Ja allemaal wel op dit moment.quote:
Zo. Was je wakker?quote:
quote:
quote:Ik ben boos op je want ik ben het niet met je eens en dus kijk ik dramatisch weg van je nadat ik eerst goed verongelijkt naar je kijk en met mijn vinger wijs! Lekker puh!
Al vanaf 10:30 ergens ofzoquote:
en nu komt het geluid van de verkeerde kantquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, bank is omgedraaid, muurlamp hangt en het kleed ligt. Morgen verder met de plafondlamp
Ah. En waar heb je die lopen pluggen?quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Al vanaf 10:30 ergens ofzo![]()
Beetje lopen zitten pluggen
Dat nieuwe nummer van Brasileiro & Candy Rose dus
Bij radiostationsquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah. En waar heb je die lopen pluggen?
Speakerkabels omdraaienquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en nu komt het geluid van de verkeerde kant
quote:
geluid harder zetten, valt het niet meer op waar het vandaan komtquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en nu komt het geluid van de verkeerde kant
Ow die heb ik niet gezien... Op zich vind ik hem ook wel een goede politicus.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja allemaal wel op dit moment.
En ondanks dat ik een hekel had/heb aan Dijsselbloem, vond ik hem gisteravond bij Jinek toch wel goed voor de dag komen.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, bank is omgedraaid, muurlamp hangt en het kleed ligt. Morgen verder met de plafondlamp
Mja hij heeft een dubbele pet. EU slaaf en NL slaaf. Dus ik zet mijn vraagtekens wie z'n belangen hij nu behartigd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die heb ik niet gezien... Op zich vind ik hem ook wel een goede politicus.
Dan had ik het toch goed begrepen.quote:
* OscarMopperkont is wel nieuwsgierig wat Mad belangrijk vindt qua politieke zaken.quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed begrepen.
Nu nog een partij waar ik op wil stemmen, die niet bij de eerste onderhandelingen alle gedane beloftes verbreekt...
Klopt. Hii zit in een lastige positie. Van mij mag hij meer NL slaaf zijn cq worden.quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja hij heeft een dubbele pet. EU slaaf en NL slaaf. Dus ik zet mijn vraagtekens wie z'n belangen hij nu behartigd.
Maar gister bij Jinek had ik wel zoiets van; Jezus gast waarom zit je nou bij een partij waar ik NOOIT op zal stemmen?
Ik heb de stemwijzer wel gedaan en kwam uit bij de Christenunie.quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is wel nieuwsgierig wat Mad belangrijk vindt qua politieke zaken.
Ik heb in 2012 heel bewust op Dijsselbloem gestemd. Prima politicus en dat vind ik nog steeds. Helaas zit hij bij een partij die krampachtig aan een naïef-linkse koers vasthoudt. Iemand als Ahmed Aboutaleb uit zich duidelijk kritischer dan de partijkoers. Ook Jacques Monasch deed dat. Zijn kritiek op de PvdA is precies de reden waarom ik geen PvdA meer stem en juist voor zijn partij ga.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja allemaal wel op dit moment.
En ondanks dat ik een hekel had/heb aan Dijsselbloem, vond ik hem gisteravond bij Jinek toch wel goed voor de dag komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |