quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Had net sjans in de supermarkt, leuke meid... dus ik loop erop af en heb haar gezegd dat ze een lekker ding was![]()
wel een beetje verlegen type, maar ik weet dat ze me wil... ik loop nu achter haar naar haar huis
Godver.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze houdt van eten, dus haal je cocktailworst maar tevoorschijn.
nou ja zeg... het gaat om het innerlijk hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Wel beetje jammer. Zegt er een keer iemand dat ik een lekker ding ben.. is het zo'n figuur.
hahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom moet je net als Braddie doen. Je zegt gewoon steeds dat je gaat afvallen bijvoorbeeld, maar je doet het niet en hebt toch lekker een doel.
over 2nutz praten?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik behandel jou zoals jij mij zou behandelen.
Alles goed met je?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
Jimmy en Noel, welke fantastische mensen zullen mij nog meer begroeten
Hermannieeeeequote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
Jimmy en Noel, welke fantastische mensen zullen mij nog meer begroeten
quote:
hallo, fijn dat jullie zo enthousiast zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
SUUUUPPPPPPPPPPPPPPPHERRRRRRMANNNNNNN
Gewaardeerde lid van Frassology
Lekker handdoeken gevouwen vandaag?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
hallo, fijn dat jullie zo enthousiast zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |