403 Forbiddenquote:
Ja kut!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er zo wat muziekjes in gooien?
Ah, dan hoef ik dat niet meer te vragen...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er zo wat muziekjes in gooien?
Regel ik...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als iemand mij er op wil zetten vanaf kwart over 8?
Topquote:
Ik hoop dat wij dat ook van je show kunnen zeggenquote:
Wat fijn!! Zocht je een bijzondere?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat was een geslaagd dagje. Vooral heel erg blij met de (spotgoedkope) plafondlamp, we zijn al heel lang op zoek naar iets geschikts.
Eindelijk!!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
In het kader van de instemming van de Tweede Kamer tot de wietteelt regulering .... Nederwiedewiedewiet
quote:
Nope:quote:
quote:Wiet zou voortaan alleen geteeld moeten worden door kwekerijen die onder de controle staan van de overheid. Coffeeshops kunnen dan alleen nog van die kwekerijen kopen.
Ja, eensquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Werd tijd.
![]()
Ik ben er ook voorstander van om dit voor XTC en dergelijke te doen. Scheelt een hoop drugs afval dumpingen en mensen kunnen veilig uit hun plaat op een hun feest.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je kunt het beter maar bij 'she likes weeds' houden
Zolang het maar geen Round Up isquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Round Up is
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wéééér die verrekte geit van Erdogan
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wéééér die verrekte geit van Erdogan
eentje die vrij vlak tegen het plafond zit, plafond is daar erg laag. En nu vonden we een bruine met 3 spotjes. We hebben onlangs ook al een bruine staande lamp en bruine muurlamp met ieder 2 soortgelijke spotjes gevonden, dus nu hebben we mooi 1 geheel in het zitgedeelte. Morgen maar eens een beginnetje maken met de bank andersom zetten en de muurlamp monteren en eindelijk het kleed neerleggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat fijn!! Zocht je een bijzondere?
Hopelijk grijpt de Partij vd Dieren snel inquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Een beeldhouwer heeft het nog vastgelegd!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hopelijk grijpt de Partij vd Dieren snel in
Tof!! Mooi dat alles zo samen komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eentje die vrij vlak tegen het plafond zit, plafond is daar erg laag. En nu vonden we een bruine met 3 spotjes. We hebben onlangs ook al een bruine staande lamp en bruine muurlamp met ieder 2 soortgelijke spotjes gevonden, dus nu hebben we mooi 1 geheel in het zitgedeelte. Morgen maar eens een beginnetje maken met de bank andersom zetten en de muurlamp monteren en eindelijk het kleed neerleggen.
quote:
And to grow it, you need to fertilize it?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Legalize it! Don't criticise it!
And I'll advertise it!
Prachtige rijmelarij...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Legalize it! Don't criticise it!
And I'll advertise it!
Dat wil helpen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
And to grow it, you need to fertilize it?
Gewoon relaxedquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er is niet eens een wietblad emoji
er is ook reclame gemaakt op facebookquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
7 luisteraars op deze dinsdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |