abonnement Unibet Coolblue
pi_170346504
quote:
6s.gif Op donderdag 20 april 2017 01:46 schreef Friday12 het volgende:

Gebruik je World Quest Group Finder? Die addon maakt het lekker makkelijk
:Y dan helpen die mensen je juist *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 08:44:26 #202
9859 crew  Karina
Woman
pi_170347121
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

vind het wel chill nu world questen doen. gewoon van A naar B vliegen.
ik doe wel enkel de worldquesten die artifact power geven. resources en gold laat ik links liggen

die kirin tor wq zijn nu wel super easy. je vliegt gewoon met je mount naar de checkpoint haha :D je hoeft nieteens die orbs te pakken!
je moet nadien wel effe op die spell klikken om te quiten want anders heb je je spelbar niet terug.
treasure looten is nu ook stuk makkelijker. nietmeer als een debiel op een takje zitten springen :P
ja wrijf het er maar in. Die kiron tor haat ik, wij doen meestal altijd alleen de leyline-race en barrels. En die op de brug in Suramar. De rest laten we links liggen :D

Treasures is wel handig ja :Y

quote:
6s.gif Op donderdag 20 april 2017 01:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Gebruik je World Quest Group Finder? Die addon maakt het lekker makkelijk
Nee we doen het altijd met zijn 2en. Dus die heb ik niet nodig :P

In mijn eentje doe ik eigenlijk alleen de petbattles die charms geven :') En af en toe een BG, krijg je ook redelijk vaak AP als reward.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 20 april 2017 @ 13:25:21 #203
194233 Friday12
Originele kloon
pi_170352573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:31 schreef lifeblind het volgende:
In mn guild had iemand eergisteren al genoeg rep gehaald. De truuk is blijkbaar pet battles.
Ik had vorige week maandag al vliegen zonder pet battles.
pi_170352670
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:25 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik had vorige week maandag al vliegen zonder pet battles.
Ik vlieg ook al iets meer als een week zonder pet batlles. Moet wel zeggen dat vliegen toch echt een stuk beter werkt voor herb farming. ^O^
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170588460
Dit beest dropte vandaag uit een Farondis Chest:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand enig idee wat de drop percentage is van die paragon mounts?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_170600930
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Leatherneck het volgende:
Dit beest dropte vandaag uit een Farondis Chest:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand enig idee wat de drop percentage is van die paragon mounts?
Nice! En geen idee; ik zie op wowhead comments wel n aantal keer staan dat mensen m uit hun 2e of 3e chest hebben gekregen.. dus ik vermoed niet 1% ofzo.. maar meer iets als 10-20%?
pi_170610480
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:07 schreef icemotion het volgende:

[..]

Nice! En geen idee; ik zie op wowhead comments wel n aantal keer staan dat mensen m uit hun 2e of 3e chest hebben gekregen.. dus ik vermoed niet 1% ofzo.. maar meer iets als 10-20%?
Bij mij was het ook de 2e chest. :)

Hoe staat het met jouw mount collectie btw?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_170618897
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Leatherneck het volgende:
Dit beest dropte vandaag uit een Farondis Chest:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand enig idee wat de drop percentage is van die paragon mounts?
Ik had gister achieve van 10 van die kistjes en heb nu 2 mounts :)
De Highmountain Elderhorn en de Wild Dreamrunner *O*
pi_170630908
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:10 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik had gister achieve van 10 van die kistjes en heb nu 2 mounts :)
De Highmountain Elderhorn en de Wild Dreamrunner *O*
WQ verslaafde :P
pi_170649835
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:06 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Bij mij was het ook de 2e chest. :)

Hoe staat het met jouw mount collectie btw?
Nice! Ik heb nog geen enkele van de paragon rep mounts :( Al sta ik wel op het punt om van de meeste facties mn 2e kistje te openen.

Qua mounts zelf zit ik op 277 nu (voor de achievement in ieder geval). Laatste toevoeging was de Ratstallion. Die past heel erg prima bij mijn gnome rogue. Verder nog steeds geen invitation voor die vos en nog steeds geen invincible..

Maar dat komt allemaal vanzelf.. gewoon stug doorgrinden
  donderdag 4 mei 2017 @ 02:45:34 #212
117098 Hathor
Effe niet
pi_170673296
Nog zo'n 4k rep met die nieuwe factie en dan kan ik eindelijk ook vliegen, ik krijg onderhand een baard van dat rennen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2017 @ 10:25:17 #213
159966 lifeblind
pi_170675960
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 02:45 schreef Hathor het volgende:
Nog zo'n 4k rep met die nieuwe factie en dan kan ik eindelijk ook vliegen, ik krijg onderhand een baard van dat rennen.
Het mooie is dat wanneer je dan eindelijk flying hebt, je eigenlijk niet echt nog heel erg veel overal naartoe moet :D Dat had ik met Warlords ook; eindelijk vliegen, want dan gaan alle dailies zo snel, maar die hoeven niet zo meer als je toch al je rep hebt gedaan :D
pi_170676056
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:25 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Het mooie is dat wanneer je dan eindelijk flying hebt, je eigenlijk niet echt nog heel erg veel overal naartoe moet :D Dat had ik met Warlords ook; eindelijk vliegen, want dan gaan alle dailies zo snel, maar die hoeven niet zo meer als je toch al je rep hebt gedaan :D
Het is wel lekker om alts te levellen heb ik ondervonden. Wacht op een invasion en doe de WQ. in nog geen uur anderhalf level erbij, veel sneller als quests doen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170676581
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:25 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Het mooie is dat wanneer je dan eindelijk flying hebt, je eigenlijk niet echt nog heel erg veel overal naartoe moet :D Dat had ik met Warlords ook; eindelijk vliegen, want dan gaan alle dailies zo snel, maar die hoeven niet zo meer als je toch al je rep hebt gedaan :D
Ik wil toch wel een aantal class mounts, maar exalted worden zonder flying op meerdere characters is echt een grafklus...
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2017 @ 11:25:05 #216
159966 lifeblind
pi_170677199
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het is wel lekker om alts te levellen heb ik ondervonden. Wacht op een invasion en doe de WQ. in nog geen uur anderhalf level erbij, veel sneller als quests doen
Mwah, ik gebruik conslegion om alts te levellen, dan is 't niks anders dan hersenloos een pijltje volgen en doen wat er op je scherm staat, dan gaat het net zo snel :D

Ben overigens deze expansion sowieso niet zo van de alts levellen, heb ondertussen m'n warlock naar 105 weten te krijgen, maar 't meeste blijf ik op mn prot paladin spelen.

Gisteren trouwens wel tof met Nighthold heroic, Skorpyron. Kreeg eerst al een 925 heroic titanforged wrist, en met mn bonusroll een heroic titanforged 920 trinket :D
pi_170677702
Ik kreeg gisteren mijn legendary retribution belt. heb nu de drie BIS legendary's voor retribution *O*
Kan ik lekker sets wisselen tussen trash en boss fights *O*
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 4 mei 2017 @ 12:58:37 #218
117098 Hathor
Effe niet
pi_170679766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:25 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Het mooie is dat wanneer je dan eindelijk flying hebt, je eigenlijk niet echt nog heel erg veel overal naartoe moet :D Dat had ik met Warlords ook; eindelijk vliegen, want dan gaan alle dailies zo snel, maar die hoeven niet zo meer als je toch al je rep hebt gedaan :D
Klopt, maar mijn artifact kan nog wel een paar keer geupgrade worden, en dan is het toch wel fijn als je zelf overal snel naar toe kan vliegen voor de quests die AP geven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170771340
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 02:45 schreef Hathor het volgende:
Nog zo'n 4k rep met die nieuwe factie en dan kan ik eindelijk ook vliegen, ik krijg onderhand een baard van dat rennen.
Ik heb een uur geleden eindelijk flying in Legion unlocked. Heerlijk om nu van WQ naar WQ te vliegen. :)

Oh, en nog een kleine mijlpaal bereikt als casual speler zonder guild. Heeft een tijdje geduurd :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  maandag 8 mei 2017 @ 12:57:38 #220
117098 Hathor
Effe niet
pi_170771600
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:42 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Ik heb een uur geleden eindelijk flying in Legion unlocked. Heerlijk om nu van WQ naar WQ te vliegen. :)

Oh, en nog een kleine mijlpaal bereikt als casual speler zonder guild. Heeft een tijdje geduurd :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170772405
Die "Magic of flight" quests nu ook: even activeren, erheen vliegen en hoppa :P
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_170772667
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 12:42 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Ik heb een uur geleden eindelijk flying in Legion unlocked. Heerlijk om nu van WQ naar WQ te vliegen. :)

Oh, en nog een kleine mijlpaal bereikt als casual speler zonder guild. Heeft een tijdje geduurd :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bij de kiring tor questen direct mounted naar de checkpoint :D
vliegen + world quest group finder addon en je bent zo klaar met alles.
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2017 @ 23:33:30 #224
159966 lifeblind
pi_170841648
Ooeh, nieuwe armory pagina ziet er kek uit! :o
pi_170847477
Eindelijk begonnen aan mythic Gul'dan gisteren. een keer de laatste phase gezien, zit je dan al 7-8minuten voor te vechten, om dan tot een volledig nieuwe phase te komen die je nog moet leren ugh -_-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')