lage kant, niet gek dat hij dan geen energie meer heeft om te solliciteren of zn rukbunker op te knappenquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:57 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Is denk ik voor zijn ouders
Maar hij heeft wel een nieuwe vloer.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:13 schreef chroestjov het volgende:
Hij moet het nu doen zonder leren jas en zonder kanaal, de leegheid van zijn bestaan heeft op dit moment een dieptepunt bereikt.
De drie T's zijn nog intact.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:13 schreef chroestjov het volgende:
Hij moet het nu doen zonder leren jas en zonder kanaal, de leegheid van zijn bestaan heeft op dit moment een dieptepunt bereikt.
en hij heeft een super chille baan, heel afwisselend. de ene keer als bijrijder op een reclame busje, de andere keer een auto poetsen ofzo. super chillquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een nieuwe vloer.
de drie T'squote:Op woensdag 22 februari 2017 19:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Wel jammer toch. Drie weken geleden stonden Braddie en Petjesmeneer nog enthousiast
[..]
De drie T's zijn nog intact.
Twingo, Tyros en tosti-ijzer.
Dan word ik straks ook belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Ja, jij zou wel een youtube kanaal kunnen beginnen. Paxcon Updates, met al het laatste nieuws van dit forum en Rusnak
Ik ben te druk met studeren
Tot Bibi langs komt en dat loszittende stukje tapijt mee neemt naar haar stukje van de achtertuin ja.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een nieuwe vloer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |