waarom waarom waaromquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh niks ernstigs. Voelde bij beetje geïntimideerd. Loop nu snel naar huis.
Maar ik zit op mijn werkquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:31 schreef Vanillekwark het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)60da4a3841dbf3e8cc89
gvd kom dan
Fuck die ouwe bejaarden of huismoeders of domme sletjes. Toon elegantie en shoppen maar!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh niks ernstigs. Voelde mij beetje geïntimideerd. Loop nu snel naar huis.
Weinig pallets vandaag?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
prima dagje vandaag op t werk trouwens
okquote:
gvd ik kan ook niks in deze SC zeggen zonder dat t me twee jaar later nog nagedragen wordtquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb alle mp3-tjes bijna allemaal al getagd
Was er geen ridder in de buurt om die draak voor z'n kop te meppen?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Er was een man in de winkel (denk onder invloed van drugs) en die kwam echt op mij af "hmm oeh lekker ding" en ik dacht echt ja wtf. Gaat hij daarna aan mij zitten "ben je bang voor me?". Snel naar de kassa gelopen, staat die vent in de rij en ziet mij weer. Mweh. Ben echt hard naar huis gelopen.
Vuist op zn neus, kutlulquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Er was een man in de winkel (denk onder invloed van drugs) en die kwam echt op mij af "hmm oeh lekker ding" en ik dacht echt ja wtf. Gaat hij daarna aan mij zitten "ben je bang voor me?". Snel naar de kassa gelopen, staat die vent in de rij en ziet mij weer. Mweh. Ben echt hard naar huis gelopen.
Nog ff stilhouden aubquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:50 schreef HPLC het volgende:
Wow, VK is terug omdat hij mod wordt:
KLB / Jullie
Deze keer weer livestreamen op facebook ok?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Had net sjans in de supermarkt, leuke meid... dus ik loop erop af en heb haar gezegd dat ze een lekker ding was![]()
wel een beetje verlegen type, maar ik weet dat ze me wil... ik loop nu achter haar naar haar huis
uiteraardquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze keer weer livestreamen op facebook ok?
Ze houdt van eten, dus haal je cocktailworst maar tevoorschijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Had net sjans in de supermarkt, leuke meid... dus ik loop erop af en heb haar gezegd dat ze een lekker ding was![]()
wel een beetje verlegen type, maar ik weet dat ze me wil... ik loop nu achter haar naar haar huis
hangt altijd paraatquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze houdt van eten, dus haal je cocktailworst maar tevoorschijn.
Goede zet. Zou je penis snel uit je broek halen, dan weet zij ook meteen waar ze aan toe is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hou opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |