Echt zo grappigquote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 keer per kwartaal een functioneringsgesprek voeren, lijkt me al belangrijk. En dan daarbij idd heikele onderwerpen niet uitsluiten. Kan me best voorstellen dat je als politie-agent, om het even van welke nationaliteit, best van mening kan veranderen over Greet als je Greet moet bewaken. Alleen een antecedentenonderzoek bij aanvang van de job, lijkt me te weinig iig.
Nu niet bepaald meer nee maar in die tijd was het de directe beveiliger van Wilders. Vind je het dan echt onterecht dat hij daarvan schrikt, dat dus meerdere van zulke kennelijk verkeerde types door de screening kwamen en zijn directe beveiliger waren?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen die in 2015 zijn opgepakt wegens witwassen lijken mij niet echt een gevaar voor Wilders te zijn.
Je weet dat dat impliceert dat jij als laagopgeleide man nergens meer binnengelaten zou worden, torenhoge premies zou moeten betalen en nooit een hypotheek zou kunnen krijgen? Om maar even een paar dingen te noemen...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mensen zijn op basis van afkomst (meer) verdacht (dan de ander). Daar kan je niet om heen. Je kan vervolgens een politiek juist of politiek correct besluit maken.
Daar kan ik heel goed omheen hoor maar jij hebt daar duidelijk wel last van.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mensen zijn op basis van afkomst (meer) verdacht (dan de ander). Daar kan je niet om heen. Je kan vervolgens een politiek juist of politiek correct besluit maken.
Dat snap ik niet. We weten allemaal wat Wilders zegt en denkt over Marokkanen. Zelfs een PVV-hater moet het er dan toch mee eens zijn dat het niet zo slim is om Marokkanen in zijn beveiligingsteam te zetten. Niet alleen ter bescherming van Wilders maar ook ter bescherming van die Marokkaanse agenten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg omdat je dan mensen op basis van afkomst verdacht maakt, de oplossing is gewoon dat men beter moet screenen en betere interne controle moet hebben. Het probleem is opnieuw dat men er geen mensen genoeg voor heeft, er geen geld genoeg voor is en de ICT een chaos is. Zodra iemand dingen opvraagt die niet van belang lijken voor zijn werk moet je gewoon controleren waarom die persoon dat doet, zeker als je mensen toegang geeft tot bijna alle informatie. De politiek (ook de PVV) moet zich dit zelf aantrekken want ze hebben van de politie organisatie een chaos gemaakt.
Ja, dat zijn wel stabiele vogels idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:07 schreef Infection het volgende:
Ik denk dat het een beter plan is om Wilders te laten bewaken door loyale PVV-stemmers of bijvoorbeeld motorclubs.
Ze zullen in ieder geval Wilders niets aandoen. Iemand anders durf ik niet te zeggen. De motorclubs bedoel ik dan. PVV-stemmers zijn niet per definitie wat mis mee. Moet je overigens wel een motorclub hebben die achter Wilders staat natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel stabiele vogels idd.
Om Fortuyn er maar weer eens bij te slepen: die werd vermoord door een dierenactivist.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. We weten allemaal wat Wilders zegt en denkt over Marokkanen. Zelfs een PVV-hater moet het er dan toch mee eens zijn dat het niet zo slim is om Marokkanen in zijn beveiligingsteam te zetten. Niet alleen ter bescherming van Wilders maar ook ter bescherming van die Marokkaanse agenten.
Onzin, die agenten horen gewoon hun werk goed te doen en Wilders mag hun ook niet aanvallen omdat hij een hekel heeft aan Marokkanen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. We weten allemaal wat Wilders zegt en denkt over Marokkanen. Zelfs een PVV-hater moet het er dan toch mee eens zijn dat het niet zo slim is om Marokkanen in zijn beveiligingsteam te zetten. Niet alleen ter bescherming van Wilders maar ook ter bescherming van die Marokkaanse agenten.
Het is nog maar de vraag of ze moslim waren. Wel Marokkaans in ieder geval. Overigens ook niet heel verstandig om Wilders te laten beveiligen door Marokkanen vanwege zijn eerdere uitspraken en de cijfers die er niet om liegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:14 schreef Loekie1 het volgende:
Wilders heeft ooit gezegd: Vertrouw ze niet! over moslims. Dan neem je toch geen moslims op in je beveiliging als je ze zelf nooit vertrouwt? Ik snap Wilders ook niet, die heeft er toch zelf iets over te zeggen?
Jij begrijpt erg weinig van Nederlandse wetten die discriminatie tegengaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:14 schreef Loekie1 het volgende:
Wilders heeft ooit gezegd: Vertrouw ze niet! over moslims. Dan neem je toch geen moslims op in je beveiliging als je ze zelf nooit vertrouwt? Ik snap Wilders ook niet, die heeft er toch zelf iets over te zeggen?
Dat zou je inderdaad denken als je met beide benen op de grond staat. Maar als je alleen nog maar in politiek correcte hokjes kan denken dan zie je de realiteit blijkbaar toch heel anders. Politiek correcten zien dat gevaar simpelweg niet omdat ze zichzelf hebben aangeleerd om zo te denken. Het lijkt af en toe wel of ze in een alternatieve realiteit levenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan zijn die wetten misschien wel iets te ver doorgeschoten als blijkt dat die wetten mensen in gevaar brengen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij begrijpt erg weinig van Nederlandse wetten die discriminatie tegengaan.
Slechte screening.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:26 schreef Greys het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)eroordeeld~abeb4a3f/
Die Faris K. was dus zelfs al veroordeeld en ging niet in hoger beroep. Hóe kan je dan bij die dienst mogen blijven? #HOEDAN??
Vanwege privacywetgeving waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:26 schreef Greys het volgende:
Die Faris K. was dus zelfs al veroordeeld en ging niet in hoger beroep. Hóe kan je dan bij die dienst mogen blijven? #HOEDAN??
Erik "De politie is te wit" Akerboom?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:26 schreef Greys het volgende:
Kan ook gewoon om Wilders te treiteren zijn gedaan maar ik vrees dat de beerput groot en smerig is. En dat deze in 2002, kort voor de TK verkiezingen, al net zo rot was.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Die moeten daar bewust ingezet zijn.
Hij zei op z'n werk dat ie efkes wat vaker vrij moest hebben om de tuin te snoeien?quote:
Dat zo iemand überhaupt bij de politie zit. Straalt totaal geen gezag uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Erik "De politie is te wit" Akerboom?
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld. Maar laat iedereen vooral blijven krijsen dat het helemaal níets met Wilders te maken heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:29 schreef Nintex het volgende:
Damn, er was dus wel weer iets aan de hand. Stef Blok de kortst zittende minister van justitie?
Voor mensen die het probleem niet snappen. Als de beveiligers met illegale praktijken bezig zijn dan zijn ze chantabel. Dit soort praktijken is met name hoe buitenlandse veiligheidsdiensten of georganiseerde terroristen netwerken invloed uitoefenen.
"Als jij ons morgen niet zegt waar Wilders is dan sturen wij foto's van je drugdeals naar je familie en werkgever"
Dat soort dingen is precies waarmee de Russen en CIA landen als Oekraine volledig ontregeld hebben of ISIS half Irak veroverde zonder een schot te lossen.
Fortuyn lieten ze bewust vermoorden. Dat kon nog in die tijd. Nu met internet en zo moeten ze wel een beetje doen alsof ze willen dat Wilders overleeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Kan ook gewoon om Wilders te treiteren zijn gedaan maar ik vrees dat de beerput groot en smerig is. En dat deze in 2002, kort voor de TK verkiezingen, al net zo rot was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |