abonnement Unibet Coolblue
pi_169131068
Wat goed Philo!!! Prima cyclus! Hopelijk blijft t zo.
Nu nog even goed in de weer met ovu's en flink rollebollen!

Mja aan de ene kant fijn dat er niks gevonden is peace.
Maar als alles gewoon goed is, zou het kanspercentage dan niet hoger moeten liggen?
Ik vind t maar stom dat jullie eerst nog zelf moeten proberen een half jaar.

DaD wat heerlijk! Prima manier om te vertellen hoor!
pi_169135234
Hey DaD, wat goed! Gefeliciteerd! *O*
pi_169137116
Ik kom even klagen, of nouja misschien herkenning zoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 18:05:22 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169138690
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:23 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom even klagen, of nouja misschien herkenning zoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel rondes ben je nu bezig? Zijn je cycli een beetje normaal?

De eerste tekenen dat er iets "niet goed" is zit hem vooral in als je al langer bezig bent denk ik. Als je ook nog onregelmatige cycli hebt is dat ook wel een indicatie. Dit was voor mij de reden om naar de huisarts te stappen.

Ik herken de gevoelens wel maar er is zo weinig over te zeggen. Het kan ook wat langer duren zonder aanwijsbare reden.

En wat is lang? Toen ik een half jaar bezig was begon het bij mij voor het eerst wel te kriebelen. Nu zijn we 2,5 jaar bezig en de kinderen ik echt wat zeurde ik nou :@ maar ook dat is weer een proces denk ik.

Beetje warrig verhaal volgens mij :') zo lang je nog geen jaar bezig bent en je cycli normaal zijn kan de huisarts in ieder geval niks voor je doen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_169140294
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:50 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ja haha! Bij jou was het toen ook snel raak!! Hoe gaat het met jullie?
Goed hoor, heerlijk eigenwijze en bijdehante dreumes inmiddels O+ in mei wordt ze alweer 2!

Afgelopen december helaas een miskraam gehad ;(
Dus nu hopelijk snel weer een positieve test en dan ook echt een plakker! O+

En bij jullie? Ook al weer (bijna) 2 jaar toch? :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_169140962
Bella ik denk ook dat een onregelmatige cyclus het eerste signaal is dat er iets loos is.
Maar zelfs met stipte cyclus kan t lang duren.
Ik ben 2 keer zwanger geweest. Beide na twee rondes raak. En nu zit ik al in ronde 8.

Ik ben het een beetje zat trouwens. Ik zit op dag 12 en zo geen zin om mn ovu testen weer tevoorschijn te halen. Dus ik laat ze ook lekker weg deze maand. Komende week maken we t op de gok gezellig en dan zie ik t wel. Ik denk dat we weer weinig kans hebben vanwege de griep met koorts van ML twee weken terug. Dat schijnt echt megaslecht voor zaad te zijn.

Blegh. Stom gedoe dit allemaal.

Edit: ik weet dat ronde 8 pas relatief kort is hoor. En ik weet dat er dames zijn hier die al veel langer bezig zijn. Dikke :* voor jullie.
pi_169141904
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:23 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom even klagen, of nouja misschien herkenning zoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen dat het tegenvalt dat het langer duurt dan gehoopt.... dat kan toch prima?

Houd je cyclus van minstens een jaar bij in bijv een handige app.

Mijn meneer en ik zijn 2 jaar onderweg geweest om zwanger te worden van wurm. En dan was er niet eens iets aan de hand. Soms schiet je mis.. soms heb je geen zin.. soms is het ineens een moetje.. soms is het gewoon domme pech.. soms ... soms...

En vaak is het voorbereiden op het grootste geduld kweken. Maar dat is lastig als je iets graag wil en je er niet veel controle over kunt hebben ;)
Schudden voor gebruik
pi_169141970
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 20:02 schreef Missladybug het volgende:
Bella ik denk ook dat een onregelmatige cyclus het eerste signaal is dat er iets loos is.
Maar zelfs met stipte cyclus kan t lang duren.
Ik ben 2 keer zwanger geweest. Beide na twee rondes raak. En nu zit ik al in ronde 8.

Ik ben het een beetje zat trouwens. Ik zit op dag 12 en zo geen zin om mn ovu testen weer tevoorschijn te halen. Dus ik laat ze ook lekker weg deze maand. Komende week maken we t op de gok gezellig en dan zie ik t wel. Ik denk dat we weer weinig kans hebben vanwege de griep met koorts van ML twee weken terug. Dat schijnt echt megaslecht voor zaad te zijn.

Blegh. Stom gedoe dit allemaal.

Edit: ik weet dat ronde 8 pas relatief kort is hoor. En ik weet dat er dames zijn hier die al veel langer bezig zijn. Dikke :* voor jullie.
het kan ^^,

Mijn meneer was ziek en ik zei nou euh blijf jij dan maar gewoon liggen dan :p

Zo romantisch gedoe dat babymaakgebeuren soms :')

Twee weken later was ik aan de kots. :+
Schudden voor gebruik
  zondag 26 februari 2017 @ 07:18:50 #209
140412 Danaa
🍎
pi_169148666
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 19:32 schreef twist02 het volgende:

[..]

Goed hoor, heerlijk eigenwijze en bijdehante dreumes inmiddels O+ in mei wordt ze alweer 2!

Afgelopen december helaas een miskraam gehad ;(
Dus nu hopelijk snel weer een positieve test en dan ook echt een plakker! O+

En bij jullie? Ook al weer (bijna) 2 jaar toch? :)
Ah heh wat naar! Ik hoop voor je dat je snel weer kan genieten van een zwangerschap.

Hier zijn wij gister de 2 jaargrens gepasseerd :)

Wbt even klagen omdat je het lang vind duren, ieder heeft zijn eigen pakket en beleefd het op haar manier. Prima om even te 'Klagen'.
pi_169148999
En nog even een test op NOD gedaan. Ik vind het hoopvol! O+.




Ik ga weer afscheid nemen hier. Ik hoop dat voor iedereen die zo gewenste streepjes heel snel verschijnen! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169149030
Gefeliciteeerd DaD !! Beetje laat hihi 😳
Hopelijk kun je genieten van een mooie zwangerschap !! 😃

Ik zit ondertussen op cyclus dag 51 en nog steeds niks... ik hoop dat Mn cyclus snel normaal zal zijn...
  Moderator zondag 26 februari 2017 @ 10:28:58 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169149744
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 20:48 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

het kan ^^,

Mijn meneer was ziek en ik zei nou euh blijf jij dan maar gewoon liggen dan :p

Zo romantisch gedoe dat babymaakgebeuren soms :')

Twee weken later was ik aan de kots. :+
Wat post jij weer veel hier, ga je voor een tweede? *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_169152605
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat post jij weer veel hier, ga je voor een tweede? *O*
Dat heb je toch pas gelezen in het Rammeltopic?

Nee, ik las hier een beetje mee en dacht laat ik eens reageren ;)
Schudden voor gebruik
  zondag 26 februari 2017 @ 13:30:52 #214
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169152876
Even een vraagje tussendoor

Ik heb twee dagen voor mijn nod getest> negatief
Vandaag is mijn nod zou de test nu nog positief kunnen uitvallen of is die kans uitgesloten?

Ik heb wel eens ergens gelezen dat voor je nod testen niet altijd betrouwbaar is.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169152942
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 13:30 schreef zeefje het volgende:
Even een vraagje tussendoor

Ik heb twee dagen voor mijn nod getest> negatief
Vandaag is mijn nod zou de test nu nog positief kunnen uitvallen of is die kans uitgesloten?

Ik heb wel eens ergens gelezen dat voor je nod testen niet altijd betrouwbaar is.
Doorgaans test je als je overtijd bent (normale mensen, die niet wohtsen :P) dus ik zou als je niet ongesteld bent geworden om de twee dagen doortesten.
Kwak
pi_169153354
Welkom Danaa, leuk dat je weer voor een tweede gaat en dat je hier mee komt schrijven. Hopelijk is het net zo snel raak als de vorige keer ;)

Wat een mooi nieuws Philo! dag 32 is een prima dag om ongesteld te worden. Nog even geduld dus voordat jullie meer weten. Wie weet lukt het je deze maand zelf je ei te vinden! Succes. :*

Kirb, MaJo, MLB en Philo: Ik weet nog niet zo goed wat ik van het gegeven vind. 47,5% is bijna 50-50. Maar ik ben altijd al slecht in kansberekeningen geweest. Dus OF wel dit jaar OF niet dit jaar. En dan is een jaar best lang :'( Maar goed, wie weet heeft de behandeling van laatst even een goed zetje gegeven en is het toch nog snel raak voor ons. Ik vind het loslaten wel even moeilijk, maar mijn man sleept mij er even goed doorheen. Rasoptimist *; (Meestal ben ik het meest optimistisch van ons tweetjes, maar nu is het even andersom). Verder had ik nog wat in AZWBNZMG geschreven. Ik zweef een beetje tussen twee topics in voel ik.

Bella: Ik ben er niet achter gekomen dat er iets mis is. Misschien is het ook nog te vroeg om te stellen dat er iets mis is. Wij waren een jaar bezig voordat we de stap hadden gezet naar de huisarts. Daar kwam wel iets uit, maar na alle onderzoeken en de fertiloscopie is die hobbel inmiddels uitgesloten. En die jaloerse gevoelens herken ik nu wel. De eerste 10/11 maanden bleef ik er prima relaxt onder, maar toen het jaar proberen in zicht kwam, kreeg ik toch de kriebels en een beetje angst. Mensen op afstand (zoals hier) kan ik prima handelen. Hoewel ik alle berichten hiervoor over het vertellen over een zwangerschap hierboven wel even lastig vond om te lezen. Er werd voor mijn gevoel zo gemakkelijk over gedaan. Alsof je even mededeelt dat je i.p.v. kauwgom een zak M&M's hebt gekocht of zo. Nouja, herkenbaar dus wel.

MLB: zakt de moed je even in de schoenen? Geeft niet hoor! Heel herkenbaar :* En het is echt geen wedstrijd over wie er langer over doet.
pi_169153531
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:02 schreef Peacefulll het volgende:
Mensen op afstand (zoals hier) kan ik prima handelen. Hoewel ik alle berichten hiervoor over het vertellen over een zwangerschap hierboven wel even lastig vond om te lezen. Er werd voor mijn gevoel zo gemakkelijk over gedaan. Alsof je even mededeelt dat je i.p.v. kauwgom een zak M&M's hebt gekocht of zo. Nouja, herkenbaar dus wel.

MLB: zakt de moed je even in de schoenen? Geeft niet hoor! Heel herkenbaar :* En het is echt geen wedstrijd over wie er langer over doet.
Soms kan het door het onverwachts-toch verwacht-maar gelijkertijd overdonderende gevoel ( en gebrek aan willen wachten en romantieke regenbogen poepen) het er allerdaags en toch uit het hart uitgegilt worden :D

Ik heb zelf ook honderdduizend tig manieren bedacht van te voren (althans ideeën opgedaan om het te vertellen om er iets van te maken..) maar puntje bij paaltje na 2 jaar tig keer testen en een paar keer mis is dat anders gelopen. Ik testte alleen en lag dus van half 9 af te stuiteren en te OMG-ten en was zelf over de schok heen toen hij thuis kwam een paar uur later. Ik heb het hem een raadseltje die ik uit mijn mouw schudde gegeven. Niet heel bijzonder voor anderen, maar voor ons voelde dat wel bijzonder vrolijk.

En dan heb je dosis Fok!stoerheid natuurlijk nog 8-)

overigens
Ik hoop (en ik denk eigenlijk iedereen hier wel) dat iedereen (en dat hoop ik altijd) vlot haar streepjes plast! O+
Schudden voor gebruik
pi_169154406
Ik heb best wel een regelmatige cycli 29 a 30 dagen.
Ik zeg natuurlijk ook niet dat er iets mis kan zijn, maar van binnen duurt het zolang ondanks dat ik weet dat het echt super lang kan duren, heb ook echt respect voor die vrouwen! Ik ben ook nog niet van plan om naar de huisarts te gaan, maar ik maak me toch aan de ene kant best zorgen, maar aan de andere kant.. bij sommige duurt het nu eenmaal langer.

Ik hoop gewoon zo erg dat we snel allemaal een streepje plassen :Y
  Moderator zondag 26 februari 2017 @ 18:01:57 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169159016
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 13:19 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Dat heb je toch pas gelezen in het Rammeltopic?

Nee, ik las hier een beetje mee en dacht laat ik eens reageren ;)
Ik lees niet mee in het rammeltopic ;)

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:02 schreef Peacefulll het volgende:
Welkom Danaa, leuk dat je weer voor een tweede gaat en dat je hier mee komt schrijven. Hopelijk is het net zo snel raak als de vorige keer ;)

Wat een mooi nieuws Philo! dag 32 is een prima dag om ongesteld te worden. Nog even geduld dus voordat jullie meer weten. Wie weet lukt het je deze maand zelf je ei te vinden! Succes. :*

Kirb, MaJo, MLB en Philo: Ik weet nog niet zo goed wat ik van het gegeven vind. 47,5% is bijna 50-50. Maar ik ben altijd al slecht in kansberekeningen geweest. Dus OF wel dit jaar OF niet dit jaar. En dan is een jaar best lang :'( Maar goed, wie weet heeft de behandeling van laatst even een goed zetje gegeven en is het toch nog snel raak voor ons. Ik vind het loslaten wel even moeilijk, maar mijn man sleept mij er even goed doorheen. Rasoptimist *; (Meestal ben ik het meest optimistisch van ons tweetjes, maar nu is het even andersom). Verder had ik nog wat in AZWBNZMG geschreven. Ik zweef een beetje tussen twee topics in voel ik.

Bella: Ik ben er niet achter gekomen dat er iets mis is. Misschien is het ook nog te vroeg om te stellen dat er iets mis is. Wij waren een jaar bezig voordat we de stap hadden gezet naar de huisarts. Daar kwam wel iets uit, maar na alle onderzoeken en de fertiloscopie is die hobbel inmiddels uitgesloten. En die jaloerse gevoelens herken ik nu wel. De eerste 10/11 maanden bleef ik er prima relaxt onder, maar toen het jaar proberen in zicht kwam, kreeg ik toch de kriebels en een beetje angst. Mensen op afstand (zoals hier) kan ik prima handelen. Hoewel ik alle berichten hiervoor over het vertellen over een zwangerschap hierboven wel even lastig vond om te lezen. Er werd voor mijn gevoel zo gemakkelijk over gedaan. Alsof je even mededeelt dat je i.p.v. kauwgom een zak M&M's hebt gekocht of zo. Nouja, herkenbaar dus wel.

MLB: zakt de moed je even in de schoenen? Geeft niet hoor! Heel herkenbaar :* En het is echt geen wedstrijd over wie er langer over doet.
Lijkt me heel tegenstrijdig ook! Aan de ene kant goed nieuws natuurlijk dat er niets gevonden wordt, aan de andere kant ook niet meer die houvast. Het moet nu gewoon snel raak zijn vind ik!

quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:59 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik heb best wel een regelmatige cycli 29 a 30 dagen.
Ik zeg natuurlijk ook niet dat er iets mis kan zijn, maar van binnen duurt het zolang ondanks dat ik weet dat het echt super lang kan duren, heb ook echt respect voor die vrouwen! Ik ben ook nog niet van plan om naar de huisarts te gaan, maar ik maak me toch aan de ene kant best zorgen, maar aan de andere kant.. bij sommige duurt het nu eenmaal langer.

Ik hoop gewoon zo erg dat we snel allemaal een streepje plassen :Y
Hoe lang ben je nu bezig? Zo lang dat nog geen jaar is zal de huisarts niets voor je doen. Qua gevoel is dat lastig, vooral als je er veel mee bezig bent dan duurt alles helemaal zo lang.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_169159147
Vanaf juli 2016 dus bijna 9 rondes bezig, ik zit nu op m'n NOD en vooralsnog niks te zien. Als het vanacht nog niet door is gekomen ga ik stiekem toch weer een testje wagen. Kwa mijn gevoel ben ik er niet veel mee bezig MAJO maar het is toch een wens dus ik denk dat ik er in mijn hoofd wel heel erg mee bezig ben.
  Moderator zondag 26 februari 2017 @ 18:37:04 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169159764
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:07 schreef BellaaElisa het volgende:
Vanaf juli 2016 dus bijna 9 rondes bezig, ik zit nu op m'n NOD en vooralsnog niks te zien. Als het vanacht nog niet door is gekomen ga ik stiekem toch weer een testje wagen. Kwa mijn gevoel ben ik er niet veel mee bezig MAJO maar het is toch een wens dus ik denk dat ik er in mijn hoofd wel heel erg mee bezig ben.
Ik denk dat iedereen die zwanger probeert te raken er veel mee bezig is ;) ik dacht eerst er ook niet veel mee bezig te zijn maar dat was ik absoluut wel. En dat is ook logisch bij zo'n grote wens :) het is niet iets dat je even makkelijk uit je hoofd zet.

Ik hoop dat het snel raak is want vooral de onzekerheid vond ik killing :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 26 februari 2017 @ 19:29:39 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169161015
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:02 schreef Peacefulll het volgende:
Hoewel ik alle berichten hiervoor over het vertellen over een zwangerschap hierboven wel even lastig vond om te lezen. Er werd voor mijn gevoel zo gemakkelijk over gedaan. Alsof je even mededeelt dat je i.p.v. kauwgom een zak M&M's hebt gekocht of zo. Nouja, herkenbaar dus wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
  zondag 26 februari 2017 @ 19:35:54 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_169161188
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dit dus. Ik begrijp ook wel dat het een beetje gek over komt. Maar blijdschap is er hier altijd pas geweest na 1 of 2 goede echo's, omdat het voor mij na mijn eerste miskraam altijd een beetje "nee heb je, ja kun je krijgen" is geweest.
disclaimer
pi_169161822
Ja ik snap dat dus van beide kanten.
Mijn eerste zwangerschap werd ook een miskraam.
Toen ik daarna zwanger werd durfde ik ook niet blij te zijn. Toen heb ik het ook heel laconiek gedeeld.

Maarja nu zou ik dolblij zijn met een zwangerschap, omdat dat al geeneens lukt. En al zou t wel lukken dan kan dat ook weer mis gaan.
Dat is ook de reden dat ik er gewoon ff geen zin in heb. Tis even te bewerkelijk allemaal.
pi_169166545
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen die zwanger probeert te raken er veel mee bezig is ;) ik dacht eerst er ook niet veel mee bezig te zijn maar dat was ik absoluut wel. En dat is ook logisch bij zo'n grote wens :) het is niet iets dat je even makkelijk uit je hoofd zet.

Ik hoop dat het snel raak is want vooral de onzekerheid vond ik killing :*
Ik heb het even scheef onthouden van rammeltopic. Excusses :*
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')