Je hoeft je niet te schamen hoorquote:
Ah, weer een nieuwe UIquote:
Deze is wel lievigquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Zocht een foto voor YouTube, geen zin om met mijn echte foto mee te praten in Braddie zijn streams. Maar vond hem wel erg leuk dat ik dacht mss ook als FOK!ui.
Alles beter dan die draaiende baard/hamburgerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond Kirby wel leuk hoor maar beetje druk.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alles beter dan die draaiende baard/hamburger
Ik had m'n grote toetsenbord ook moeten houdenquote:
Ok ok neem unicorn cat wel weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had m'n grote toetsenbord ook moeten houden
Ja beterquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok ok neem unicorn cat wel weer.
Die is ook leukquote:
Ik heb ook een leren jas waarvan de rits stuk is, snap de pijnquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Laten we even een minuut stil zijn Remco voor het verlies van de leren jas.
Bij mijn jassen is het ook elke keer de rits die als eerste kapot gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ook een leren jas waarvan de rits stuk is, snap de pijn
#solidairmetbraddiequote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mijn jassen is het ook elke keer de rits die als eerste kapot gaat.
Hoezo dat dan?quote:
Ja weet niet. Eigenlijk altijd al wel gehad in periodes maar heb sinds een tijdje ook af en toe pijn in mijn handen enz. Maar NU is mijn rug kut aan het doen. Doktersafspraak gemaakt vandaag maar ik kan (jaja geloof het of niet) over een week pas terecht.quote:
Ik denk dat vele dokters nu op skivakantie zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet. Eigenlijk altijd al wel gehad in periodes maar heb sinds een tijdje ook af en toe pijn in mijn handen enz. Maar NU is mijn rug kut aan het doen. Doktersafspraak gemaakt vandaag maar ik kan (jaja geloof het of niet) over een week pas terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |