quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, toch niet.
Mw. MM kwam net thuis en die heeft er weer leven in gekregen.
Hij stond op een tijdprogramma ingesteld...
Je hebt de laatste tijd gewoon te veel muziek gedraaid.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:17 schreef peaceman het volgende:
Snelle![]()
En weer weg voor jullie allemaal besmet worden met het 'niesvirus'... bah!
quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd gewoon te veel muziek gedraaid.
Krijg je het DJ-virus van...
Beterschap!
Ja, begint hier nu ook wat harder te waaien. Toestel schijnt door z'n rechter landingsgestel zijn gezakt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:34 schreef MadMaster het volgende:
De storm neemt toe nu, vliegtuig naast de landingsbaan op Schiphol.
Ik verwacht vandaag drie mensen die nog moeten landen...
Dat kwam volgens mij niet zozeer door de wind.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:34 schreef MadMaster het volgende:
De storm neemt toe nu, vliegtuig naast de landingsbaan op Schiphol.
Ik verwacht vandaag drie mensen die nog moeten landen...
quote:Volgens ooggetuigen is het toestel door het rechterlandingsgestel gezakt
Yep, Fly.be toestel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, begint hier nu ook wat harder te waaien. Toestel schijnt door z'n rechter landingsgestel zijn gezakt.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Avond allen!
Beterschap peaceman!
In een harde wind kun je nogal wat klappen maken met een relatief licht vliegtuig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kwam volgens mij niet zozeer door de wind.
[..]
Ja hier ook. De bomen staan regelmatig stil en dan ineens een rukwind en dan weer rustig.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, Fly.be toestel.
Die komen wel ook uit Inverness waar ik 2 mensen vandaan verwacht.
Geen brand of zo, loopt op zich goed af, lijkt het.
Maar het zal wel weer de nodige vertragingen voor anderen opleveren.
Het is een rare storm, soms is het windstil en soms vlieg je zowat door de lucht...
Geen idee wat de oorzaak en het gevolg precies is in dit geval.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kwam volgens mij niet zozeer door de wind.
[..]
Jij zit in het oosten toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja hier ook. De bomen staan regelmatig stil en dan ineens een rukwind en dan weer rustig.
Volgens mij verloopt het nog redelijk probleemloos verder op Schiphol en qua vluchten. Dus laten we er vanuit gaan dat jouw bezoek ook gewoon veilig aankomt.
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen. De wind heeft dan wel invloed.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat de oorzaak en het gevolg precies is in dit geval.
Heb wel beelden gezien van zwabberende vliegtuigen die moesten landen en daar flink moeite mee hadden.
Ze komen met de neus onder een hoek op de landingsbaan aan en trekken 'm last second, vlak voor de landing, recht. Doe je dat te laat, dan is dat niet fijn voor het landingsgestel...
Die kerel wordt benaderd door allemaal media bedrijven voor zijn filmpjequote:Op donderdag 23 februari 2017 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In een harde wind kun je nogal wat klappen maken met een relatief licht vliegtuig.
In Almelo waait het wel hard en komt de regen nu ook met de bakken uit de lucht.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zit in het oosten toch?
Ik had verwacht dat het daar wel mee zou vallen...
Is altijd zo. Ze moeten toestemming vragen om het commercieel te mogen gebruiken. Wij op FOK! doen daar niet aanquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die kerel wordt benaderd door allemaal media bedrijven voor zijn filmpje
Dat ding landt dus in eerste instantie alleen op de rechterkant door de wind en gaat er dan doorheen...quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In een harde wind kun je nogal wat klappen maken met een relatief licht vliegtuig.
kan peaceman je niet van het station komen halen ?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In Almelo waait het wel hard en komt de regen nu ook met de bakken uit de lucht.![]()
![]()
En ik moet zo naar het station en daarna nog naar huis fietsen.
![]()
Als je wind mee hebt, ben je er zo...quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In Almelo waait het wel hard en komt de regen nu ook met de bakken uit de lucht.![]()
![]()
En ik moet zo naar het station en daarna nog naar huis fietsen.
![]()
Nope, die ligt ziek op de bank en ik heb morgen mijn fiets nodig. Desnoods ga ik lopen met de fiets aan de hand.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
kan peaceman je niet van het station komen halen ?
Dat wel!!quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je wind mee hebt, ben je er zo...
quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope, die ligt ziek op de bank en ik heb morgen mijn fiets nodig. Desnoods ga ik lopen met de fiets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |