Dat hebben ze al gedaan..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:45 schreef StephanL het volgende:
Serieus dit, pak hun rijbewijzen af.
Ik in elk geval niet. Zeker niet als je in zo'n bocht aan komt rijden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
In het echt ga je toch ook niet met 80 door zo'n poort
daar is ie goed in (zie Help mijn man is klusser)quote:
van spelletjes op tv, tot aan problemen op de pleequote:
Dat doen ze toch al als deelnemersquote:
Ik krijg een jambers momentje: overdag is ze een rijinstructeur maar savonds veranderd ze in een sm meesteres........quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:52 schreef slangpie het volgende:
Ik weet niet aan wie ik me meer moet ergeren, deelnemers of die rij instructrice
Je mag hopen dat een volwassen vent begrijp dat als je scheld met kanker dat het pijn kan doen bij mensen die iemand verloren hebben aan kanker. Of die het nou altijd zegt of niet, zeg eens iets anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:51 schreef Salina het volgende:
Nou is die Hans degene die het gedaan heeft omdat ie eens een keer kanker zegt, maar het is toch echt zijn vriendin Juliette waar iedereen boos op is?
Toch??
Of is iedereen boos omdat hij scheldt en de andere meiden niet?
Ik kijk voor het eerst en heb haar dus hooguit 10 zinnen horen zeggen, wat een draak van een mens. Daar wil je toch geen les van?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:52 schreef slangpie het volgende:
Ik weet niet aan wie ik me meer moet ergeren, deelnemers of die rij instructrice
In de tijd van ruben werd het circuit gereden door iemand van de productie en deed ruben alleen de shots in de auto, bij gebrek aan een rijbewijs.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:53 schreef slangpie het volgende:
Vraag me trouwejs af of Williams himself het parcours ook met 80 reed
Knappe jongen hoor als je dat parcours met 80 en zonder brokken aflegt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:53 schreef slangpie het volgende:
Vraag me trouwejs af of Williams himself het parcours ook met 80 reed
Misschien kent hij die mededeelnemers net een dag of nog maar kort en wist hij dat niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je mag hopen dat een volwassen vent begrijp dat als je scheld met kanker dat het pijn kan doen bij mensen die iemand verloren hebben aan kanker. Of die het nou altijd zegt of niet, zeg eens iets anders.
Die neger?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:58 schreef Szura het volgende:
Wij blijven verstandig!
Aldus de gast die bijna alle poortjes vol gas omver beukte.
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in, wat was datKregen de kandidaten nou ruzie met elkaar?
je verwacht het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:59 schreef Karina het volgende:
Ja, dat knettergekke wijf is eruit geschopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:59 schreef Karina het volgende:
Ja, supertopshow!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:59 schreef Karina het volgende:
Ze vlogen elkaar haast naar de keelquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:59 schreef Karina het volgende:
Ja die knalde er ook een stuk of 4 om en reed m bijna het hek inquote:
maar de caravan opdracht deed hij dan weer fantastisch, enig met voertuigbeheersing.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja die knalde er ook een stuk of 4 om en reed m bijna het hek in.
Ik vind dat behoorlijk zorgelijk, het meest knettergekke wijf krijg haar rijbewijs terug samen met een pakketje lessen, scary.quote:
Je weet natuurlijk bij welke rijschoolquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:02 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik vind dat behoorlijk zorgelijk, het meest knettergekke wijf krijg haar rijbewijs terug samen met een pakketje lessen, scary.
haar rijgedrag los je natuurlijk niet op met rijlessen.
Van die sm meesteres?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk bij welke rijschool
Haar mentale problemen los je er ook niet mee op. Ze hadden haar beter een reeks sessies bij de GGD kunnen geven.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:02 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik vind dat behoorlijk zorgelijk, het meest knettergekke wijf krijg haar rijbewijs terug samen met een pakketje lessen, scary.
haar rijgedrag los je natuurlijk niet op met rijlessen.
Zit je nu te spoileren?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:01 schreef icloud het volgende:
[..]
maar de caravan opdracht deed hij dan weer fantastisch, enig met voertuigbeheersing.
Idd ik denk dat een strippenkaart bij een praatdokter meer werkt, volgens mij kan ze wel redelijk rijden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar mentale problemen los je er ook niet mee op. Ze hadden haar beter een reeks sessies bij de GGD kunnen geven.
Levert wel spektakel opquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:06 schreef Aestivate het volgende:
Voor de show... Deze mensen hebben moeite met alle soorten auto's, laat ze met caravan rijden. Goed idee man.
het gaat niet om de caravan maar om voertuigbeheersing, ontdekken hoe het werkt en toepassen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:06 schreef Szura het volgende:
Waarom meteen met zo'n grote caravan laten kloten? Laat ze eerst normaal rijden in een auto...
Een grote caravan is makkelijker dan een klein aanhangertje.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:06 schreef Szura het volgende:
Waarom meteen met zo'n grote caravan laten kloten? Laat ze eerst normaal rijden in een auto...
Ik vind het ook bizar dat mensen met een b rijbewijs een flinke aanhanger mogen rijden, waarvoor heb je be dan nog?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou bij dit onderdeel overigens ook hard falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |