Nope.... Tijdje terug besloten om niet meer actief met btc te traden en volledig te richten op forex.quote:
Zonde. Maar wel begrijpelijk. Maar voor goud shorten maak je dus wel een uitzonderingquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:19 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nope.... Tijdje terug besloten om niet meer actief met btc te traden en volledig te richten op forex.
Ondanks de mooie stijging in btc, ben ik tevreden over die beslissing. Hoef me nu maar op 1 markt te focussen en ik vind de forex scene prettiger/volwassener/professioneler.
Is geen uitzondering, goud = forex net als vele andere grondstoffen zoals zilver, olie, gas etc.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zonde. Maar wel begrijpelijk. Maar voor goud shorten maak je dus wel een uitzondering
Aah oké duidelijk. Dacht dat forex echt enkel het traden van valuta's betrof.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:46 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Is geen uitzondering, goud = forex net als vele andere grondstoffen zoals zilver, olie, gas etc.
Daarnaast handel ik niet rechtstreeks in goud (vreet veel margin) maar pak ik dan een currencie die een sterke correlatie heeft met goud. De Australian Dollar bijvoorbeeld reageert sterk op goud, dus short ik AUDUSD of ga ik long op EURAUD.
Edit: hier nog een plaatje waar je het koersverloop van de3 kunt zien, hoe ze reageren op de koers van goud (XAUUSD)
[ afbeelding ]
Ik wil het ook kop[en al ben ik bang dat er binnenkort een dal komt en ik dan denk van waarom heb ik het niet later gekochtquote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:49 schreef NatteBever het volgende:
Krijg een beetje het gevoel dat ik de enige ben die hier nog in Ethereum zit?? Desalniettemin: Ethereum over de 20 dollar woepwoepwoep![]()
Mijn buy staat nog.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:49 schreef NatteBever het volgende:
Krijg een beetje het gevoel dat ik de enige ben die hier nog in Ethereum zit?? Desalniettemin: Ethereum over de 20 dollar woepwoepwoep![]()
Zit met het zelfde wilde mijn flut lisk omzetten naar Ethereum op 15 dollar maar was bang voor hetzelfde, nu dus alweer 20 dollar. Had ik het maar gedaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:08 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik wil het ook kop[en al ben ik bang dat er binnenkort een dal komt en ik dan denk van waarom heb ik het niet later gekocht
volgens de devs komt dat omdat er vooral bots dust aan het traden zijn. De transacties zijn inderdaad allemaal heel klein maar een halvering van de ICO prijs is wel erg fors.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:52 schreef Spatieloos het volgende:
TIME (chronobank) is wel erg hard gezakt, blij dat ik er geen 10 BTC in heb zitten
Met de huidige Bitcoinprijzen staan bijna alle altcoins in het rood, volgens mij. Maar waar is dat TIME te koop dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:52 schreef Spatieloos het volgende:
TIME (chronobank) is wel erg hard gezakt, blij dat ik er geen 10 BTC in heb zitten
https://liqui.ioquote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de huidige Bitcoinprijzen staan bijna alle altcoins in het rood, volgens mij. Maar waar is dat TIME te koop dan?.
nou, die zou ik voorlopig niet kopenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de huidige Bitcoinprijzen staan bijna alle altcoins in het rood, volgens mij. Maar waar is dat TIME te koop dan?.
Voordat ik iets koop, wil ik me er toch in ieder geval een beetje in verdiepen en daarvoor ontbreekt het me momenteel even aan tijd. Maar dit lijkt me wel een coin om in de gaten te houden voor de toekomst, als hij op een grotere exchange staatquote:
https://www.reddit.com/r/(...)not_march_11_if_180/quote:The March 11 date came about because it is 180 days from the publication of the proposed BATS rule change in the Federal Register - there can be no more 45 or 90 day delays - SEC must approve or reject, with no decision = acceptance (Rule 19, Sec Exch Act of 1934)...
But look at how time periods for publications in the Federal Register are calculated pursuant to 1 CFR 18.17(b):
"Dates certain will be computed by counting the day after the publication day as one, and by counting each succeeding day, including Saturdays, Sundays, and holidays. However, where the final count would fall on a Saturday, Sunday, or holiday, the date certain will be the next succeeding Federal business day."
That would put us at Monday, March 13. Don't shoot the messenger. And I'm not an SEC Commissioner so perhaps I'm wrong anyway.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:45 schreef Apekoek het volgende:
Maar jongens, nu wel of niet ETH kopen? Hij staat hoog dat is duidelijk, maar er is ook geen teken dat er een dip komt.
Zou even wachten op edraket zijn adviesquote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:45 schreef Apekoek het volgende:
Maar jongens, nu wel of niet ETH kopen? Hij staat hoog dat is duidelijk, maar er is ook geen teken dat er een dip komt.
of 2quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:52 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:45 schreef Apekoek het volgende:
Zie mijn post van gisteravond waar ik mijzelf quote van begin februari (bodem op 0,0106 en top rond 0,016) Dat is bijna exact uitgekomen......quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:18 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zou even wachten op edraket zijn advies
twijfel over bijkopen om het gemiddelde omlaag te brengen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:32 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Damnit, dat is wel klote man. Wat ga je nu doen? Verkopen of wachten?
Akkoord, dus nog even het dipje afwachten en kopen maar. Los van die eene Chinees lijkt het niet constant door te kunnen stijgen op dit moment want dan wijkt het te veel van de gemiddelde groei af?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:35 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[..]
Zie mijn post van gisteravond waar ik mijzelf quote van begin februari (bodem op 0,0106 en top rond 0,016) Dat is bijna exact uitgekomen......
Hieronder een chart met de move up naar 0,016.....Dat was een break out uit een opgaande trendkanaal (impulse up). Aan de rechterzijde zie Fibo 1.272 waarmee ik destijds deze top berekende. Alle getallen aan de linkerzijde zijn de fibo levels voor een correctie van de up impulse.
Na zo'n uitbraak volgt er normaliter altijd een correctie (in 3 waves). Al mijn indicatoren geven ook aan dat t "overbought" is, dus correctie nodig is.
Op basis van diezelfde rekenmethode kom ik nu tot een corectie tot in een zone tussen 0,01489-0,0144 en evt zelfs nog naar 0,014 maar voor dat laatste beetje zou ik het risico niet willen nemen om de boot te missen.....
[ afbeelding ]
Let wel: dit is puur een technische analyse, als er vannacht een chinees wakker wordt en een paar miljoen Yuan wil witwassen mbv ETH, kan deze verwachting de prullenbak in.
Edit: nog een beetje natte vinger werk, maar als mijn verwachting qua correctie uitkomt ligt de volgende (tijdelijke) top rond 0,021
Die gemiddelde groei is ie juist ontstegen....Breakout van een opgaand trendkanaal. Door die plotselinge move up is ie nu "overbought" en moet ie eerst corrigeren voordat er weer ruimte is naar boven.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Akkoord, dus nog even het dipje afwachten en kopen maar. Los van die eene Chinees lijkt het niet constant door te kunnen stijgen op dit moment want dan wijkt het te veel van de gemiddelde groei af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |