heb ik geen ervaring meequote:Op maandag 20 februari 2017 23:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oude tieten hebben een langer bereik tho.
Nee.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hebben jullie ook dat van lubach die app?
Echt niemand download dat.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee, is het moeite waard?quote:Op maandag 20 februari 2017 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hmm is best een idee ja. Maar ik vind het stiekem ook wel fijn als mensen mijn haar doen.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:45 schreef Myrr het volgende:
Am tenzij je krullen hebt, investeer in kappersschaar en ga een dagje Youtuben.
Welke app?quote:Op maandag 20 februari 2017 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou dat idd.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met de nieuwste reviews van de Renault Twingo
Oh eng.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm is best een idee ja. Maar ik vind het stiekem ook wel fijn als mensen mijn haar doen.En ik ga vaak naar kappersschool als model.
geen ideequote:Op maandag 20 februari 2017 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, is het moeite waard?
sws met apps, doe het een week ofzo en dan nooit meer
idemquote:Op maandag 20 februari 2017 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee
Ik doe niet mee aan rages
quote:Op maandag 20 februari 2017 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die keeper deed even broodje aan het wegwerken was tijdens wedstrijd
al 4 weken niet gedaan hoorquote:Op maandag 20 februari 2017 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha
Jij raged alleen maar
Net zo smakelijk als Brad die een tosti verorberdquote:
quote:Op maandag 20 februari 2017 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
al 4 weken niet gedaan hoor
nog geen week geleden moest ik dood en was de TT hzaw is ksnkerkneus ofzoquote:Op maandag 20 februari 2017 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
*stakkerquote:Op maandag 20 februari 2017 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog geen week geleden moest ik dood en was de TT hzaw is ksnkerkneus ofzo
kneusjequote:Op maandag 20 februari 2017 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had ook geen tr gezetquote:Op maandag 20 februari 2017 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
*stakker
mooi dat ik daar niks voor kreeg
Jammer dat dat filmpje weg isquote:Op maandag 20 februari 2017 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We weten KANKERGOED wie jij bent
ik welquote:Op maandag 20 februari 2017 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had ook geen tr gezet
Frustratie moet geuit kunnen worden
Ze lijkt me wel loco in bedquote:Op maandag 20 februari 2017 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zin om keiharde seks te hebben met myrr
die zou ook wel eens mogen vastenquote:Op maandag 20 februari 2017 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat is die passie voor bassie eigenlijk voor'n figuur
Iemand die bij Domino's Pizza werkte en daar ging vloggen en ontslagen werd daardoor, vlogte zelfs tijdens het schijten.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat is die passie voor bassie eigenlijk voor'n figuur
was die kerel nou zn baan kwijtgeraakt?quote:Op maandag 20 februari 2017 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die zou ook wel eens mogen vasten
Jup maar hoe en wat precies weet ik nietquote:Op maandag 20 februari 2017 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was die kerel nou zn baan kwijtgeraakt?
ah weer iemand in hilversum die mentaal niet helemaal kloptquote:Op maandag 20 februari 2017 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iemand die bij Domino's Pizza werkte en daar ging vloggen en ontslagen werd daardoor, vlogte zelfs tijdens het schijten.
Tja, je gaat ineens een beeld krijgen van de inwoners van Hilversumquote:Op maandag 20 februari 2017 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah weer iemand in hilversum die mentaal niet helemaal klopt
Probleemwijken Hilversum met de beruchte familie van Dijkquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, je gaat ineens een beeld krijgen van de inwoners van Hilversum
Daar is geen probleemwijken voor nodig, ze zetten het zelf in beeldquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Probleemwijken Hilversum met de beruchte familie van Dijk
truste Noelquote:
Eeey homo!quote:
Kerel blijft gewoon 3x per week op club slapenquote:Op maandag 20 februari 2017 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker man en dan maar 0-2 verliezen
Je hoeft je niet te schamen hoorquote:
Ah, weer een nieuwe UIquote:
Deze is wel lievigquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Zocht een foto voor YouTube, geen zin om met mijn echte foto mee te praten in Braddie zijn streams. Maar vond hem wel erg leuk dat ik dacht mss ook als FOK!ui.
Alles beter dan die draaiende baard/hamburgerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond Kirby wel leuk hoor maar beetje druk.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alles beter dan die draaiende baard/hamburger
Ik had m'n grote toetsenbord ook moeten houdenquote:
Ok ok neem unicorn cat wel weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had m'n grote toetsenbord ook moeten houden
Ja beterquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok ok neem unicorn cat wel weer.
Die is ook leukquote:
Ik heb ook een leren jas waarvan de rits stuk is, snap de pijnquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Laten we even een minuut stil zijn Remco voor het verlies van de leren jas.
Bij mijn jassen is het ook elke keer de rits die als eerste kapot gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ook een leren jas waarvan de rits stuk is, snap de pijn
#solidairmetbraddiequote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mijn jassen is het ook elke keer de rits die als eerste kapot gaat.
Hoezo dat dan?quote:
Ja weet niet. Eigenlijk altijd al wel gehad in periodes maar heb sinds een tijdje ook af en toe pijn in mijn handen enz. Maar NU is mijn rug kut aan het doen. Doktersafspraak gemaakt vandaag maar ik kan (jaja geloof het of niet) over een week pas terecht.quote:
Ik denk dat vele dokters nu op skivakantie zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet. Eigenlijk altijd al wel gehad in periodes maar heb sinds een tijdje ook af en toe pijn in mijn handen enz. Maar NU is mijn rug kut aan het doen. Doktersafspraak gemaakt vandaag maar ik kan (jaja geloof het of niet) over een week pas terecht.
Die van mij is alleen vrijdag niet aanwezig.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat vele dokters nu op skivakantie zijn
Ik zal je even gerust stellen, dat doen we allemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al van alles opgezocht op Google. Conclusie is zoals altijd dat ik dood ga.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal je even gerust stellen, dat doen we allemaal
Volgende maand mag je op een partij stemmen die voor betere zorg gaat, is ook weer ietsquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik denk niet dat het iets heel ernstigs is.
Oh ik had tijdje terug erger, toen kon ik niet eens een beweging maken zonder pijnscheuten. Nu voelt het gewoon als zeurderige pijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wtf, ik ook. Ergste pijn die ik ooit gehad heb
Dat waren vast de backstabbersquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wtf, ik ook. Ergste pijn die ik ooit gehad heb
Wat jij zegt over pijnscheuten heb ik dus nu. Bij elke. fucking. beweging.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik had tijdje terug erger, toen kon ik niet eens een beweging maken zonder pijnscheuten. Nu voelt het gewoon als zeurderige pijn.
Gaat wrs wel weer over na een nachtje goed slapen. Dat helpt bij mij vaak wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat jij zegt over pijnscheuten heb ik dus nu. Bij elke. fucking. beweging.
Ik hoop tquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat wrs wel weer over na een nachtje goed slapen. Dat helpt bij mij vaak wel.
Hoe is je zithouding?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga alles op tafel gooien wat ik heb bij de dokter. Laat ze ook maar eens uitzoeken waarom ik al 10 jaar af en toe best wel erge rugpijn heb.
Ja ook niet geweldig denk ik. Zit nu ook niet tegen de leuning aan.quote:
Waar heb je stress van? mag ook in DM of FBquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:14 schreef Amarantha het volgende:
Heel misschien is het iets wat door stress erger gaat worden. Want ik ben ook wel de laatste paar maanden behoorlijk gestrest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |