Die van mij is alleen vrijdag niet aanwezig.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat vele dokters nu op skivakantie zijn
Ik zal je even gerust stellen, dat doen we allemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al van alles opgezocht op Google. Conclusie is zoals altijd dat ik dood ga.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal je even gerust stellen, dat doen we allemaal
Volgende maand mag je op een partij stemmen die voor betere zorg gaat, is ook weer ietsquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik denk niet dat het iets heel ernstigs is.
Oh ik had tijdje terug erger, toen kon ik niet eens een beweging maken zonder pijnscheuten. Nu voelt het gewoon als zeurderige pijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wtf, ik ook. Ergste pijn die ik ooit gehad heb
Dat waren vast de backstabbersquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wtf, ik ook. Ergste pijn die ik ooit gehad heb
Wat jij zegt over pijnscheuten heb ik dus nu. Bij elke. fucking. beweging.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik had tijdje terug erger, toen kon ik niet eens een beweging maken zonder pijnscheuten. Nu voelt het gewoon als zeurderige pijn.
Gaat wrs wel weer over na een nachtje goed slapen. Dat helpt bij mij vaak wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat jij zegt over pijnscheuten heb ik dus nu. Bij elke. fucking. beweging.
Ik hoop tquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat wrs wel weer over na een nachtje goed slapen. Dat helpt bij mij vaak wel.
Hoe is je zithouding?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga alles op tafel gooien wat ik heb bij de dokter. Laat ze ook maar eens uitzoeken waarom ik al 10 jaar af en toe best wel erge rugpijn heb.
Ja ook niet geweldig denk ik. Zit nu ook niet tegen de leuning aan.quote:
Waar heb je stress van? mag ook in DM of FBquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:14 schreef Amarantha het volgende:
Heel misschien is het iets wat door stress erger gaat worden. Want ik ben ook wel de laatste paar maanden behoorlijk gestrest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |