Daar ligt wellicht nog een leerpuntje voor je.quote:Op maandag 20 februari 2017 17:39 schreef Allures het volgende:
Is toch gewoon logica?
Nog nooit van gehoord maar gewoon wat ik altijd al doe
Nou ja zonder het bedanken van mijn spullen
tot nu toe is er nog geen revolutie uitgebroken onder mijn spullen dus ik laat het even zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar ligt wellicht nog een leerpuntje voor je.
Haha, inderdaad! :p En als ik die voorbeeldfoto‘s zie, is het enige wat ik kan vaststellen dat zulke mensen sowieso te veel troep hebben...quote:Op maandag 20 februari 2017 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom zou je iemand anders nodig hebben die jou vertelt hoe je moet opruimen?
het lijkt mij voor de kinderkleding wel handig. Aangezien die altijd het onderste shirt zo nodig moeten hebben en dus de stapel op de kop trekken dus dat ga ik proberen!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:55 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! :p En als ik die voorbeeldfoto‘s zie, is het enige wat ik kan vaststellen dat zulke mensen sowieso te veel troep hebben...
Valt daar ook zo veel geld mee te verdienen als met een "opruimimperium"?quote:Op maandag 20 februari 2017 18:08 schreef Metalfrost het volgende:
Dat wat in de OP staat is gewoon logisch. Een beter boek zou zijn hoe je luiheid kan bestrijden..
ik denk opruimen en diëten dat daar geld in te verdienen is. Er zijn mensen die een baan hebben van huizen reorganiseren en structurerenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Valt daar ook zo veel geld mee te verdienen als met een "opruimimperium"?
nou in 1x uit de kast trekken durf ik ook niet aan hoor! Doe het altijd per stapeltjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb hier een tijd geleden de t-shirts van mijn man op de manier van Marie opgevouwen en in zijn lades gedaan, in mandjes rechtop en het is veel overzichtelijker dan stapels. Met mijn sjaaltjes heb ik hetzelfde gedaan. Ik vind het ook wel leuk om te kijken hoe anderen dingen opruimen en ik heb me ooit kapotgelachen om een topic op Viva waarin iemand vol goede moed begonnen was om haar kasten leeg te trekken en toen met een berg kleding zat en het niet meer zag zitten (met een grote knipoog hoor)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |