Woooww well played! Keurig!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties!.
Missladybug, volgens mijn eerste snelle berekening zou ik uitgerekend zijn op 6 november. Mijn zoontje wordt 12 november 3 jaar..
.
En mijn man landt over een half uurtje op Schiphol en dan is het nog ongeveer 2,5 uur treinen naar huis. Goede ideeën mogen dus nog deze kant op!.
Bij de bakker even wat lekkere chocolaatjes met roze en blauwe spikkels erop halenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties!.
Missladybug, volgens mijn eerste snelle berekening zou ik uitgerekend zijn op 6 november. Mijn zoontje wordt 12 november 3 jaar..
.
En mijn man landt over een half uurtje op Schiphol en dan is het nog ongeveer 2,5 uur treinen naar huis. Goede ideeën mogen dus nog deze kant op!.
Misschien even de bakker bellen en uitleggen misschien wil hij het idee van Debsterr wel komen bezorgenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klein detail: de peuter ligt te slapen, dus iets kopen kan niet meer.. Ik dacht zelf om te vragen of hij iets wil eten (en mijn man kennende wil hij dat) en dan te vragen: 'Wat wil je? Beschuit met muisjes?'
Maar het kan ook zijn dat ik het er gewoon uit flap..
Dat laatste is denk ik zeer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klein detail: de peuter ligt te slapen, dus iets kopen kan niet meer.. Ik dacht zelf om te vragen of hij iets wil eten (en mijn man kennende wil hij dat) en dan te vragen: 'Wat wil je? Beschuit met muisjes?'
Maar het kan ook zijn dat ik het er gewoon uit flap..
dit keer hadden we dus exact 1 keer onbeschermde seks gehad. Ik zo: eh, ik moet je iets vertellen...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:47 schreef DonnaRush het volgende:
Haha ik wou ook iets bijzonders zeggen, maar toen de deur open ging riep ik alleen maar; Honey i'm pregnant!!!!![]()
Waarop m'n vriend zei; waarom?
Hahahahahahahaha fantastischquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:38 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou iig niet het boekje kleine pluis kopen en daar de test achterin plakken, dat snapte mijn man niet, die dacht dat ze vergeten waren de beveiligingsstrip eruit te halen
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou gewoon zeggen "hoi! Ik ben zwanger!"
Maar ik doe ook niet aan romantiek enzo
Ja toen ging het heel vlot!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:26 schreef Kirb het volgende:
Peacefull ik lees even terug en zie je berichtje over dat jullie nu nog een half jaar zelf gaan proberen. Fijn dat er niets uit de verdere testen is gekomen! Sta je er een beetje oke in zo? Ik kan me voorstellen dat het ook frustrerend is.
Hoi Danaa! Ik hoop dat je hier maar kort mee hoeft te postenhoe oud is je eerste kindje? Was je toen snel zwanger?
De indrooglijntjes op mijn ovulatietesten zijn donker. Maar daar mag ik echt niet vanuit gaan toch? Op het moment van testen was er echt niets te zien.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens, zien jullie wat ik zie...?
[ afbeelding ]
Hier ging het ook zo romantisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit keer hadden we dus exact 1 keer onbeschermde seks gehad. Ik zo: eh, ik moet je iets vertellen...
Hij: je bent weer zwanger zeker?
Romantiek ten top
Da's nog best romantisch. ❤quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had op het perron (we gingen mijn man van de trein halen) al zo'n kriebel in mijn buik en een hartslag van 400, dus ik heb daar maar gewoon direct geroepen dat ik een nieuwtje had..
.
. Hij riep drie keer 'Echt? Echt waar??!' en was heel blij.
.
Ik gnorftequote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier ging het ook zo romantisch.
"Meh, ik ben misselijk"
"Hoe komt het, wat verkeerds gegeten?"
"Nee, zwanger."
"Oh, kan ook. Hopen dat het goed gaat."
Goed nieuws dat alles er goed uit zagquote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:28 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor. Afspraak was vanochtend. Conclusie: alles spreekt voor ons. Alle uitslagen waren erg goed en volgens een berekening zijn onze zwangerschapskansen voor het komende jaar 47,5%. Wij komen nu even niet in aanmerking voor een behandeling, dan had onze berekening onder de 30% moeten liggen. We gaan eerst weer zeker een half jaar op eigen kracht verder. Als we dan nog geen succes hebben gehad, dan wordt er verder gekeken naar een traject. IUI zou dan de eerstvolgende stap zijn.
Toch grappig dat je naar een menstruatie uit kan kijken, omdat dit in jouw geval mooi nieuws betekent. Hoewel het uitblijven met een tweede streepje helemaal gaaf zou zijnLekker carnavallen dit weekend. In maart hadden jullie weer een afspraak toch?
Had je nog een eisprong kunnen lokaliseren deze maand btw?
Ja haha! Bij jou was het toen ook snel raak!! Hoe gaat het met jullie?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:19 schreef twist02 het volgende:
Oh DaD wat goed!!![]()
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
Nu ga ik dus nog veel harder duimen voor je hè?! Dat jullie maar snel een mooie echo mogen hebben!!
En Danaa wat tof om jou hier ook weer te zien!Weet nog steeds goed dat we de eerste keer in het rammelaarstopic tegelijk met de pil stopten! Hoop voor je dat het weer zo snel raak is!
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had op het perron (we gingen mijn man van de trein halen) al zo'n kriebel in mijn buik en een hartslag van 400, dus ik heb daar maar gewoon direct geroepen dat ik een nieuwtje had..
.
. Hij riep drie keer 'Echt? Echt waar??!' en was heel blij.
.
Aah oke. Wat vinden jullie van dat gegeven? Bijna 50% klinkt als veel maar toch irritant dat het nog niet gelukt is. (Understatement.) Hopelijk gaan de komende rondes het voor jullie doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:28 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor. Afspraak was vanochtend. Conclusie: alles spreekt voor ons. Alle uitslagen waren erg goed en volgens een berekening zijn onze zwangerschapskansen voor het komende jaar 47,5%. Wij komen nu even niet in aanmerking voor een behandeling, dan had onze berekening onder de 30% moeten liggen. We gaan eerst weer zeker een half jaar op eigen kracht verder. Als we dan nog geen succes hebben gehad, dan wordt er verder gekeken naar een traject. IUI zou dan de eerstvolgende stap zijn.
Toch grappig dat je naar een menstruatie uit kan kijken, omdat dit in jouw geval mooi nieuws betekent. Hoewel het uitblijven met een tweede streepje helemaal gaaf zou zijnLekker carnavallen dit weekend. In maart hadden jullie weer een afspraak toch?
Had je nog een eisprong kunnen lokaliseren deze maand btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:23 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom even klagen, of nouja misschien herkenning zoeken.Hoeveel rondes ben je nu bezig? Zijn je cycli een beetje normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste tekenen dat er iets "niet goed" is zit hem vooral in als je al langer bezig bent denk ik. Als je ook nog onregelmatige cycli hebt is dat ook wel een indicatie. Dit was voor mij de reden om naar de huisarts te stappen.
Ik herken de gevoelens wel maar er is zo weinig over te zeggen. Het kan ook wat langer duren zonder aanwijsbare reden.
En wat is lang? Toen ik een half jaar bezig was begon het bij mij voor het eerst wel te kriebelen. Nu zijn we 2,5 jaar bezig en de kinderen ik echt wat zeurde ik noumaar ook dat is weer een proces denk ik.
Beetje warrig verhaal volgens mijzo lang je nog geen jaar bezig bent en je cycli normaal zijn kan de huisarts in ieder geval niks voor je doen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Goed hoor, heerlijk eigenwijze en bijdehante dreumes inmiddelsquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:50 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja haha! Bij jou was het toen ook snel raak!! Hoe gaat het met jullie?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:23 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom even klagen, of nouja misschien herkenning zoeken.Klagen dat het tegenvalt dat het langer duurt dan gehoopt.... dat kan toch prima?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd je cyclus van minstens een jaar bij in bijv een handige app.
Mijn meneer en ik zijn 2 jaar onderweg geweest om zwanger te worden van wurm. En dan was er niet eens iets aan de hand. Soms schiet je mis.. soms heb je geen zin.. soms is het ineens een moetje.. soms is het gewoon domme pech.. soms ... soms...
En vaak is het voorbereiden op het grootste geduld kweken. Maar dat is lastig als je iets graag wil en je er niet veel controle over kunt hebben
Schudden voor gebruik
het kan ^^,quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:02 schreef Missladybug het volgende:
Bella ik denk ook dat een onregelmatige cyclus het eerste signaal is dat er iets loos is.
Maar zelfs met stipte cyclus kan t lang duren.
Ik ben 2 keer zwanger geweest. Beide na twee rondes raak. En nu zit ik al in ronde 8.
Ik ben het een beetje zat trouwens. Ik zit op dag 12 en zo geen zin om mn ovu testen weer tevoorschijn te halen. Dus ik laat ze ook lekker weg deze maand. Komende week maken we t op de gok gezellig en dan zie ik t wel. Ik denk dat we weer weinig kans hebben vanwege de griep met koorts van ML twee weken terug. Dat schijnt echt megaslecht voor zaad te zijn.
Blegh. Stom gedoe dit allemaal.
Edit: ik weet dat ronde 8 pas relatief kort is hoor. En ik weet dat er dames zijn hier die al veel langer bezig zijn. Dikkevoor jullie.
Ah heh wat naar! Ik hoop voor je dat je snel weer kan genieten van een zwangerschap.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:32 schreef twist02 het volgende:
[..]
Goed hoor, heerlijk eigenwijze en bijdehante dreumes inmiddelsin mei wordt ze alweer 2!
Afgelopen december helaas een miskraam gehad
Dus nu hopelijk snel weer een positieve test en dan ook echt een plakker!
En bij jullie? Ook al weer (bijna) 2 jaar toch?
Wat post jij weer veel hier, ga je voor een tweede?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:48 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
het kan ^^,
Mijn meneer was ziek en ik zei nou euh blijf jij dan maar gewoon liggen dan :p
Zo romantisch gedoe dat babymaakgebeuren soms![]()
Twee weken later was ik aan de kots.
Dat heb je toch pas gelezen in het Rammeltopic?quote:Op zondag 26 februari 2017 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat post jij weer veel hier, ga je voor een tweede?
Doorgaans test je als je overtijd bent (normale mensen, die niet wohtsenquote:Op zondag 26 februari 2017 13:30 schreef zeefje het volgende:
Even een vraagje tussendoor
Ik heb twee dagen voor mijn nod getest> negatief
Vandaag is mijn nod zou de test nu nog positief kunnen uitvallen of is die kans uitgesloten?
Ik heb wel eens ergens gelezen dat voor je nod testen niet altijd betrouwbaar is.
Soms kan het door het onverwachts-toch verwacht-maar gelijkertijd overdonderende gevoel ( en gebrek aan willen wachten en romantieke regenbogen poepen) het er allerdaags en toch uit het hart uitgegilt wordenquote:Op zondag 26 februari 2017 14:02 schreef Peacefulll het volgende:
Mensen op afstand (zoals hier) kan ik prima handelen. Hoewel ik alle berichten hiervoor over het vertellen over een zwangerschap hierboven wel even lastig vond om te lezen. Er werd voor mijn gevoel zo gemakkelijk over gedaan. Alsof je even mededeelt dat je i.p.v. kauwgom een zak M&M's hebt gekocht of zo. Nouja, herkenbaar dus wel.
MLB: zakt de moed je even in de schoenen? Geeft niet hoor! Heel herkenbaarEn het is echt geen wedstrijd over wie er langer over doet.
Ik lees niet mee in het rammeltopicquote:Op zondag 26 februari 2017 13:19 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat heb je toch pas gelezen in het Rammeltopic?
Nee, ik las hier een beetje mee en dacht laat ik eens reageren
Lijkt me heel tegenstrijdig ook! Aan de ene kant goed nieuws natuurlijk dat er niets gevonden wordt, aan de andere kant ook niet meer die houvast. Het moet nu gewoon snel raak zijn vind ik!quote:Op zondag 26 februari 2017 14:02 schreef Peacefulll het volgende:
Welkom Danaa, leuk dat je weer voor een tweede gaat en dat je hier mee komt schrijven. Hopelijk is het net zo snel raak als de vorige keer
Wat een mooi nieuws Philo! dag 32 is een prima dag om ongesteld te worden. Nog even geduld dus voordat jullie meer weten. Wie weet lukt het je deze maand zelf je ei te vinden! Succes.![]()
Kirb, MaJo, MLB en Philo: Ik weet nog niet zo goed wat ik van het gegeven vind. 47,5% is bijna 50-50. Maar ik ben altijd al slecht in kansberekeningen geweest. Dus OF wel dit jaar OF niet dit jaar. En dan is een jaar best langMaar goed, wie weet heeft de behandeling van laatst even een goed zetje gegeven en is het toch nog snel raak voor ons. Ik vind het loslaten wel even moeilijk, maar mijn man sleept mij er even goed doorheen. Rasoptimist
(Meestal ben ik het meest optimistisch van ons tweetjes, maar nu is het even andersom). Verder had ik nog wat in AZWBNZMG geschreven. Ik zweef een beetje tussen twee topics in voel ik.
Bella: Ik ben er niet achter gekomen dat er iets mis is. Misschien is het ook nog te vroeg om te stellen dat er iets mis is. Wij waren een jaar bezig voordat we de stap hadden gezet naar de huisarts. Daar kwam wel iets uit, maar na alle onderzoeken en de fertiloscopie is die hobbel inmiddels uitgesloten. En die jaloerse gevoelens herken ik nu wel. De eerste 10/11 maanden bleef ik er prima relaxt onder, maar toen het jaar proberen in zicht kwam, kreeg ik toch de kriebels en een beetje angst. Mensen op afstand (zoals hier) kan ik prima handelen. Hoewel ik alle berichten hiervoor over het vertellen over een zwangerschap hierboven wel even lastig vond om te lezen. Er werd voor mijn gevoel zo gemakkelijk over gedaan. Alsof je even mededeelt dat je i.p.v. kauwgom een zak M&M's hebt gekocht of zo. Nouja, herkenbaar dus wel.
MLB: zakt de moed je even in de schoenen? Geeft niet hoor! Heel herkenbaarEn het is echt geen wedstrijd over wie er langer over doet.
Hoe lang ben je nu bezig? Zo lang dat nog geen jaar is zal de huisarts niets voor je doen. Qua gevoel is dat lastig, vooral als je er veel mee bezig bent dan duurt alles helemaal zo lang.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:59 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik heb best wel een regelmatige cycli 29 a 30 dagen.
Ik zeg natuurlijk ook niet dat er iets mis kan zijn, maar van binnen duurt het zolang ondanks dat ik weet dat het echt super lang kan duren, heb ook echt respect voor die vrouwen! Ik ben ook nog niet van plan om naar de huisarts te gaan, maar ik maak me toch aan de ene kant best zorgen, maar aan de andere kant.. bij sommige duurt het nu eenmaal langer.
Ik hoop gewoon zo erg dat we snel allemaal een streepje plassen
Ik denk dat iedereen die zwanger probeert te raken er veel mee bezig isquote:Op zondag 26 februari 2017 18:07 schreef BellaaElisa het volgende:
Vanaf juli 2016 dus bijna 9 rondes bezig, ik zit nu op m'n NOD en vooralsnog niks te zien. Als het vanacht nog niet door is gekomen ga ik stiekem toch weer een testje wagen. Kwa mijn gevoel ben ik er niet veel mee bezig MAJO maar het is toch een wens dus ik denk dat ik er in mijn hoofd wel heel erg mee bezig ben.
quote:Op zondag 26 februari 2017 14:02 schreef Peacefulll het volgende:
Hoewel ik alle berichten hiervoor over het vertellen over een zwangerschap hierboven wel even lastig vond om te lezen. Er werd voor mijn gevoel zo gemakkelijk over gedaan. Alsof je even mededeelt dat je i.p.v. kauwgom een zak M&M's hebt gekocht of zo. Nouja, herkenbaar dus wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef Burdie het volgende:
[..]Ja, dit dus. Ik begrijp ook wel dat het een beetje gek over komt. Maar blijdschap is er hier altijd pas geweest na 1 of 2 goede echo's, omdat het voor mij na mijn eerste miskraam altijd een beetje "nee heb je, ja kun je krijgen" is geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik heb het even scheef onthouden van rammeltopic. Excussesquote:Op zondag 26 februari 2017 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die zwanger probeert te raken er veel mee bezig isik dacht eerst er ook niet veel mee bezig te zijn maar dat was ik absoluut wel. En dat is ook logisch bij zo'n grote wens
het is niet iets dat je even makkelijk uit je hoofd zet.
Ik hoop dat het snel raak is want vooral de onzekerheid vond ik killing
MaJo ik snap dat heel goed, en ik zou me ook heel schuldig voelen als dat zo zou zijn. Ik moet echt aan dat gevoel werken, en misschien helpt het als er meerdere hier zijn of waren die dat hebben of hadden. Daarom zoek ik nu eigenlijk herkenning. En het is best een fijn gevoel dat ik niet de enigste ben omdat mijn schoonmoeder zei dat het psygisch is, wat natuurlijk echt niet zo is.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:59 schreef Cygne het volgende:
Zonder over jouw gevoel heen te willen stappen, Bella en het is vast niet zo lullig bedoeld van jouw kant.
Maar 'een miskraam is een teken dat je lijf het wel kan', vind ik best een lastige uitspraak. Ik was na drie miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap het vertrouwen in mijn lichaam best wel kwijt. Ik werd dan wel relatief makkelijk zwanger maar ik kon de zwangerschap niet uitdragen. Waarmee ik niet wil uitvlakken dat het uitblijven van een zwangerschap minder erg is, trouwens.Cygne ik kon het misschien beter anders verwoorden, ik bedoel eigenlijk dat er wel een eitje springt bij je, dat er wel goede zaadcellen zitten die het eitje kunnen bevruchten. Sorry als ik je een soort van beetje heb geraakt, want ik snap ook heel goed dat het pijn kan doen als je zwanger bent, en dan weer afbreekt. Dat zou me namelijk ook heel zwaar vallen. Ik ben namelijk van mezelf al een persoon die heel erg gevoelig is. Maar ik zag je mijlpaal in Z&GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag ik vragen wat voor een gevoel door je heen gaat dat je het nu wel kan uitdragen?
Verder ben ik echt waar heel erg blij voor diegene die streepjes plassen, echt!![]()
Peacefull, het was voor mij absoluut niet alsof ik een zak m&m's had gekocht. Het was heel bijzonder en ik was bang en dankbaar tegelijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:02 schreef Peacefulll het volgende:
Welkom Danaa, leuk dat je weer voor een tweede gaat en dat je hier mee komt schrijven. Hopelijk is het net zo snel raak als de vorige keer
Wat een mooi nieuws Philo! dag 32 is een prima dag om ongesteld te worden. Nog even geduld dus voordat jullie meer weten. Wie weet lukt het je deze maand zelf je ei te vinden! Succes.![]()
Kirb, MaJo, MLB en Philo: Ik weet nog niet zo goed wat ik van het gegeven vind. 47,5% is bijna 50-50. Maar ik ben altijd al slecht in kansberekeningen geweest. Dus OF wel dit jaar OF niet dit jaar. En dan is een jaar best langMaar goed, wie weet heeft de behandeling van laatst even een goed zetje gegeven en is het toch nog snel raak voor ons. Ik vind het loslaten wel even moeilijk, maar mijn man sleept mij er even goed doorheen. Rasoptimist
(Meestal ben ik het meest optimistisch van ons tweetjes, maar nu is het even andersom). Verder had ik nog wat in AZWBNZMG geschreven. Ik zweef een beetje tussen twee topics in voel ik.
Bella: Ik ben er niet achter gekomen dat er iets mis is. Misschien is het ook nog te vroeg om te stellen dat er iets mis is. Wij waren een jaar bezig voordat we de stap hadden gezet naar de huisarts. Daar kwam wel iets uit, maar na alle onderzoeken en de fertiloscopie is die hobbel inmiddels uitgesloten. En die jaloerse gevoelens herken ik nu wel. De eerste 10/11 maanden bleef ik er prima relaxt onder, maar toen het jaar proberen in zicht kwam, kreeg ik toch de kriebels en een beetje angst. Mensen op afstand (zoals hier) kan ik prima handelen. Hoewel ik alle berichten hiervoor over het vertellen over een zwangerschap hierboven wel even lastig vond om te lezen. Er werd voor mijn gevoel zo gemakkelijk over gedaan. Alsof je even mededeelt dat je i.p.v. kauwgom een zak M&M's hebt gekocht of zo. Nouja, herkenbaar dus wel.
het zou in mij juist weer niet opkomen om met hem erbij te testen. Dat zou hij zelf ook gek vinden denk ikquote:Op maandag 27 februari 2017 00:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik ben trouwens best wel verbaasd dat zoveel van jullie testen zonder de man erbij/dat hij ervan af weet. Dat heb ik dus nog nooit gedaan uitgezonderd de testen die ik deed om te checken dat het HCG uit mijn lichaam was
+1quote:Op maandag 27 februari 2017 01:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik wel erg vind altijd is "leed vergelijken". Wat "leed" is, is namelijk zo ontzettend persoonlijk. Voor de een voelt het al zo na drie mislukte rondes en anderen kunnen na twee jaar of vier miskramen nog vol goede moed zijn. Alle gevoelens mogen er zijn, zolang niemand maar vindt dat haar gevoelens oprechter zijn dan die van een ander want zoiets valt niet te rationaliseren
Gelukkig zijn we allemaal andersquote:Op maandag 27 februari 2017 01:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zou in mij juist weer niet opkomen om met hem erbij te testen. Dat zou hij zelf ook gek vinden denk ik
Maar goed, mijn situatie is anders dan van de meesten hier, dat weet ik. En ik begrijp ook heel goed dat dat voor heel veel mensen stikjaloersmakend is. Dat vind ik ook echt niet erg.
Wat ik wel erg vind altijd is "leed vergelijken". Wat "leed" is, is namelijk zo ontzettend persoonlijk. Voor de een voelt het al zo na drie mislukte rondes en anderen kunnen na twee jaar of vier miskramen nog vol goede moed zijn. Alle gevoelens mogen er zijn, zolang niemand maar vindt dat haar gevoelens oprechter zijn dan die van een ander want zoiets valt niet te rationaliseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |