abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185190933
@Goitske Jazeker! Heb met mn verhuizing toen wel echt fanatiek puingeruimd en in mn huis hier ziet het er allemaal een stuk beter uit. En nog steeds volg ik veel van haar principes, vouw ik mn kleren nog zo etc. En nadat ik hier zoveel ben afgevallen ook gewoon al mn kleren die niet meer pasten weggedaan. Volg het niet helemaal 100% omdat ik sommige dingen niet handig vind werken. Maar de meeste ruimtes in mn huis zijn wel redelijk Kondo-proof om het zo maar te zeggen :)

Vooral de woonkamer is nu heerlijk rustig omdat ik nu die hobbykamer heb. Maar daar wil ik echt wel weer eens aan de gang, want dat wordt toch wel snel een opslagplaats omdat ik nu dus een tweede kamer heb en het dan toch makkelijk is om het daar neer te zetten. En heb ook wel veel knutselspullen die ik weinig meer gebruik, dus dat wil ik nog wel ff uitzoeken en weggeven dan. Vriendin van me wil bijvoorbeeld al mn knopen hebben waar ik niks meer mee doe en waar zij schilderijen mee maakt. Dan kan ik het beter aan haar geven ^O^

Ik heb de serie ook gezien en toen kwam ik wel weer op het idee op welke plekken ik spullen nog in mandjes kan doen om het nog overzichtelijker op te bergen (bijvoorbeeld in de keuken of mn diabetesspullen). Dus wil van de week nog ff naar de Action.
Zal daarna ook wel eens wat foto's posten dan van hoe het hier is ^O^
pi_185191053
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:39 schreef Allures het volgende:
Is toch gewoon logica?
Nog nooit van gehoord maar gewoon wat ik altijd al doe

Nou ja zonder het bedanken van mijn spullen
Daar ligt wellicht nog een leerpuntje voor je.
pi_185191177
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 12:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Daar ligt wellicht nog een leerpuntje voor je.
tot nu toe is er nog geen revolutie uitgebroken onder mijn spullen dus ik laat het even zo

Tip waar marie nog een puntje aan kan zuigen: als ik even niet weet waar ik moet beginnen in een kamer begin ik links van de deur en dan zo met de klok mee tot je weer bij de deur bent
Ik heb nog geen boek of app maar deze tip was 3 euro. Graag overmaken
pi_185192401
Vgens mij was er een mandjesjacht bij de action
De schappen waren vrij leeg. Best jammer want die ik zocht als vervanger was er niet

Van mij waren 2 mandjes kapot. Kijk van de week wel weer

[ Bericht 19% gewijzigd door Goitske op 23-02-2019 15:20:55 ]
pi_185192807
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom zou je iemand anders nodig hebben die jou vertelt hoe je moet opruimen?
Haha, inderdaad! :p En als ik die voorbeeldfoto‘s zie, is het enige wat ik kan vaststellen dat zulke mensen sowieso te veel troep hebben...
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_185193275
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 14:55 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Haha, inderdaad! :p En als ik die voorbeeldfoto‘s zie, is het enige wat ik kan vaststellen dat zulke mensen sowieso te veel troep hebben...
het lijkt mij voor de kinderkleding wel handig. Aangezien die altijd het onderste shirt zo nodig moeten hebben en dus de stapel op de kop trekken dus dat ga ik proberen!
Heb ook mijn beddengoed rechtop gezet, moest daar toch een andere optie voor vinden. Dit gaat wel werken per persoon in een kallax bak ipv in een grote la gemikt
pi_185193309
Ik vraag me wel af als je ziet wat sommige gehamsterd hebben aan spullen, hoe groot is de kans dat ze het weer gaan doen
  zaterdag 23 februari 2019 @ 15:27:18 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185193382
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:08 schreef Metalfrost het volgende:
Dat wat in de OP staat is gewoon logisch. Een beter boek zou zijn hoe je luiheid kan bestrijden..
Valt daar ook zo veel geld mee te verdienen als met een "opruimimperium"?
KuikenGuppy
pi_185193479
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Valt daar ook zo veel geld mee te verdienen als met een "opruimimperium"?
ik denk opruimen en diëten dat daar geld in te verdienen is. Er zijn mensen die een baan hebben van huizen reorganiseren en structureren
Ik heb gewoon ff op Netflix gekeken dat ik dacht oh bepaalde dingen zijn wel handig. Uitmesten stond al op mijn programma en weggooien kan ik heel goed (mijn collega laat bepaalde dingen aan mij over aangezien ik makkelijk alles weg flikker en zij denkt oh ja misschien toch maar bewaren)
pi_185193712
Ik heb hier een tijd geleden de t-shirts van mijn man op de manier van Marie opgevouwen en in zijn lades gedaan, in mandjes rechtop en het is veel overzichtelijker dan stapels. Met mijn sjaaltjes heb ik hetzelfde gedaan. Ik vind het ook wel leuk om te kijken hoe anderen dingen opruimen en ik heb me ooit kapotgelachen om een topic op Viva waarin iemand vol goede moed begonnen was om haar kasten leeg te trekken en toen met een berg kleding zat en het niet meer zag zitten (met een grote knipoog hoor)
pi_185193761
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb hier een tijd geleden de t-shirts van mijn man op de manier van Marie opgevouwen en in zijn lades gedaan, in mandjes rechtop en het is veel overzichtelijker dan stapels. Met mijn sjaaltjes heb ik hetzelfde gedaan. Ik vind het ook wel leuk om te kijken hoe anderen dingen opruimen en ik heb me ooit kapotgelachen om een topic op Viva waarin iemand vol goede moed begonnen was om haar kasten leeg te trekken en toen met een berg kleding zat en het niet meer zag zitten (met een grote knipoog hoor)
nou in 1x uit de kast trekken durf ik ook niet aan hoor! Doe het altijd per stapeltje
  zaterdag 23 februari 2019 @ 21:16:36 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185200615
Ik zit wel altijd met stijgende verbazing te kijken naar dat programma, wat een enorme bende verzamelen mensen toch..!

Ik ben van nature geneigd om weg te flikkeren. Alles heeft een vaste plek. Als je mijn voorraadkast opentrekt, dan zie je een bak met blikjes, bak met potjes, bak voor ontbijtspullen, bak voor kruiden, bak voor sauzen. Dat blijft al een jaar netjes.

Mijn kledingkast is open, blijft ook heel netjes. Dichte kasten werden bij mij altijd in no time een zooi.

Kleding rechtop zetten begin ik niet aan.
Resistance is futile.
pi_185224826
Nou hier is ook wel te veel in huis maar meer door tijd gebrek dat ik achter loop.
Maar zoveel 🙈 vooral die Japanse? Familie omg!
  Moderator / Colorchick donderdag 28 februari 2019 @ 12:30:28 #64
382129 crew  Donna
pi_185295429
Ik heb de boeken gelezen en enkele afleveringen van het programma gezien. Ben erdoor gaan opruimen, heel veel weggegooid en voel me inderdaad een stuk beter.

Maar echt rotzooi hadden we niet, wel bijvoorbeeld veel kledingstukken al jaren niet gedragen en toch bewaard onder het mom van; het is wel leuk, wat als.

Vind het programma ook wel leuk om te kijken, wat verzamelen sommige mensen toch allemaal. Ik zou echt onrustig worden van zo'n rotzooi, maar ook van een heel volle woonkamer met veel prullaria bijv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')