Dan duurt dat dipje wel erg lang.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Even een dipje, komt wel weer goed.
Omdat Manchester United vandaag de League Cup finale speelt.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom is Manchester City - Manchester United uitgesteld?
Dat is wel een goede reden.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Manchester United vandaag de League Cup finale speelt.
Alleen fox doet nog alsof het wat voorsteltquote:Op zondag 26 februari 2017 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk gewoon een ongelooflijke kutwedstrijd.
Ik snap ook compleet niet waarom Rondo die man om de paar weken uitnodigt. Die man heeft één keer geroepen dat Botteghin een goede aankoop zou zijn, voor de rest is het allemaal maar gezwam in de breedte met zijn League Two-op-zondag uitstraling.quote:
Ze moeten het nog wat oppimpen anders kijkt er niemand meer.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen fox doet nog alsof het wat voorstelt
VR HYPE!!!quote:Op zondag 26 februari 2017 14:19 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het boeiend zou zijn om dezelfde wedstrijd in belabberde graphics te kijken ipv naar de echte spelers
Het bekijken vanuit een speler van het middenveld kan wel boeiend zijnquote:Op zondag 26 februari 2017 14:19 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het boeiend zou zijn om dezelfde wedstrijd in belabberde graphics te kijken ipv naar de echte spelers
Als je zelf wat te kiezen had misschien wel.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het bekijken vanuit een speler van het middenveld kan wel boeiend zijn
Oh kan dat niet?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je zelf wat te kiezen had misschien wel.
Dit is off topic en mag niet van GGMM hafc en DPquote:Op zondag 26 februari 2017 14:25 schreef Coco. het volgende:
Ondertussen zet de buurman weer een cd van michael jackson op.
Steek zijn konijn neer als reactiequote:Op zondag 26 februari 2017 14:25 schreef Coco. het volgende:
Ondertussen zet de buurman weer een cd van michael jackson op.
Dat valt mij ook al op 4K genotquote:Op zondag 26 februari 2017 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben ze een nieuwe camera staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |