Weinig veranderd in al die jaren.quote:
Laat Tardis. met rust.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:25 schreef HPLC het volgende:
Kan die vakkenvuller uit de OP. Die caret daar toch niet om
Ik sta er helemaal niet inquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
goeie op
ik sta alleen 2 rijen te laag
Oke vooruit, 321 - 1 nuquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik tel het als een winst voor mij.
Amarantha, wat is er aan de handtha?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme zeg kan niet eens rustig boodschappen doen
waarom waarom waaromquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh niks ernstigs. Voelde bij beetje geïntimideerd. Loop nu snel naar huis.
Maar ik zit op mijn werkquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:31 schreef Vanillekwark het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)60da4a3841dbf3e8cc89
gvd kom dan
Fuck die ouwe bejaarden of huismoeders of domme sletjes. Toon elegantie en shoppen maar!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh niks ernstigs. Voelde mij beetje geïntimideerd. Loop nu snel naar huis.
Weinig pallets vandaag?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
prima dagje vandaag op t werk trouwens
okquote:
gvd ik kan ook niks in deze SC zeggen zonder dat t me twee jaar later nog nagedragen wordtquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb alle mp3-tjes bijna allemaal al getagd
Was er geen ridder in de buurt om die draak voor z'n kop te meppen?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Er was een man in de winkel (denk onder invloed van drugs) en die kwam echt op mij af "hmm oeh lekker ding" en ik dacht echt ja wtf. Gaat hij daarna aan mij zitten "ben je bang voor me?". Snel naar de kassa gelopen, staat die vent in de rij en ziet mij weer. Mweh. Ben echt hard naar huis gelopen.
Vuist op zn neus, kutlulquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Er was een man in de winkel (denk onder invloed van drugs) en die kwam echt op mij af "hmm oeh lekker ding" en ik dacht echt ja wtf. Gaat hij daarna aan mij zitten "ben je bang voor me?". Snel naar de kassa gelopen, staat die vent in de rij en ziet mij weer. Mweh. Ben echt hard naar huis gelopen.
Nog ff stilhouden aubquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:50 schreef HPLC het volgende:
Wow, VK is terug omdat hij mod wordt:
KLB / Jullie
Deze keer weer livestreamen op facebook ok?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Had net sjans in de supermarkt, leuke meid... dus ik loop erop af en heb haar gezegd dat ze een lekker ding was![]()
wel een beetje verlegen type, maar ik weet dat ze me wil... ik loop nu achter haar naar haar huis
uiteraardquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze keer weer livestreamen op facebook ok?
Ze houdt van eten, dus haal je cocktailworst maar tevoorschijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Had net sjans in de supermarkt, leuke meid... dus ik loop erop af en heb haar gezegd dat ze een lekker ding was![]()
wel een beetje verlegen type, maar ik weet dat ze me wil... ik loop nu achter haar naar haar huis
hangt altijd paraatquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze houdt van eten, dus haal je cocktailworst maar tevoorschijn.
Goede zet. Zou je penis snel uit je broek halen, dan weet zij ook meteen waar ze aan toe is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hou opquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godver.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze houdt van eten, dus haal je cocktailworst maar tevoorschijn.
nou ja zeg... het gaat om het innerlijk hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Wel beetje jammer. Zegt er een keer iemand dat ik een lekker ding ben.. is het zo'n figuur.
hahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom moet je net als Braddie doen. Je zegt gewoon steeds dat je gaat afvallen bijvoorbeeld, maar je doet het niet en hebt toch lekker een doel.
over 2nutz praten?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik behandel jou zoals jij mij zou behandelen.
Alles goed met je?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
Jimmy en Noel, welke fantastische mensen zullen mij nog meer begroeten
Hermannieeeeequote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
Jimmy en Noel, welke fantastische mensen zullen mij nog meer begroeten
quote:
hallo, fijn dat jullie zo enthousiast zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
SUUUUPPPPPPPPPPPPPPPHERRRRRRMANNNNNNN
Gewaardeerde lid van Frassology
Lekker handdoeken gevouwen vandaag?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
hallo, fijn dat jullie zo enthousiast zijn
heb daar wel weer gesolliciteerd maar ze negeren me al een weekquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker handdoeken gevouwen vandaag?
Ik zie dat er net zoveel diepgang bij jou zit als bij Noel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Plot twist, Trump is zelf fake news verspreider
Klootzakken zijn hetquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb daar wel weer gesolliciteerd maar ze negeren me al een week
Deze post is fake news.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Plot twist, Trump is zelf fake news verspreider
helaas ben ik de laatste tijd erg druk met Nioh en binnenkort ook Horizon en Zelda en Mass Effect dus die vergane glorie moeten we in april weer hervattenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Herman, één van de laatste herinneringen aan wat het hier had kunnen zijn.
Je houdt wel vol hè.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat er net zoveel diepgang bij jou zit als bij Noel.
ik wens je een fijne maart toequote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
GOD KUT GODVERDOMME
sorry jongens, ik probeer positiever te leven en zo'n sneer als net kan eigenlijk niet
ik merk dat ik het ook privé doe bij mijn vrienden
ik log gewoon wel uit tot mid-april
We kaatsten wat over en weer, soms dan ben ik er een paar dagen niet en dan mycroft ik mezelf even en zie ik dat Noel elke dag wel een stuk of twee/drie homo/huil-opmerkingen maak en dan kaats ik weer terug naar jou. Het is allemaal eenvoudig. Maar onnodig. Ik had er graag boven gestaan.quote:
Kan jij Nioh uitspelen in 100 minuten?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas ben ik de laatste tijd erg druk met Nioh en binnenkort ook Horizon en Zelda en Mass Effect dus die vergane glorie moeten we in april weer hervatten
ik kon het eerste level niet uitspelen in 100 minutenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan jij Nioh uitspelen in 100 minuten?
Zet het maar op supereasy danquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kon het eerste level niet uitspelen in 100 minuten
Ja, zoek een ander slachtoffer uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We kaatsten wat over en weer, soms dan ben ik er een paar dagen niet en dan mycroft ik mezelf even en zie ik dat Noel elke dag wel een stuk of twee/drie homo/huil-opmerkingen maak en dan kaats ik weer terug naar jou. Het is allemaal eenvoudig. Maar onnodig. Ik had er graag boven gestaan.
het is net als Dark Souls, 1 moeilijkheidsgraad die je niet kunt veranderenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet het maar op supereasy dan
Hoe diep gaat hoink in jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat er net zoveel diepgang bij jou zit als bij Noel.
quote:De jongen uit Enschede wordt later deze week begraven in Turkije.
Elke dag 2 of 3quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We kaatsten wat over en weer, soms dan ben ik er een paar dagen niet en dan mycroft ik mezelf even en zie ik dat Noel elke dag wel een stuk of twee/drie homo/huil-opmerkingen maak en dan kaats ik weer terug naar jou. Het is allemaal eenvoudig. Maar onnodig. Ik had er graag boven gestaan.
Jij kan er inderdaad niets aan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, zoek een ander slachtoffer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |